• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste dråpen i Tom Sanne-begeret...

Started by Per Anders, April 12, 2005, 17:29:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Per Anders

Hvordan i helv... er Bergensavisen og Bergens Tidende i stand til å gi Tom Sanne 3 på sine spillerbørser? Er de redde for å bli kritisert av Mjelde for å "være med på mobbingen"? Slik jeg ser det så fikk han altså ett poeng for å løpe inn på banen, og ett poeng for hver av de to støttepasningene han slo til Martin Knudsen. Med andre ord fikk han ikke trekk for å skyte på publikum på Hansatribunen.
Vi snakker her om prestasjonsidrett, og Sanne har etterhvert hatt ufattelig mange sjanser. Han har ikke vist en tøddel av kvaliteter utover å kunne løpe fort. Hvordan han får karakterer over 1 på spillerbørsene er meg fullstendig ubegripelig. Til dere som naivt mener at man må "støtte" spillere i det uendelige... gisse-gisse, dikke-dikk... Hvis Brann skal bli den gullkandidaten vi alle håper på, så må vi være så edruelige å fjerne dem som ikke bidrar i riktig retning. En reserve fra Viking skal altså være en av Mjeldes "fire S'er" som skulle være bærebjelker for fremtiden...??? Jeg er så ufattelig glad for at Mjelde har Espen Steffensen som hjelpetrener. Det er ikke gull alt som glitrer. Hadde Steffensen vært hovedtrener er jeg sikker på at Miller hadde kommet inn på høyresiden, hvis ikke han hadde startet kampen før Knudsen. Sanne bør ha fått sin siste sjanse. Bare for å få sagt det, dette er ikke Sannes feil, men han har ikke en dråpe selvtillit. Vi som har gått på stadion endel år har sett utallige eksempler på at det er en umulig vei å gå for en spiller som først har havnet i unåde hos store deler av publikum. Sorry, men Sanne bør for sin egen del satse på studiene. Han kan sikkert gjøre en grei jobb for et av de lokale lagene i 2. div.

SKAL VI TA GULL ELLER???

Xminator

Du ser hva du selv har lyst til å se. 4'eren han fikk av Osloavisene er nærmere sann(e)heten. Så får det stå for din regning at du velger å fokusere på negative ting dagen etter en flott Brannseier. Ikke spesielt konstruktivt.

KEO

[SKAL VI TA GULL ELLER???[/quote]

Det er vell det som er målet, men med dine vurderinger av spillerer så er jeg glad du ikke har makt til å ta ut laget!! skla du kritisere noen i går til å få en 1 er på børs så må det ha vert Hanstveidt, men alle har jo en dårlig dag på jobb så han kommer tilbake
Nu kør vi!

Per Anders

Hehehehe... Er det sant det jeg leser? Naivt.

Nixon

Kan heller ikke fatte og begripe at Sanne skal være den Mjelde setter inn først. Miller hadde vært en mye mer naturlig erstatter. Og hvis Mjelde skulle ha en naturlig forklaring på hvorfor dette ikke var en god ide, burde i alle fall Hanstveit blitt erstattet av Kalvenes slik at Knudsen kunne fortsatt på kanten.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Etter min mening var Sanne mye dårligere enn Hanstveit i går

`Nisse

Etter min mening var de like god :wink:

bernu

HANSA - Z

anders millar

Det er sånne hodeløse supporter kyllinger som kritiserer denne spilleren som dokker gjør som vi ikke trenger..! Sanne er en dyktig fotball spiller men når hans egen fans buer på han så kan dere tenke dere sjøl!
Brann, må ha det bare må ha det..

Corran

Selv om Mjelde har sagt at supportere ikke må mobbe spillerene må det være lov å si hva en mener m spillet deres.
Hadde det f.eks vært Spurkeland som fikk sjangsen på kanten så hadde ingen kritisert ham pga at han er ung og må få lov å feile, men en spiller som er kjøpt inn for å styrke stallen og så til de grader skuffer ,må en få lov å klage på. Sanne er og blir et gigantisk bomkjøp. I kamp etter kamp hvor han har kommet inn er Brann blitt svakere offensivt. Han løper og har en eller to bra taklinger og det er det. Han er for dårlig. ville heller at Mjelde prøvde Spurkeland som reserve i den rollen Han var jo ikke så håpløs mot Løv Ham og trenger kamtreningen. Miller ville jeg likt å se på høyrekanten fra start. Sanne er i beste fall mitt 4-5 valg på høyrekanten etter det han har vist. Nei send ham til Løv Ham eller enda lengre vekk/ned. Og til slutt det er lov å ha andre meninger en Mjelde og det mener sikkert han også. det vi ikke skal er å pipe og slenge dritt mot enkelt spillere eller laget når de er på banen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Petter M

må da for faen gå an å støtte spillere istede for å bare kritisere. Blir hvertfall ikke bedre av masse kritikk.
K Brann Bergens stolthet

