• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bannere!

Started by Tifo-gruppen, May 18, 2005, 15:20:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

bra forslag, men é vel forliten tid nå, men noe sånt på et enkelt tekstbanner hadde godt ann
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Mr. Walde

Hørte snakk om et banner som hadde vært bra.

Hvis ikke lyn sine utlendinger er til stede så ha et banner hvor det stod

Vi har alle våre spillere men hvor er deres?


også en sang jeg fant på hvis obi ikel ikke spiller.

melodi. kem faen e rønningen

kor faen er obi mikel
kor faen er obi mikel
nej den som viste det
nej den som viste det
nej den som viste det
kor faen er obi mikel

SKB e BEST!!!

De vet jo kor obi Mikel e då, men..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Laffen

Leste et annet bra forslg på forumet et sted ( finner det ikke igjen)
om forslag til tifo på RBK kampen hjemme.
En brann fot som sparker eggen i ræven med teksten 'go'foten'

syntes forslaget var genialt. Laget en kjapp tegning av hvordan jeg så det for meg. sorry for manglende detaljer og dårlig pennføring i paint. :D

( dobbelklikk på bilde for å forstørre)
Når Erik Nevland scorer, blir det som regel mål."
Ernst A Lersveen, TV 2

mobli

Til VIF-kampen:

Som et svar til det banneret de hadde på Ullevaal ("Noen lag tar seriegull i april, mens andre gjør det i oktober", eller noe slikt), kan vi lage et hvor det står f.eks. "Heller ta seriegull i april, enn å tape det i siste minutt", eller noe lignende.

sekto

Quote from: "Laffen"Leste et annet bra forslg på forumet et sted ( finner det ikke igjen)
om forslag til tifo på RBK kampen hjemme.
En brann fot som sparker eggen i ræven med teksten 'go'foten'

syntes forslaget var genialt. Laget en kjapp tegning av hvordan jeg så det for meg. sorry for manglende detaljer og dårlig pennføring i paint. :D

( dobbelklikk på bilde for å forstørre)


Jeg syntes det var et bra utgangspunkt å jobbe ut i fra. Noe slikt jeg tenkte på når jeg hørte ideen.

Er nok ting som kan gjøre bedre i hvordan det blir satt opp, men bra tegnet.

TcK

Jeg fikk høre fra min mor om noen som gikk i 17. mai-tog med et banner der det stod "100 år er nok - Bergen ut av Norge!"

Kunne ikke det funket som banner nå som vi nærmer oss 7. juni, som visstnok er en stor dag for Norge.

Prøvde å lage et lite forslag i paint akkurat nå, men det ble så som så:
(dobbel-klikk for hele bildet)



Tja, litt fiksing, bedre oppløsning på byvåpenet etc., så kan det vel bli noe?

tck
Jesus elsker alle barna

DJ_ADG

Quote from: "TcK"



Den hadde vært lett, vi har Byvåpenet, så kunne vi bare lagget et tekst banner over og et under.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

sekto

Hadde vi klart Ã¥ fÃ¥ den til, sÃ¥ hadde det vært skikkelig bra. Likte den..  Om vi hadde ordnet begge to, sÃ¥ kunne vi laget en egen uavhengighets markering.

TcK

LOL! bilde av che med brann-logo i hatten. selv om jeg er betraktelig mer "blå" enn "rød" på den politiske fronten så var det der litt tidig..

Var det mongo med "100 år er nok!", eller kan man få det med også?

tck
Jesus elsker alle barna

DJ_ADG

Tekst banner te Viking borte; Vi e Vestlandets konger, vi e Brann.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

brannfrik

et banner som kunne brukes på de fleste bortekamper e for eksempel:

Her kommer Bergen sine gutter.

synes også at den sangen blir altfor lite brukt når vi e ute på tur.

BrannBergen

blø for laget!!
rann i Champions League!!

Brannfrelst

Hva med "Hansabyen Bergen-Brann"?
2.10.07-Gullet kom hem!

KEA

Eller rett og slett:

Hansabyen er Bergen, laget er Brann !

SKB e BEST!!!

Heller Brannfrelst sitt forlsag en KEA sitt forslag;)
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Brann-Peter!

Heller KEA sitt forslag..:) da det er direkte brannrelatert i tillegg til at det er Bergenspatriotisk og støtter selfølgelig opp om hansa..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

SKB e BEST!!!

Bare syns at HAnsabyen e Bergen høres ganske teit ut..liker det bare ikkje;) Men det e no min mening
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

sekto

Syntes begge forslagene var direkte dårlige. En meningsløs setning egentlig. Høres ut som noe en barneskole har diktet opp etter å hatt sine første timer om hansatiden.

