• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamptipping 2005 - resultatliste

Started by el-diego, April 14, 2005, 09:24:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

el-diego

Blir det lagt ut løpende resultatliste over kamptippingen?   Ser at listen for tabelltippingen er lagt ut.

Kan jo være jeg er litt raskt ute og etterlyser det:)

Forøvrig ett glimrende tiltak med konkurransere  :D
udere est facere

GamleErik

Det var nå som....

Det var et par tastetrykk som var gått i glemmeboken her, og følgelig var ikke den sist oppdaterte siden lagt ut.

For å være morsomme har vi valgt å legge ut topp 14 av kamptipperne.

Ved anledning skal en mer omfattende liste stelles i stand.

Gratulerer forøvrig han Sprakk som var eneste person som ser ut til å prikket inn full pott i første runde. (med forbehold om systemfeil)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Xminator

Deven, så 5 poeng er rett på mål for, mål mot OG første målscorer. Virkelig imponerende med tanke på at Scharner scoret ;)

el-diego

udere est facere

BL

Korfor er ikkje den gutten på listen?? Tippet 2-0... Veldig skuffet!!! Kan umulig ta bataljonen seriøst etter denne fadesen!!! (ironi)  :roll:
Hansa-
Felt Z

GamleErik

Quote from: "BL"Korfor er ikkje den gutten på listen?? Tippet 2-0... Veldig skuffet!!! Kan umulig ta bataljonen seriøst etter denne fadesen!!! (ironi)  :roll:


Nå er ikke listen komplett med alle som har 4 poeng, og sorteringen er gjort på Poeng og deretter Alias. Og siden ditt Alias starter med N er du ikke blant de som kom høyest på den sorteringen. Men får du 3 eller flere poeng i neste runde tipper jeg at du kommer inn blant topp 14 :)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

BL

Quote from: "GamleErik"
Quote from: "BL"Korfor er ikkje den gutten på listen?? Tippet 2-0... Veldig skuffet!!! Kan umulig ta bataljonen seriøst etter denne fadesen!!! (ironi)  :roll:


Nå er ikke listen komplett med alle som har 4 poeng, og sorteringen er gjort på Poeng og deretter Alias. Og siden ditt Alias starter med N er du ikke blant de som kom høyest på den sorteringen. Men får du 3 eller flere poeng i neste runde tipper jeg at du kommer inn blant topp 14 :)


Ja, men då er eg med! Eg tenkte på feil Alias. B istedet for N.
Hansa-
Felt Z

BrennEFoRBranN

Jeg tippet 2-0 hvor kan jeg finne ut topp14 lista?
En dag skal det skje*

BrennEFoRBranN

Der fant jeg den .....jeg ligger på delt 2.plass.....storfornøyd :D
En dag skal det skje*

Go Up