Lurkin

Sanna vant en hodeduell :)

Nei, er delvis enig her, men hvis man hadde gitt han en 1'er så sliter vel avisene med å gi f.eks. Soma karakter etter 4 selvmål, laget 2 straffer, skadet 3 medspillere og rødt kort. 3 bør være en gjennomsnittskarakter, Sanne gjorde vel det ikke så veldig dårlig (med tanke på at han nesten ikke var borti ballen). Han var jo faktisk nesten målscorer på det annulerte målet..høhø.

Uansett, tror han ble byttet inn for at han skulle få selvtillit. Mons'n visste at vi ville klappe for han etter alt bråket.

Ironisk nok fikk han Geddi-låten.
Berømte Brann fra Bergen

anders millar

Vil bare nevne en skotte i brann med navn Robbie Winters! han er nå en av di viktigeste spillerne vi har i brann..! og eg trenger vel  ikke  nevne kordan hans brann-karriere starta... ja nettopp..! så dere som er kritiske til sanne må stappe en sokk i kjeften å la han spille fotball!
Brann, må ha det bare må ha det..

Nixon

Quote from: "anders millar"Vil bare nevne en skotte i brann med navn Robbie Winters! han er nå en av di viktigeste spillerne vi har i brann..! og eg trenger vel  ikke  nevne kordan hans brann-karriere starta... ja nettopp..! så dere som er kritiske til sanne må stappe en sokk i kjeften å la han spille fotball!


La han spille fotball ja. Men skal det skje hele tiden som en som blir byttet inn først? Ingen tvil om at laget blir dårligere når han kommer inn. Se bare på RL-kampen mot VIF og kampen i går.
La han spille fotball på trening. La han spille fotball på andrelaget. Så er han hjertelig velkommen tilbake når han kan tilføre førstelaget noe.
Rød makt på Hansa

janjan

3 var en helt grei karakter. Men at han slipper innpå er en skandale. Hvorfor i alle dager får han sjanse etter sjanse. Hans offensive mangler kan alle se. Gjemmer seg i pasningsskyggen, trekker for tidlig inn mot midten, nesten alltid i ubalanse når han skyter etc etc. Men verre er hans defensive spill. Han står jo alltid for langt unna i presset og det å tackle er ikke hans sterke side. Var helt på sin plass når Andresen ga han en verbal overhøvling.

Mye av dette skyldes nok dårlig selvtillit. Men profesjonell idrett er ikke for hvermansen. Den mentale biten er en viktig faktor. Og nå har denne mannen fått så mange sjangser at min tålmodighet er brukt opp for lenge siden. Mjelde, hva med å matche noen talenter?

Nei, jeg har aldri pepet på Sanne.
Ja, jeg synes det må være lov å komme med kritikk.

bernu

Quote from: "anders millar"Vil bare nevne en skotte i brann med navn Robbie Winters! han er nå en av di viktigeste spillerne vi har i brann..! og eg trenger vel  ikke  nevne kordan hans brann-karriere starta... ja nettopp..! så dere som er kritiske til sanne må stappe en sokk i kjeften å la han spille fotball!


Jeg er så lei av at folk drar inn Robbie eksempelet hele tiden. Du kan da ikke bruke det på alt ??  Tom Sanne har aldri vært god og kommer aldri til å bli god. Når du ikke har prestert på over 2 hele sesonger tyder det på at man ikke er god nok. Slik er det. Noen er gode nok for eliteserien , andre er det ikke.
Han var dårligst av alle Vikingspillerne i hele fjor og i Stavanger lo de av oss når vi hentet han. Og han har ikke vist noe som helst i Brann heller.
Han bør spille på 2.laget til han kommer opp på et akseptabelt nivå, hvis det er mulighet for at det går. Jeg tviler.
HANSA - Z

paf

Quote from: "bernu"
Han var dårligst av alle Vikingspillerne i hele fjor og i Stavanger lo de av oss når vi hentet han. Og han har ikke vist noe som helst i Brann heller.

