• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan er det på busstur med BBB?

Started by howie, April 13, 2005, 23:17:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

howie

Jeg har aldri reist med organisert tur med Bataljonen før.

Jeg vurderer og melde meg på turen til Oslo og kampen mot Vålerenga nå på søndag. Men jeg skal på skolen om mandagen, og skulke kan jeg ikke, mer fravær i gym nå så blir det stryk...
Så jeg lurer på hvordan det er på bussen hjem fra oslo?
Det er vel bare snakk om en buss på denne turen sant, det blir ikke satt opp flere?
Så om brann vinner eller taper, er det så rolig på bussen hjem at det er mulig og sove?
er det ikke slik at det er et sinnsykt liv på disse turene? eller?

Sveinung Dale

For all del, bare dra.

Men du må ta utgangspunkt i faren for at en 27-år gammel likblek, svett jævel, med slev i munnvikene og øl i håret, kommer til å henge over setet ditt og skrike Brannsanger med feil tekst sammenhengende, under turens 9 timer.

Med relativt mange organiserte turer på baken vet jeg at dette skjer alt for ofte, og jeg tviler på at VIF borte er et unntak. Likevel; Hvem klarer ikke stille i gymmen og karre til seg en toer, selv om en ikke har sovet natten før!?
ergen og hansaøl til eg døør!

Stoffi

Jeg har positive opplevelser fra bussturer. Ja, det kan være irriterende å ha enkelte folk rundt seg, men hele opplevelsen er en god ting. Det har sin egen sjarm.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Geddi

Har reist på mange organiserte borteturer. Hjemoverturen bruker som oftest alltid å være rolig. Ser ingen grunn til at du trenger å engste deg.
På cupfinaleturene så vi "problemet" på forhånd med at det kunne oppstå noe bråk/festing på tilbakeveien.
Det løste vi ved å be personer som ønsket å feste, til å sette seg bakerst. De som da satt fremst for å slappe av/sove, hadde ingen problem med det.
Om det skulle være behov for det, vil selvfølgelig reiselederene på den kommende tur sørge for at en slik ordning blir praktisert.
vh
Geir Tonning

Go Up