• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FredrikstadKampen

Started by Fredrikstad, May 07, 2005, 18:25:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fredrikstad

Tarik Elyounoussi kan få sin debut mot Brann. Har hørt noe om at han er med i troppen for første gang på grunn av diverse skader.

Vel møtt i Fredrikstad og fotballfest!!!

MÃ¥tte det beste hjemmelaget vinne!!!!
:-)

sekto

Høres ut som FFK sliter kraftig med skader da, men ser ikke bort i fra at de kan slå et Brannlag som ikke presterer sitt beste på bortebane.

Blir nok mange spekulasjoner om Brannlaget. Er også en forskjell på hvilket lag jeg tror starter, og hvilket lag jeg vil se starte.

Tipper Brann stiller samme lag som de to siste kampene, selv om jeg gjerne skulle gjort et bytte eller to.

`Nisse

Hvilke bytter ville du gjort da sekto??

Petter M

Kan tenke meg brann stiller med samme lag som de hadde de to siste kampene.
K Brann Bergens stolthet

Petter M

Kan tenke meg brann stiller med samme lag som de hadde de to siste kampene.
K Brann Bergens stolthet

sekto

Quote from: "`Nisse"Hvilke bytter ville du gjort da sekto??


Så hyggelig at du spør..

Jeg hadde satt ut Kvisvik. Han har ikke vist noe i de siste kampene, og kunne hatt godt av en tur på benken tror jeg. Så hadde jeg lat Knudsen få spille på den kanten. Han har erfaring derfra tidligere, og med Miller på andre siden, så trenger vi mer løpsstyrke på midtbanen.

I tillegg, så hadde jeg gitt Hanstveit en pause. Om Kalvenes er frisk, så kunne han fått muligheten fra start. Selvfølgelig, er han ikke 100%, så bør han ikke spille.

Hadde nok stilt med Robbie og Bengt på topp, men om de ikke får uttelling, så skulle jeg gjerne sett Dylan få 30 minutter til å gjøre noe.

Det er i hvert fall slik jeg ville komponert laget. Får aldri svar på om dette hadde blitt bedre eller mye verre. Hva tror du?

Petter M

Var ikke gale bytter det der.. Tror nok kvisvik hadde hatt litt godt av det. Har ikke prestert så bra i det siste, og tror spesielt kalvenes kunne klart seg bra.
K Brann Bergens stolthet

Badois

jeg er bare glad for at ikke brian west spiller. tror soma og hanstveit hadde slete med farten hans etter å sett dem mot trond fredrik ludviksen.
rann!!!!!


YadaYada

Markus Ringberg har røket et leddbånd i ankelen men er likevel aktuell?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Fredrikstad

Quote from: "YadaYada"Markus Ringberg har røket et leddbånd i ankelen men er likevel aktuell?


Ja.
Ifølge diverse leger er det en skade som ikke opereres, og som man kan spille med.

Ulempen er at Ringberg da spiller med store smerter, noe som hemmer ham altfor mye.
Troppen til FFK er desverre såpass tynn at vi ikke har noen til å ta hans plass. Derfor spiller Ringberg om han selv føler seg klar for det og om det medisinske støtteaparatet finner det forsvarlig.
Ringberg har en utrolig høy smerteterskel og har spilt kamper med brekte tær og diverse småskader før. Han har kun stått over en kamp iløpet av tre år i FFK og det var på grunn av at hans samboer (nå kone) skulle føde.

