• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Kr.sand og medlemskort

Started by Brann/Bergen, May 12, 2005, 20:21:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Er selv med i bataljonen og skal være med tilKr.sand, men en venninne av meg melder seg inn i dag, hun skal også være med til Kr.sand, men om hun ikkje får medlemskortet før hun reiser,ka skjer då?

Vi gleder oss kjempe masse til turen og kampen.
Heia Brann :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

arild

har neppe noe å si... så lenge hun har betalt så har de hun på listene... så det går sikkert bra...

KennethS

Overnattingstur til Krsand må vi ha med oss, turen i 1995 var en klassiker og en av de artigste eg har vært på som supporter.
tå på Brann

Brann/Bergen

Eg tror dette blir knall, med masse folk og masse liv... Tror vi tar den 3 borteseieren på rad også :)
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

gtuborg


Bataljonen

Quote from: "Brann/Bergen"Er selv med i bataljonen og skal være med tilKr.sand, men en venninne av meg melder seg inn i dag, hun skal også være med til Kr.sand, men om hun ikkje får medlemskortet før hun reiser,ka skjer då?

Vi gleder oss kjempe masse til turen og kampen.
Heia Brann :)


Frem til man har mottatt medlemskortet kan man bruke kvitteringen som gyldig bevis.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Brann_Askøy

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Brann/Bergen"Er selv med i bataljonen og skal være med tilKr.sand, men en venninne av meg melder seg inn i dag, hun skal også være med til Kr.sand, men om hun ikkje får medlemskortet før hun reiser,ka skjer då?

Vi gleder oss kjempe masse til turen og kampen.
Heia Brann :)


Frem til man har mottatt medlemskortet kan man bruke kvitteringen som gyldig bevis.


Hvordan skulle man gjøre det med mistet medlemskort?

mr-bolstad

bestille nytt! 8)
det koster 50 kr!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Scottishman

kor blir d møteplass i kristiansand

Scottishman

kor e d alle brann supporterene samles på lørdag i kristiansand. jeg kommer selv på lørdag og vil gjerne være med på showet vi skal lage i kristiansand! :D

Go Up