• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tippe resultat VIF - Brann

Started by bonito, April 13, 2005, 17:49:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bonito

VIF har blitt hauset opp somm gullfavoritt før sesongen, men ble brutalt satt på bakken og nederst på tabellen av Ham-Kam i første serierunde. Hva har de å stille opp mot det beste Brann laget på årtier?
Jeg tror VIF er på nedtur, og Brann er i siget.

Mitt tips:

Knepen 1-2 seier til Brann

Hva tror du?

Hamarkammerat

KennethS

VIF-Brann 0-3 (0-2)

Sæternes 12
Winters 36
Miller 88

Tilskuere: 8500(kansje usannsynlig men alle vet jo hvilke medgang supportere som bor i Oslo, de tapte jo tross alt 1-3 mot Ham-Kam og taper nok mest sannsynlig mot Brann som e et bedre lag en kamma). (ca 300 Brann supportere).

Kan nevne at det var 9500 tilskuere i tilsvarende kamp ifjord...det var før medgangen til Vif begynnte.. Syntes det blir litt rart hvis det kommer 25000 iår.
tå på Brann

Kristin

2-3.. scharnes scorer igjen mens winters og sæternes hver sitt :P
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nettn


Super Hasund

I og med at engen har så å si ingen såkalte spisser te dn kampen mot brann så tror eg at de får problemer med å score mot brann. Brann har tippeligaens beste spiss duo og en målfarlig midtbane. Det betyr minst ett mål. Dermed så tror eg at brann stikker av me alle poengene i "seks" poengs kampen.


Mitt tips:                                      VIF-Brann 0-1
La Folket Synge

*Feltz*

pimbolinn

vif - brann  1-3   Sæternes scorer det første.. muligens hatrick  :wink:
Brann - Bergen - Hansa

Per Anders

Brann er eneste klubb som ikke har sluppet inn mål. Jeg tror det er slik også etter neste serierunde. Vålerengen - Brann 0-2

kirsti

VIF scorer eitt mål på corner, ein eller annan dott i blått sett ballen inn med låret el

Duoen vår lagar nok minst eitt, midtbana vår lagar nok eitt.

1-3 til Brann
ar du hette og ljå, holder du med rbk.

ole3000

Sæternes trives jo godt på ullevål som kjent og tipper han score alle brann sine mål i en fin og lett 0-4 seier:)
i går for en til!

Cogito

 have a dream!

sekto

Skal jeg tippe resultatet, så blir det 2-1 til VIF.. Skal ikke forveksles med hva jeg håper på da. Men med det Brann har vist på bortebane i det siste, så er det vanskelig å se åssen de skal klare å vinne enkelt mot Vålerenga. Men håper at noen av dere andre som har tippet før meg får rett..

GamleErik

Husk at vi har en konkurranse på Bataljonen.no som faktisk går på å tippe rett resultat og første målscorer.

http://www.bataljonen.no/sos_kamptips.php
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Malarius

Eg tror det blir 1-2......
En på enge scorer på corner(flaks)......
Også tror eg at Winters scorer første,og at siden enga har en gjemg med idioter på laget så klarer Gashi å bli utvist etter han har lagd et straffe til Brann......Altså Kvisvik-mål----1-2----
Bergen til eg dør!!

Go Up