Brannfrelst

Må ikke vere så negativ her sekto. Har du et bedre forslag da kanskje? Vet at dette banneret er i produksjon allerede. Bedre enn ingenting sier no eg. Blir mer og mer flagg på Stadion.
2.10.07-Gullet kom hem!

sekto

Quote from: "Brannfrelst"Må ikke vere så negativ her sekto. Har du et bedre forslag da kanskje? Vet at dette banneret er i produksjon allerede. Bedre enn ingenting sier no eg. Blir mer og mer flagg på Stadion.

Må ikke være så negativ? Jeg er ikke negativ, jeg er uenig i at dette er et bra banner. Jeg kan komme med en rekke forslag som jeg mener er bedre og jeg har allerede lest en god del bedre forslag under denne tråden.

Hva betyr Hansabyen Bergen-Brann? Hva sier dette? Er det bare jeg som ikke ser noen mening i dette?

Om man på død og liv må ha med dette med Hansa, så syntes jeg et mer kreativt forslag hadde vært noe sånn som:
Hansa + Bergen = Brann.

Brannfrelst

:) Er jo et ganske enkelt forslag ja. Kanskje litt innviklet,men Bergen er jo en hansaby fra de gamle hanseatene. Og Bergen er jo også Brann,dermed Hansabyen
Bergen-Brann
2.10.07-Gullet kom hem!

sekto

Quote from: "Brannfrelst":) Er jo et ganske enkelt forslag ja. Kanskje litt innviklet,men Bergen er jo en hansaby fra de gamle hanseatene. Og Bergen er jo også Brann,dermed Hansabyen
Bergen-Brann

Ja, men dette er en meningsløs setning. Det er en sammensetning av ord.
Vi kunne like gjerne skrevet Ulriken, Bryggen og Brann da..

Og hvorfor denne plutselige fokus på vår status som hansaby? Merkevaren Hansa kan jeg skjønne, men at vi tidligere var en by hvor hanseatene drev handel ser jeg ikke på som noe veldig interessant i denne sammenhengen. Enten måtte fokus vært klar og tydelig på at Brann er et ikon for Bergen på lik linje med Bryggen, hansatiden osv ellers så er det en helt meningsløs sammensetning av ord.

Hvordan støtter dette laget? Hva skal andre supportere dra ut av dette? "Wow, noen har satt sammen ord om Bergen.. Det var jo også en ide.."

Nixon

http://www.klanen.no/index.php/content/view/full/12839

Kunne dette vært noe for vår hardtarbeidende tifo-gruppe?
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Vist kvisvik blir klar for fredrikstad så skulle jeg gjerne sett et "Lykke til videre" banner!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

jegløh

Føler det blir som å "banne" i kirken.
Fucking Hell!!!"
-Robbie Winters etter at Helge B har blåst en ferdigdempet pasning i ansiktet hans mot Moskva.

runarnormann

Quote from: "Alexåsane"Vist kvisvik blir klar for fredrikstad så skulle jeg gjerne sett et "Lykke til videre" banner!


Helt enig.  Dette er en mann som har reddet Brann to ganger.  Naa vil han hjem.  Haaper ingen finner paa aa pipe ut Raymond i fremtiden.

Lykke til Raymond!
egenden Alf Dahl

Brannfrelst

Blir nok ingen som piper Raymond ut. Skal selvsagt klappe for han når han ankommer Stadion 28.august etter overgangen. Synd å miste Kvisvik,men bedre å selge han mens vi får noen millioner. Han forsvinner jo uansett neste sesong. Et Kvisvik banner hadde kanskje ikkje vert så dumt. Ble jo Seyi mosaikk,han hadde vert her i 6 måneder da. Kvisvik har vert 7 år til sammen.
2.10.07-Gullet kom hem!

SKB e BEST!!!

Skal ikkje se bort ifra at Raymond blir delvis pepet på, men han fortjener alle lykkeønskingene han kan få
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Charlie Winters

kordan legger vi inn bilder??
RANN vinner!

TcK

Selv om det observeres forskjellige meninger om dagens banner og tifo generelt, synes jeg det var litt artig at "100 år er nok - Bergen ut av Norge" ble brukt.

Trodde ikke den slo så godt an i starten, men men..

Stå på TG! Det går fremover!

tck
Jesus elsker alle barna

BL

Helt enig! Og veldig tøff OH i hansa-svingen. Regner med det var Guttene sitt verk, såvidt eg kunne se var det "pent kledde" som hengte det opp. Veldig bra!
Hansa-
Felt Z

pusuren

Bilde av banneret:

Northside

når vi snakker om dette geniale banneret på Hansa, irriterte med noe sykt at en eller annen kukfant skulle åpne vinduet under bannere! så jo helt på tryne ut då... Håper de henger det opp flere ganger og at vi slipper det åpne vinduet der.

