• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hylkere og grinunger!!

Started by BL, April 29, 2005, 00:51:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Dette forumet flommer over av den slags!! Skal ikkje mer en et par kamper med litt motgang før hver enkelt spiller blir slaktet og Mjelde blir dolket i ryggen av egne "supportere"!! Alt han har klart å få til! Var så og si i 1 div og var så og si konk! Og nå sitter Brann med mange mill på bok, nytt stadion på vei, flere av norges beste spiller, første triumf på 22 år +++ Klart at Mjelde ikkje har klart dette alene men han har hatt veldig mye å si for oppturen! At noen mener denne mannen bør gå får eg bare ikkje til å stemme!

Ivar Morten Normark sa noe veldig klokt under kampen i dag: "Kan ikke vinne noe uten motstand" (eller noe sånt)

Folk må klare å takle litt motgang!!
Hansa-
Felt Z

Stoffi

Som om jeg skulle sagt det selv!

For mange jojo mennesker her. Vi har mistet 5 poeng.... 5!! Det er ingenting.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KennethS

E ikkje rart folk reagerer nå de skylder på formen til spillerne som gjør at de e lite motivert?? hallo så vidt eg vet har de både Erlend Storesund og Arve Walde i bakhånd som sikkert e higen på og vise seg fram og kan gjøre en mye bedre jobb enn en spiller som e giddalaus og i dårlig form.

Mjelde må blir mye flinkere med talentene i Brann. Erlend Storesund burde spilt fra start mot Vif hvis han var 100% klar.

Samme burde Arve Walde.
tå på Brann

Stoffi

Quote from: "Candyman"


Du sier mye bra, og du er sannsynligvis ikke en "dårlig" supporter.  :wink:

Men en ting du må være enig med, er at det er bedre at vi tapte poeng mot tromsø og Vif (serie) og faktisk spilte bra, enn at vi spilte rævafotball som Eggen ville kalt det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bergen Sin Gutt

Hva faen skal vi gjøre da BL? Hylle spillerene og Brann blindt uansett hva som skjer? Er så luta lei av folk som minner mer om enn religiøs sekt enn Brann-supportere. Man hverken skal eller trenger støtte Brann/Mjelde hvis ting går på ræv. Da skal man si i fra om at man ikke tolererer slikt faenskap.

RC

Vi får se hvor mye de 5 "små" poengene betyr når medaljene deles ut!

Candyman

Quote from: "Stoffi"Du sier mye bra, og du er sannsynligvis ikke en "dårlig" supporter.  :wink:

Men en ting du må være enig med, er at det er bedre at vi tapte poeng mot tromsø og Vif (serie) og faktisk spilte bra, enn at vi spilte rævafotball som Eggen ville kalt det.


Jeg er selvfølgelig enig med deg og glad for at vi skaper sjanser, som i første omgang mot VIF i går og mot TIL på mandag. Vil heller skape sjanser og tape, enn bare å tape. Men en kamp varer mer enn i en omgang. Og det er det solide hoftefeste som Pondus ville sagt, jeg ikke liker. Husker når jeg spillte lilleguttfotball. Allerede da fikk jeg beskjed om at dersom treneren så meg med henda i lommen joggebuksen EN gang til under kamp, så sydde han de igjen!!! Lærte tidlig at å stå å se på, ja da er det benken next!

Etter 2. omgang i går var jeg bare skuffet!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Roffarne

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Man hverken skal eller trenger støtte Brann/Mjelde hvis ting går på ræv.


Quote from: "Bokmålsordboken"supporter suppor'ter m2 (engelsk, av *support 'støtte') tilhenger en fotballklubbs


Dette får ikke jeg til å rime.
Alle blir vel sur og forbanna når Brann ikke vinner, men å dra det så langt som å ikke støtte dem lengre?
Det ligner fort på det man kaller medgangssupporter.

Xminator

Kanskje de bør få lommer på buksene så Mjelde kan sy de igjen? :)

sveines

Quote from: "Stoffi"Som om jeg skulle sagt det selv!

For mange jojo mennesker her. Vi har mistet 5 poeng.... 5!! Det er ingenting.


Greit nok at vi "bare" har mistet 5 poeng. Det som er verre er at dårlige prestasjoner gjentar seg i kamp etter kamp. De e faen ingen som kunne sagt det var urettferdig om Tromsø vant med tre-fire mål mandag. Og vi har ikke vært imponerendes i de forutgående kampene heller.