I stavanger lo de da vi hentet Martin Knudsen, Egil Ulfstein og Geir Hasund også. Martin og Egil har stått frem som to av de mest lojale og hardtarbeidende spillerne vi har hatt. Geir Hasund var mannen for de virkelig store anledninger. La de le! Og la Tom få tid på seg. Det er påfallende at folk slenger drit om Tom Sanne når han blåser ballen langt over og utenfor, mens Bengt Sæternes (og andre) får jubelsanger.
Nevnte Geir Hasund sa noe en gang om at å bli bra handler om å tørre det du kanskje ikke helt mestrer. Er selvtilliten tilstede gjør du det, er du redd for å dumme deg ut prøver du på det sikre. Det sikre er sjeldent noe godt valg fremover på banen. Hjelp nå mannen å få selvtilliten han trenger så lenge Mons setter ham innpå, om ikke for hans del, så for klubbens!

bernu

Quote from: "paf"
Quote from: "bernu"
Han var dårligst av alle Vikingspillerne i hele fjor og i Stavanger lo de av oss når vi hentet han. Og han har ikke vist noe som helst i Brann heller.

I stavanger lo de da vi hentet Martin Knudsen, Egil Ulfstein og Geir Hasund også. Martin og Egil har stått frem som to av de mest lojale og hardtarbeidende spillerne vi har hatt. Geir Hasund var mannen for de virkelig store anledninger. La de le! Og la Tom få tid på seg. Det er påfallende at folk slenger drit om Tom Sanne når han blåser ballen langt over og utenfor, mens Bengt Sæternes (og andre) får jubelsanger.
Nevnte Geir Hasund sa noe en gang om at å bli bra handler om å tørre det du kanskje ikke helt mestrer. Er selvtilliten tilstede gjør du det, er du redd for å dumme deg ut prøver du på det sikre. Det sikre er sjeldent noe godt valg fremover på banen. Hjelp nå mannen å få selvtilliten han trenger så lenge Mons setter ham innpå, om ikke for hans del, så for klubbens!


Kan ikke huske at Tom Sanne scoret 3 mål i cupfinalen ?? Kanskje ikke så rart at vi synger for Bengt og ikke for Tom ?
HANSA - Z

janjan

Poenget er jo ikke at vi ikke ønsker Tom Sanne alt vel. Poenget er at vi kan gjøre andre disponeringer som er bedre for laget. Poenget er at hans nåværende nivå samt hans potensial er for svakt.

Xminator

Helt enig paf, helt enig. Selv etter en god Brannkamp skal det slaktes og kritiseres. Miljøskade etter en oppvekst med ba og bt?

Candyman

Enig med Nixon. Hvorfor kunne ikke Kalvenes kommet inn på venstreback, så kunne Gunntveit og Knudsen bare fortsatt. Men skjønner tankegangen til Mjelde og. Det var 2-0, Brann hadde grei kontroll, så da ville han vel at Sanne skulle få spille på seg litt selvtillit. Jeg er iallefall glad for all støtten han fikk når han kom på banen. Og imotsetning til hva hylekoret fikk med seg, så hadde han faktisk noen raid, viste faktisk at han er rask, og vant noen dueller. Men han har ikke mye selvtillit. Stoppet opp ett par ganger på kanten, og spillte støtte, når han kunne utfordret, men greit nok, han valgte det trygge.

Men jeg fikk litt Vestlandshallen flashback da han skulle klarere i feltet mot slutten og bommet på ballen. Og skuddet han hadde som sannsyligvis havnet borte i Inndalsveien ett sted, tilskriver jeg dårlig selvtillit og ett par tusen mann som står 10 meter bak han og skriker skyyyyyyyyyyyyyt!!!

Vel, vi får se hva som skjer. Han har mye å bevise, men hjelper ikke at stadiontrollet gjør sitt beste å skremme han. Og nå er han nå engang Brannspiller, så jeg ønsker han lykke til, og håper han spiller seg opp utover sesongen. For vi får se ham igjen.....det vet dere!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

sekto

Quote from: "Nixon"Kan heller ikke fatte og begripe at Sanne skal være den Mjelde setter inn først. Miller hadde vært en mye mer naturlig erstatter. Og hvis Mjelde skulle ha en naturlig forklaring på hvorfor dette ikke var en god ide, burde i alle fall Hanstveit blitt erstattet av Kalvenes slik at Knudsen kunne fortsatt på kanten.


Tenkte akkurat det samme i går, men tydeligvis nådde det ikke frem til Mjelde.

Men en ting jeg lurer på er hvilken posisjon spilte egentlig Sanne i går? For han var ikke på vingen der han skulle være. Har aldri sett en flankespiller trekke seg så lang unna SS før. Er han redd for mer kjeft eller?

Dette kommer ikke fra noe personlig hat mot sanne, men faktum er at han lå ikke på kanten, men trakk inn mot midten hele tiden og gikk og valset nærmere Andresen enn sidelinjen. Dette resulterte flere ganger i at Knudsen måtte dekke opp både angriper og ving, og Sæternes spilte både spiss og høyrekant. Sånn skal det ikke være. Og det skal selv en spiller uten selvtillit skjønne.