[bat]

Noen som vet om det går buss fra champ?
stolt og kry-

Alexåsane

Vil bare si at eg e så jævlig lei mandags kamper! Virker som om brann spiller en egen liga.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "[bat"]Noen som vet om det går buss fra champ?


http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=4161
Rød makt på Hansa

`Nisse

Er ikke helt enig med deg sekto om å sette kvisvik på benken. Greit nok at han ikke er helt optimal for tiden, men plutselig er han der med en avgjørende døball eller et innlegg, og jeg ser ikke på Knudsen som et bedre alternativ. Men er enig med deg om at Hanstveit kunne tatt seg en hvil. Han har vært elendig de første kampene og Kalvenes har imponert meg i treningskamper ol. Ellers ville jeg beholdt laget som spilte mot B/G og Aalesund. Også får vi håpe det bare er snakk om (liten) tid før Hanstveit og Kvisvik fungerer sammen igjen.

brannsupporteren:-D

Quote from: "Alexåsane"Vil bare si at eg e så jævlig lei mandags kamper! Virker som om brann spiller en egen liga.


Begynner å irretere meg noe så grenseløst også!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

SKB e BEST!!!

Samme her, irriterende som faen!! Har nok med at at det e TV-kamp..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Petter M

Bare brann som alltid spiller om mandagene. Enig med at dette begynner å bli ganske irriterende nå..
K Brann Bergens stolthet

KennethS

Quote from: "sekto"
Quote from: "`Nisse"Hvilke bytter ville du gjort da sekto??


Så hyggelig at du spør..

Jeg hadde satt ut Kvisvik. Han har ikke vist noe i de siste kampene, og kunne hatt godt av en tur på benken tror jeg. Så hadde jeg lat Knudsen få spille på den kanten. Han har erfaring derfra tidligere, og med Miller på andre siden, så trenger vi mer løpsstyrke på midtbanen.

I tillegg, så hadde jeg gitt Hanstveit en pause. Om Kalvenes er frisk, så kunne han fått muligheten fra start. Selvfølgelig, er han ikke 100%, så bør han ikke spille.

Hadde nok stilt med Robbie og Bengt på topp, men om de ikke får uttelling, så skulle jeg gjerne sett Dylan få 30 minutter til å gjøre noe.

Det er i hvert fall slik jeg ville komponert laget. Får aldri svar på om dette hadde blitt bedre eller mye verre. Hva tror du?



Ut med Kvisvik og inn med knudsen på venstrekanten?? jævlig glad du ikkje tar ut laget ihvertfall.. Kvisvik spiller 2-3 kamper under pari.. allikavel spiller han 4-5 klasser over det mk har klart på sitt beste også vil du vrake han mot nettopp mk?? e det virkelig mulig?
tå på Brann

Stoffi

Det kvisvik gjorde på torsdag, var ikke mye å skryte av, så jo, Martin Knudsen hadde vært bedre akkurat da.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

fredrikstadpatriot

Hei alle Brann supportere!

Er det mange som tar turen over til Fredrikstad i morra eller?? Dere er ihvertfall hjertelig velkommen!

Gleder meg til Ã¥ se kampen mellom FFK og Brann oig hÃ¥per pÃ¥ likt resultat som pÃ¥ Fredrikstad Stadion i fjor(3-2) :D  Regner med at dere ikke er enig men... :D

Håper å få se en fartsfylt kamp med to gode lag som kjemper til fløyta går!

Måtte det beste (østfold) laget vinne :D
øde, Hvite, Sterk som stålet, sender ballen inn i målet, klemm i vei nå går'e bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD.

KennethS

Quote from: "Stoffi"Det kvisvik gjorde på torsdag, var ikke mye å skryte av, så jo, Martin Knudsen hadde vært bedre akkurat da.


Mk kom inn på høyrekanten i den kampen og imponerte ikkje akkurat. Kordan kan du si at Mk hadde vært bedre? Kvisvik var god i 2 omgang.
tå på Brann

andreas27

kansje det e riktig å sette erlend og kvisen på benken,bare for å vise at ingen har klippekort.