Charmless Man

Bergen ut av Norge var et bra banner. Det bør henges fremme på Hansa for eksempel mot Vif.
Ladish on the Foot

RC

Quote from: "Charmless Man"Bergen ut av Norge var et bra banner. Det bør henges fremme på Hansa for eksempel mot Vif.


Hver kamp :wink:

brannsupporteren:-D

Quote from: "Charmless Man"Bergen ut av Norge var et bra banner. Det bør henges fremme på Hansa for eksempel mot Vif.


Jeg mener at dette bør henge fremme hver kamp. Folk snakker alltid om at de savner bannere så hvorfor ikke bruke de vi har? :D
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

pbellsund

Hadde kanskje vært stilig å fått til et banner med
"BRANN - NORGESMESTER I UTLANDET"
på... ligger kanskje litt i samme gruppen som Bergen ut av Norge banneret men viser at vi er patrioter pluss at det svir godt når Morgan og barna kommer:D

[/img]
n search of Seriegull

BL

NÃ¥r kommer det mosaikk med det skottske flagget over hele hansa? Eller endÃ¥ bedre; en enorm OH  :D
Hansa-
Felt Z

mobli

Et banner med "Ut med pakket!" hadde passet bra mot VIF. Spesielt når man tenker på hvem som spiller der.

Northside

Quote from: "mobli"Et banner med "Ut med pakket!" hadde passet bra mot VIF. Spesielt når man tenker på hvem som spiller der.


ja, det kunne du jo kanskje malt når det var dugnad?

R.I.P.Super-ray

Da kunne kansje du betalt flybillett Manchester - Bergen tur retur?
7 SUPER RAY - LEGENDE

Nemesis

Quote from: "Skotten"
Quote from: "Green shirt mush"Hva med:

HULSKER ER EN FITTE!

Ã¥ faen jeg glemte det....
vi er jo politisk korrekt for tiden..


Ja, det er jo helt sykt. Rasisme er ut, homohets er ut, samehets er ut...alt vi har igjen er bondehets og kvinnehets. Forøvrig, hva er det egentlig som er så negativt med en fitte? Trodde vi likte det.

Hadde jeg vært en fitte for en dag hadde jeg nok hatt det veldig kjekt med meg selv.


HULSKER HAR FITTE!            ..........det er en banner det!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

JhonnyBeGood

Hva med et banner hvor hulskler står på alle fire med shortsen på knærne med Rekdal og Hoseth bak seg, hvorpå Rekdal sier til Hoseth:

"Det e bedre at i tar an og scorar, enn at du tar an og bommar"
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Skotten

Psykoanalyse anyone? Her hadde gode, gamle Freud hatt nok å styre med, bra han er død og ikke Bergenser.

Og før noen andre gjør det..psyko"anal"yse. Ja jeg vet det.
 Sportsklubben Brann feirer i Ã¥r et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

DJ_ADG

det é bare noen dager te kampen, litt seint å starte å planlege tifo nå,man må ihvertfall ha plannene ca 3uker før kampen får å få sikkelige ting.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Klaus_Brann

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "Skotten"
Quote from: "Green shirt mush"Hva med:

HULSKER ER EN FITTE!

Ã¥ faen jeg glemte det....
vi er jo politisk korrekt for tiden..


Ja, det er jo helt sykt. Rasisme er ut, homohets er ut, samehets er ut...alt vi har igjen er bondehets og kvinnehets. Forøvrig, hva er det egentlig som er så negativt med en fitte? Trodde vi likte det.

Hadde jeg vært en fitte for en dag hadde jeg nok hatt det veldig kjekt med meg selv.


HULSKER HAR FITTE!            ..........det er en banner det!


Denne siste er jo genial!konge om noen som har mulighet kan lage den..jeg betaler glatt en hundrings om noen gjør dette...
Vi kan jo bruke den i cupen mot engen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BL

Den hundringes kan du like gjerne kaste i dass.. Bannerete blir like fort fjernet som det blir hengt opp.
Hansa-
Felt Z

Northside

Quote from: "BL"Den hundringes kan du like gjerne kaste i dass.. Bannerete blir like fort fjernet som det blir hengt opp.

Det stemmer.

Men du trenger ikke ta det opp før spillerene kommer innpå, dermed så får du ha det oppe en god stund :wink:

Men det er jo litt knapt med tid no då, kunne kanskje vært en idee å komt på dugnadene vi hadde for en stund siden,

Go Up