• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kva betyr dette?

Started by Yngve, May 19, 2005, 12:31:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

BILLETTINFORMASJON:

Kommende kamper:

Brann - FC Lyn Oslo, søn 29.mai 8056 ledige plasser*
Brann - Rosenborg, søn 19.juni 4621 ledige plasser

Total kapasitet: 15042. Ant. ledige plasser er oppdatert: torsdag 19.mai kl.09.35
*= Totalkapasitet 17500


Betyr dette at RBK skal stille med 2500 suportarar, eller betyr det noko anna?

Daniel

De siste 2500 plassene er vel de som de har fått dispensasjon fra NFF på. Egentlig har de ikke lov å slippe inn mer enn rundt 15000 tilskuere.

Xminator

Som Daniel nevner så ser det ut som man venter på dispensasjon. Blir spennende å se om NFF velger å sette seg på bakbena.

Noen som vet hvor i terenget Stadionplanene er nå? Har det i det hele tatt skjedd noe siden seriestart?

Petter M

De siste plassene er ståplassene i klokkesvingen og ståplassene nedenfor gamle sitte. De plassene har de fått dispansasjon fra nff og ha.
K Brann Bergens stolthet

Endre

Jeg mener at dispensasjonen gitt i April var bare for én måned, i påvente av mer håndfaste planer.
Nå er vel ikke risikoen for utsolgt stadion så stor nå etter 16 mai, så det er neppe noen krise om grensen er på 15.000 fremover.

pusuren

Quote from: "Endre"Jeg mener at dispensasjonen gitt i April var bare for én måned, i påvente av mer håndfaste planer.
Nå er vel ikke risikoen for utsolgt stadion så stor nå etter 16 mai, så det er neppe noen krise om grensen er på 15.000 fremover.


Hvis brann fortsetter sånn de har gjort i det siste så tror eg nok det kommer mange utsolgte kamper framover...

enavgutta


Go Up