Brann(4-4-2):
opdal
guntveit-bjarnason-soma-kalven
knudsen-scharner-andressen-miller
winters-sæternes

Benk:torbjørnsen,hanstveit,sigurdson,klock,kvisvik,sanne,dylan

Ellers er jo det spennende å se at flere av "reservene" viser fin form om dagen.
tenker på sigurdson som har vist stigende form i det siste ,virker ganske solid bakover.
sanne hadde et bra innhopp mot aalesund.
dylan scorar mål IGJEN selv om det var mot gneist.
og etter det jeg hører har klock gjort sine saker bra for Brann2 i det siste,og da tenker jeg ikke på kepperplassen.

sekto

Quote from: "KennethS"
Quote from: "sekto"
Quote from: "`Nisse"Hvilke bytter ville du gjort da sekto??


Så hyggelig at du spør..

Jeg hadde satt ut Kvisvik. Han har ikke vist noe i de siste kampene, og kunne hatt godt av en tur på benken tror jeg. Så hadde jeg lat Knudsen få spille på den kanten. Han har erfaring derfra tidligere, og med Miller på andre siden, så trenger vi mer løpsstyrke på midtbanen.

I tillegg, så hadde jeg gitt Hanstveit en pause. Om Kalvenes er frisk, så kunne han fått muligheten fra start. Selvfølgelig, er han ikke 100%, så bør han ikke spille.

Hadde nok stilt med Robbie og Bengt på topp, men om de ikke får uttelling, så skulle jeg gjerne sett Dylan få 30 minutter til å gjøre noe.

Det er i hvert fall slik jeg ville komponert laget. Får aldri svar på om dette hadde blitt bedre eller mye verre. Hva tror du?



Ut med Kvisvik og inn med knudsen på venstrekanten?? jævlig glad du ikkje tar ut laget ihvertfall.. Kvisvik spiller 2-3 kamper under pari.. allikavel spiller han 4-5 klasser over det mk har klart på sitt beste også vil du vrake han mot nettopp mk?? e det virkelig mulig?


Jeg er ikke enig med at Kvisvik er 4-5 klasser bedre enn Martin Knudsen sånn som han spiller nå. Men du skal få mene at Kvisvik er mye bedre enn Knudsen, men jeg mener at om du ser på hva de faktisk har prestert i det siste, så er ikke forskjellen enorm.

Med Knudsen, så hadde vi hatt mer løpsstyrke på midtbanen, og vi hadde hatt en spiller som i hvert fall hadde gitt alt og jobbet hjemover. Slik som Kvisvik har vært i det siste, så bidrar han kun til å skape ubalanse på midtbanen og åpner opp sidene for motstanderen.

Greit at Kvisvik er en potensiell matchvinner, men jeg syntes ikke en spiller skal være bankers i lagoppstillingen på gamle prestasjoner.

KennethS

mk bør ikkje være i stallen engang. Han e en spiller som Brann bør kvitte seg med etter sesongen. Han e rett og slett for dårlig.
tå på Brann

`Nisse

Spilte ikke Knudsen på venstresiden mot VIF i R.L?? Eller var det kanskje Sanne?? Uansett funket det jævli dårlig.
Satser på denne lagoppstillingen, selv om det kan virke som om Hanstveit er selvskreven uansett hvordan han spiller.

Opdal
Guntveit-Bjarnason-Soma-Kalvenes
Miller-Andresen-Scharner-Kvisvik
Sæternes-Winters

KennethS

Quote from: "`Nisse"Spilte ikke Knudsen på venstresiden mot VIF i R.L?? Eller var det kanskje Sanne?? Uansett funket det jævli dårlig.
Satser på dette laget, selv om det kan virke som om Hanstveit er selvskreven på laget uansett hvordan han spiller.

Opdal
Guntveit-Bjarnason-Soma-Kalvenes
Miller-Andresen-Charner-Kvisvik
Sæternes-Winters


E vel større sannsynlighet at Scharner spiller istedenfor Charner?:D
tå på Brann

`Nisse

hehe jeg så det, men nå er det fikset og Scharner spiller:D

Xminator


naitsirk

Synst dessutan at kvisvik passer betre i ein kamp der brann sikkert kjem te å styra spelet.

