• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik selges

Started by bergenpetter, April 29, 2005, 12:44:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bergenpetter

Dette har ingenting med den labre sesonginnledningen å gjøre, men av pesonlige grunner. Raymond Kvisvik selges til sommeren til Fredrikstad, den som vil, kan tro på det. Tenkte jeg skulle meddele dette. Kommer sikkert mange innlegg etterpå nå om folk som tror de vet osv, men dette er avgjort nå. Det ble enighet om dette før helgen.

Candyman

Okei. Når du sier det så.....
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

viks

Quote from: "bergenpetter"Dette har ingenting med den labre sesonginnledningen å gjøre, men pesonlige grunner å gjøre. Raymon Kvisvik seges til sommeren til Fredrikstad, den som vil kan tro på det. Tenkte jeg skulle meddele dette. Kommer sikert mange innlegg etterpå nå om folk som tror de vet osv, men dette er avgjort nå. Det ble enighet om dette før helgen.


Då vet vel du kor mye Brann fikk for han og då? Var jo litt synd det her at vi skulle miste Raymond.

Jaja, Tom Sanne viste jo lovede takter igår så det blir vel ikke noe problem.

Og du bergenpetter, må lære deg at all fisk ikke er god fisk, og det finnes saltklyper som kan benyttes ved ulike anledninger..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nemesis

Spiller forsåvidt ingen rolle, de har sagt før at de ikke selger ham før de har en fullverdig erstatter på plass....  Så om dette er sant, så må jo det bety at det er en klasse spiller på vei til brann........
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Nemesis

Sakset dette fra et annen diskusjon her inne:

Quote from: "bergenpetter"Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge. dette har han også informert pol med i dag ettermiddag.



Du har jo like mye troverdighet som den tideligere informasjonsministeren i Irak!
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

sekto

Veldig synd om dette stemmer, men jeg velger å avvente situasjonen til det enten er ute i avisene, eller at Brann selv bekrefter det..

Er ikke for å være vanskelig, eller at jeg ikke skal stole på folk her inne, men man vet aldri hva folk kan finne på å skrive her inne..

`Nisse

Han har jo selv sagt at han spiller i Brann til kontrakten går ut om ikke lenger.

enavgutta

BergenPetter må bare reise og ryke !!!! Komme her med usakligheter bør innebære utestengelse fra forumet. Man leker ikke med ilden !

SKB e BEST!!!

Tviler veldig strekt på Kvisvik blir solgt med det første..
Men skal jo aldri utelukke noe! Ka e kilden din Petter?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Xminator

Eneste grunnen til at jeg ikke slakter innlegget er at han kan få rett. På samme måte som man kan si det vil bli sol den 26. juni.

Uansett, ingen erstatter Kvisvik. Før eller siden må han erstattes. Håper det blir siden og i 2008 ;)

enavgutta

Det er to spillere i Brann som har "en helt spesiell" attraksjonsverdi for publikum. Det er Miller og Kvisvik. Hvis Kvisvik forsvinner fra Brann vil jeg mistenke Peddien for å drive med stoff og ikke hester, og Dahl oddsen og ikke ledelse.

brutus

Har dere vurdert å sette såvel Kvisvik som Miller på slankekur? Mens de fleste andre klubber har satt rekord i treningsmengder denne vinteren ser det ut for at Brann har satset på å fete opp spillerne med tanke på en lang og slitsom sesong.

Nixon

Dersom Kvisvik av personlige grunner ønsker å forlate Brann kommer han nok til å få lov til det. Hvis Brann får rikelig med kompensasjon vel å merke. For en umotivert Kvisvik er ikke noe å ha på banen.

Men jeg tar dette med en klype salt og håper at vi får se en sprudlende Kvisvik innen kort tid. Når bare Hareide slutter å ta han med på landslaget...
Rød makt på Hansa

Skotten

Quote from: "brutus"Har dere vurdert å sette såvel Kvisvik som Miller på slankekur? Mens de fleste andre klubber har satt rekord i treningsmengder denne vinteren ser det ut for at Brann har satset på å fete opp spillerne med tanke på en lang og slitsom sesong.


Nei. Vi liker dem tykke.
 Sportsklubben Brann feirer i år et noe spesielt jubileum, hvilket?

Trivial pursuit anno 2063.

Lurkin

Quote from: "brutus"Har dere vurdert å sette såvel Kvisvik som Miller på slankekur? Mens de fleste andre klubber har satt rekord i treningsmengder denne vinteren ser det ut for at Brann har satset på å fete opp spillerne med tanke på en lang og slitsom sesong.


Vi er som bjørnene. Har du ikke sett at vi gikk i hi etter 2-0 mot Molde? Så våkner vi til høsten, same old.. Men seriøst, Kvisvik og Miller er typer som Tromsø guttene dine bare kan drømme om. Fettet til Kvisvik og Miller har ikke noe å si så lenge de kan finte de fleste i tippeligaen med bare kroppen - uten å røre ballen.

On-topic, bergenspetter høres ut som en som kunne fått jobb i Se&Hør.
Berømte Brann fra Bergen

YadaYada

Er ikke første gang "bergenpetter" kommer med spådommer..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

haar


BrannMann

er det like sikkert som at soma ikke kommer til brann ?


ser at du har et tidligere innlegg om Soma!!

"Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge".
jokomelk og brød og seriegull!!!

haar

Quote from: "BrannMann"er det like sikkert som at soma ikke kommer til brann ?


ser at du har et tidligere innlegg om Soma!!

"Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge".


Har eg liksom et innlegg om soma?

lewis

ikkje du haar, men bergenpetter...

Lefty

Quote from: "bergenpetter"Dette har ingenting med den labre sesonginnledningen å gjøre, men av pesonlige grunner. Raymond Kvisvik selges til sommeren til Fredrikstad, den som vil, kan tro på det. Tenkte jeg skulle meddele dette. Kommer sikkert mange innlegg etterpå nå om folk som tror de vet osv, men dette er avgjort nå. Det ble enighet om dette før helgen.


Innmari dumt å kaste sånt inn her på forumet uten hverken kilde eller annen styrkende info!

Dette fordi det er en reel mulighet for det, og også fordi vi Brannsupportere har mer enn nok å tenke på om dagen!

Tror du får pusse sotet av glasskula di! Soma-spådommen var et glitrende eksempel på det...

Lefty

howieh57

Quote from: "bergenpetter"Tenkte jeg skulle informere om at jeg vet fra sikre kilder at Soma dessverre (eller er det det?) ikke kommer til brann. Familien har siste ordet, og de er ikke villig til å flytte på seg i norge. dette har han også informert pol med i dag ettermiddag.



Tror du kanskje bør sjekke de "sikre" kildene dine, sikker på at de ikke holder til i ett annet land, eller rett og slett ikke finnes.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Leffen

hvis det du sier er riktig, kan det greit settes i sammenheng med kvisviks opptreden både på og utenfor banen den siste tiden. han har jo ikke prestert i noen av seriekampene, og han virker sur og uinspirert i intervjuer o.l.
skjønner godt at det går utover prestasjonene hvis du går rundt og vet at du bare har 4 måneder igjen i verdens vakreste by, verdens vakreste drakt.

når dette er sagt håper jeg selvfølgelig han blir, og at han hever seg opp på nivået til resten av midtbanen på torsdag.

enavgutta

Leffen, kjapp igjen. Dette er bare piss. Kan noen ta ansvar og stenge denne latterlige diskusjonen ?

bergenpetter

der kan du se hvor mye piss dette var..

abe78

Ja for når man ser på datoen så vet en at dette var piss på det tidspunktet. 29 april er innlegget endret. Tviler sterkt på at de avtalte da at. Var dette avtalt da hadde vi hatt en erstatter nå.
.og husk!

Xminator

Skriker man Ulv mange nok ganger får man rett til slutt.

bergenpetter

ulv nok ganger??  innlegget om Soma viste seg heldigvis å være feil, men på det tidspunktet det innlegget ble postet var soma helt innstillt på å ikke komme. Dette forandret seg heldigvis. Spillet om Kvisvik kommer nok frem om ikke lenge, og det vil da komme frem at dette i teorien ble avgjort på det møtet jeg refererte til. Finanieringen var det aldri noen som tvilte på at fredrikstad ville komme opp med. Men jeg kan selvfølgelig slutte med å poste innlegg på denne siden, brann supporterene kan selvfølgelig fortsette å være de siste som får vite hva som skjer i idrettsveien.

Xminator

Siden du vet så veldig godt hvem som ikke kommer og hvem som drar, så vet du vel hvem som kommer og hvem som ikke drar også da?

Hva med ett å dra en skråsikker uttalese om Miller ut av ræven når du første er i gang?

Nixon

Man trenger bare å ha fulgt med på dette forumet med et halvt øye for å skjønne at man ikke kan ta alle rykter for god fisk. Mange med "sikre kilder" har kommet med mye piss for å si det slik. Og i april virket et Kvisviksalg allerede i sommer ganske utenkelig.

Men det er jo bare å bevise flere ganger at du har sikre kilder. Så tror vi nok på deg neste gang!:)
Rød makt på Hansa

Oppreist

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=145

Dette er ikke særlig bra - er spent på de personlige årsakene, må nesten være foreldre på dødsleie eller tilsvarende...

Det er utrolig ødeleggende for Brann å miste Raymond akkurat nå.  Vi kan sikkert få på plass en verdig erstatter rent fotballmessig, men miljømessig og markedsmessig er han nærmest uerstattelig.  Det vil dessuten ta en god stund før en erstatter er drillet inn i rollen.  

Krysser fingrene for at det hele blir avblåst!!! En oppfordring til Raymond: Hold ut litt til - det står om seriegull. Jeg skal være den første til å ønske deg til lykke med overgangen til Fredrikstad - neste år!!
Stein på stein blir Steinar.

Oppreist

Så kom det noe fra Per-Ove også.... Da er vel toget gått....

Jeg husker imidlertid Per-Oves uttalelser sist det var snakk om Kvisvik-overgang: "Vel har vi gjort mye dumt - men vi er ikke helt idioter heller" Per-Ove - sann dine ord!!

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4160
Stein på stein blir Steinar.

Nixon

Som du ser sier POL at de prøver å finne en løsning på dette. Jeg leser det slik at det har oppstått en situasjon (dette) der Brann har funnet det riktig å ta menneskelige hensyn til ønskene fra Raymond og hans familie.
Rød makt på Hansa

naitsirk

kan vel og tolkast som at pol har ein erstatter rett rundt hjørna.

synd om kvisvik skulle forsvinna no, men får me spelara i TFL,PVM og MH klasse so ser eg ikkje so mørkt på da lenger.

men skulle pol henta feks ein spelar som pål strand, då e helvete laus


Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Go Up