• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ingen hassan til sommeren

Started by KNUDSEN, May 11, 2005, 14:44:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Uaktuelt å dra hjem

Flere franske klubber er interessert i å sikre seg Hassan El Fakiri i sommer. Nordmannens agent utelukker at han vender hjem til eliteserien nå.
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article387988.ece
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

enavgutta

Vi trenger ikke Hassan nå likevel. Like greit.

viks

Quote from: "enavgutta"Vi trenger ikke Hassan nå likevel. Like greit.


Nei for vi har jo allerede bedre tropp en både VIF og RBK, og er slett ikke sårbar for skader...

Vi tar seriegull vi selv om Kvisvik blir skadet, og Sanne spiller venstre, eller om Hassan hadde tatt backen til Guntveit, eller gitt Andresen og Scharner knallhard konkurranse om midtbanerollen...

Kampprogrammet denne sesongen (inklussive evnt gruppespill UEFA og evnt RL deltakelse), er vel ikke allverden heller...

For en konklusjon du trekker....
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

enavgutta

Var ikke noen konklusjon. Var bare en påstand. Skulle vi forsterket stallen hadde TFL vært et mye bedre valg, men her somlet jo Peddien på Travparken isteden. Synes Hassan er oppskrytt. Var ikke noe trivelig å se ham i RBK drakt heller... la fyren få leve livet i fred i Frankriket.

Nixon

He he. Enavgutta er bare redd for at Miller skal miste plassen sin...:)
Rød makt på Hansa

Kristin

han viste fine takter i brann , men etter at han stakk har jeg sett lite etter han ... og det lille jeg har sett (landslaget og RBK) har vert ganske dårlig..

se heller etter noe nytt mjelde'n, noe vi slipper å gå i budrunde med..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

tintin

MÃ¥ være en ganske "fersk" supporter som sier at vi ikkj trenger hassan i stallen... greit nok at han ikkje strÃ¥lte i rbk, men sÃ¥ spiller vel ikkje rbk som brann heller... hassan har et meget godt rykte pÃ¥ seg i bergen, og med god grunn... han er en av de beste midtbanespillerne vi har hatt i de seinere Ã¥r... brann bør kjempe med nebb og klør for Ã¥ fÃ¥ tilbake en publikumsfavoritt...  for at lille hassan e stor e d ingen tvil om!!!!

enavgutta

Vet at Hassan dyrkes av mange her i byn. Og ja, hadde han ikke gjort sine saker bra her i  hadde det neppe blitt billett utenlands.

Men dette er en spillertype, slik jeg ser det, vi ikke har behov for. Punktum finale.

Lurkin

Vil han tilbake til Norge for å spille høyreback da? For hvor ellers vil vi bruke han?
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

For å si det slik. POL bør stille Hassan følgende enkle spørsmål: VIl du spille på landslaget? Det gjør han ikke med 5 nye år på benken i en fransk klubb.

viks

Quote from: "enavgutta"
Men dette er en spillertype, slik jeg ser det, vi ikke har behov for. Punktum finale.


Hassan kan spille: Sentral mitbane, hørekant og høyreback.

Du mener altså at vi ikke har behov for en spiller som kan opptre i disse posisjonene?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up