Ut i frå kva eg veit om ffk sin spelestil so seie vel det seg sjølv at ein knudsen med større fart, men med dårligare innlegg og teknikk ikkje passer so bra.

Får berre håpa at mim kaster innpå siggy istadenfor gunntveit.

Mick

Det er ingen dum ide Ã¥ sette Kvisvik pÃ¥ benken en kamp, han har tross alt spilt nesten alt av det som har vært av Brann kamper siden I seriestarten ifjor, det har jo vært ekstra my i Ã¥r pga RL. Kan være greit Ã¥ fÃ¥ sett en omgang fra benken. Men pÃ¥ den annen side tror jeg Kvisvik kan være viktig Ã¥ ha mot et lavtliggende Fredrikstad lag hvor vi trenger en  genial passnings fot og Norges beste spilleoversikt. MK er ikke noe dÃ¥rlig alternativ, men jeg tror vi heller skal tenke pÃ¥ det alternativet mot Lillestrøm som spiller mye mer offansivt.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Xminator

Dagens tropp:

Keepere: Opdal, Thorbjørnsen; Forsvar: Bjarnason, Guntveit, Sigurdsson, Hanstveit, Kalvenes, Soma, Klock; Midtbane: Knudsen, Andresen, Scharner, Sanne, Kvisvik; Angrep: Macallister, Sæternes, Winters

De må ha glemt Miller, og muligens Walde på Brann.no :p

Sharpy

Quote from: "KennethS"mk bør ikkje være i stallen engang. Han e en spiller som Brann bør kvitte seg med etter sesongen. Han e rett og slett for dårlig.


Noen som kan finne hakket?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Sharpy

Quote from: "naitsirk"Synst dessutan at kvisvik passer betre i ein kamp der brann sikkert kjem te å styra spelet.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

Min mening: Erstatt Kvisvik med Knudsen og du har ett dårligere fotball-lag, uansett om du spiller mot Gneist, Bodø/glimt, RBK, VIF eller Real Madrid.

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Alexåsane

Bare for å informere, vinner brann i dag så er de på 3plass.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Sharpy

Quote from: "Xminator"Min mening: Erstatt Kvisvik med Knudsen og du har ett dårligere fotball-lag, uansett om du spiller mot Gneist, Bodø/glimt, RBK, VIF eller Real Madrid.


Nja. Du får nok på normale dager en dårligere fotballspiller - men det er ikke ensbetydende med at man får et dårligere fotballag. Det er snakk om å ha den fine balansen i laget vi er så glade i...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Babb


naitsirk

Går kampen på radio?

Roffarne


BrannMann

Quote from: "naitsirk"Går kampen på radio?


garantert ikke!!
jokomelk og brød og seriegull!!!

brannfrik

Quote from: "Roffarne"


helt enig ogsÃ¥ mener eg at vi kunne latt Birkir Kristinson gjøre comeback i branntrøyen  :wink:

sekto

Quote from: "naitsirk"Går kampen på radio?


http://www.nwrweb.com/player/show/fredrikstad.no/radiofredrikstad/20

Mulig de sender noe her. Vet ikke jeg..

Northside

Kan jo nevne at vi leder 2-0 etter 20 min spilt! :D

lenuzen

3-0 ja:D:D gledelige saker:D
rann i våre hjerter

DJ_ADG

man kan se målene ca5min etter det kom på TV2 web-tv
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Herlig 3-0!! bare ikkje Mjelde setter innpå Mk eller Tom Sanne nå så blir dette 3 poeng og jubel.
tå på Brann

pusuren

nei enig der, dette laget bør spille kampen ut så får vi nok noen par mål til.. håper vi kan holde dette nivået resten av sesongen.

brannsupporteren:-D

Dette lover jo bra! :lol:  8)
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Go Up