Så det bekymrer meg mer at vi gjentar dårlige prestasjoner enn at vi bare har tapt 5 poeng!
Y produkter: Ringnes, Carlsberg, Guiness, Kilkenny, Lysholmer, Frydenlund, Dahls, Nordlandspils, Eagle, Arendals og Tou.

BL

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Hva faen skal vi gjøre da BL? Hylle spillerene og Brann blindt uansett hva som skjer? Er så luta lei av folk som minner mer om enn religiøs sekt enn Brann-supportere. Man hverken skal eller trenger støtte Brann/Mjelde hvis ting går på ræv. Da skal man si i fra om at man ikke tolererer slikt faenskap.


Det er greit å være misfornøyd, det var eg og etter kampen i går. Men er så alt for mange som "overdriver" så jævlig. Mener Mjelde bør gå, Haugen må inn for Scharner (!!!), setter tvil ved Andresen sine kvaliteter (gjelder ikkje denne kampen), osv osv.
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "sveines"
Quote from: "Stoffi"Som om jeg skulle sagt det selv!

For mange jojo mennesker her. Vi har mistet 5 poeng.... 5!! Det er ingenting.


Greit nok at vi "bare" har mistet 2 poeng. Det som er verre er at dårlige prestasjoner gjentar seg i kamp etter kamp. De e faen ingen som kunne sagt det var urettferdig om Tromsø vant med tre-fire mål mandag. Og vi har ikke vært imponerendes i de forutgående kampene heller.

Så det bekymrer meg mer at vi gjentar dårlige prestasjoner enn at vi bare har tapt 5 poeng!


Er ikkje enig.

Kampen mot Molde var bra. Fikk nesten med seg et poeng mot det klart beste laget i Norge (VIF). Det hadde ikkje vært urettferdig om Brann vant med 3-4 mål heller mot Tromsø. Og i går var jævlig dårlig kamp ja!

Men eg ser ingen grunn til å begynne å stresse! Legge hodet til Mjelde på et fat og bytte ut halve laget. Dette kommer til å bli bra etter et par kamper til. Må ha litt tålmodighet.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det som bekymrer meg mest er synkende formkurve.

Først en grei kamp der vi setter sjansene.
Så en grei kamp der vi brenner sjansene.
Så en heller dårlig kamp der vi fortsatt skaper sjanser - og brenner de.
Og nå skaper vi fint lite - og brenner de.

Selvtillit betyr mye i fotball og er lettere å miste enn å få. Det ordner seg ikke om Mjelde eller "fyll inn trener her" skriker de opp i hver pause og etter hver kamp. Se på Gashi, et vandrende frispark ja, men fra kampen starter til kampen er slutt så virvler bena på ham. Hadde du løftet han fra bakken hadde fortsatt bena gått like kjapt. Sett han ned igjen og "snurrebass" er det beste ordet. Denne holdningen har veldig mange på VIF laget. Det er ingen lag i Norge som har det trykket i spillet, noe som får oss til å virke enda mer puslete.LSK får det til i enkeltkamper, Hamkam får det til på briskeby. Jeg har enda ikke sett ett Brannlag slik, og jeg har etterhvert sett mange utgaver av de Røde. På en bedre bane hadde vi spilt mye gjevnere med VIF.

enavgutta


eksilbergenser

Send Big mac hjem igjen! Han har ikke bidratt med en dritt på lang lang tid. Han har fått nok muligheter nå.
lt for Brann!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Roffarne"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"Man hverken skal eller trenger støtte Brann/Mjelde hvis ting går på ræv.


Quote from: "Bokmålsordboken"supporter suppor'ter m2 (engelsk, av *support 'støtte') tilhenger en fotballklubbs


Dette får ikke jeg til å rime.
Alle blir vel sur og forbanna når Brann ikke vinner, men å dra det så langt som å ikke støtte dem lengre?
Det ligner fort på det man kaller medgangssupporter.


Jeg var sur, fyllesyk og ordla meg dårlig. Selfølgelig støtter jeg Brann uansett. Uansett, alltid. Men poenget mitt er at man må få lov å være steik forbanna etter en slik flau forestilling som i går. Og det svir selfølgelig ekstra når det skjer mot skitne Vålerengen.

Ser man det, nå klarte jeg å ase meg opp igjen! AAARGH

Go Up