Greit at man skal sideforskyve og holde midtbanen kompakt, men Sanne var feilposisjonert stort sett hele tiden han spilte. Dette er om ikke han fikk beskjed av Mjelde om å spille sånn. Tviler på det, men er en mulighet.

Kunne i hvert fall registrere at både Andresen merket at Sanne ikke var på plassen sin og kjeftet på han, og det samme gjorde Moldetreneren som fikk innpå Ohr etter at Molde hadde valset gjennom på siden.

Alle som vil forsvare Sanne og beskytte han får gjøre det. Jeg mener at en spiller faktisk bør prestere noe før han fortjener ros. Kan godt støtte han, men må være grenser. Var stor jubel når Sanne traff rad 17 på Hansa med skuddet sitt i går. Hva jublet folk for der? At han klarte å løpe rett frem fort, eller at han klarte å bomme grovt på mål?
Om Sanne trenger støtte, så tror jeg ikke jubel over skudd som er elendig akkurat bygger opp selvtilliten. "Kom igjen, la oss juble for at han gjorde noe dårlig. Vi unner han ikke bedre"..

cm

Kan jo nevne at i tillegg til nevnte Winters, Knutsen og Hasund fikk både Cato Guntveit og Stefan Paldan erfare hvordan det er å ikke få vist hva man er god for i starten av sin Brann-karriere. Ingen kan vel påstå at disse ikke ble viktig etter at de fikk litt tid og tillit.

Tom Sanne ble kjøpt inn for å sørge for at vi har høyrekanter med litt andre gener enn defensive i Brann. Han er viktig å ha i troppen og tror nok ikke kvaliteten på treningene til Brann blir dårligere av at vi får inn en erfaren eliteseriespiller.

Ja, jeg er enig i at han har vært rimelig rævva i kampene mot VIF og MFK(solide sleivspark i egen boks i begge kampene, noe som var særlig katastrofalt mot Engen). MEN Per Anders: du sier det selv. Mannen eier ikke selvtillit. Den kommer hvis publikum sparer det de har av edder og galle under kamp, samtidig som at formen hans stiger et par hakk. Forsåvidt synes jeg det er helt greit at folk får ut sin frustrasjon i dette forumet fremfor at Sanne får det slengt midt i trynet mens han traver opp og ned langs Store Stå. Det er ingen tjent med, verken SKB, Sanne eller ryktet til Norges beste supportere.

janjan

1. Det er det defensive som er hans største svakhet.
2. Mannen fyller 30 år til sommeren og Brann hadde vært tjent med, både på kort og lang sikt, og la andre spillere få prøve seg.

Tom Sanne kommer aldri til å bli noen suksess i Brann. Han er rett og slett ikke god nok. Han har hatt nok av sjanser til å bevise sin dyktighet, både i Brann og ikke minst i Viking. Han holder ikke nivået.

Christian

Når det gjelder byttet av Hanstveit tror eg faktisk Mjelde foretrakk å ha en spiller som var varm og allerede godt med i kampen på backplassen. Guntveit hadde spilt en solid kamp og fortsatte med det på venstre, som på høyre. Tror det var en bedre løsning enn å kaste innpå en lett hutrende Kalvenes.

Når det gjelder Sanne mener eg det er greit med saklig kritikk - gjerne vel så mye rettet mot Mjelde som mener Sanne må spille, som mot Sanne sjøl. MEN når han er på banen i Branndrakt er det ikkje snakk om annet enn å gi han (og alle andre i samme situasjon) støtte.

Og ellers kan vi jo alle se lyst på det og huske på at Sanne faktisk turde avslutte denne gangen. Det er jo noe av det som har blitt etterlyst fra mannen. At han ikkje treffer på første får vi heller leve med. Tenk rabalderet om han hadde slått en støttepasning i den situasjonen ;)

the-g-

helt konkret janjan er du under aldergrensa på dette forumet? hva i helvette vet du om tom sanne kommer til å lykkes i fremtiden eller ikke?

voks opp å se realiteten; at du faktisk aldri kommer til å vite hvordan en fotballspillere vil gjør det ifremtiden(ser da bort ifra om en spiller blir langtidsskadet)

over til tom sanne, han sliter for tiden, ingen tvil om det, men takk gud for at det finnes _EKTE_ supportere som faktisk backer opp mjeldes avgjørelser å støtter spillerne som blir satt ut på, eller nei det er det jo flere brann supportere som _IKKE_ gjør...håpløst!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

bernu

Quote from: "the-g-"helt konkret janjan er du under aldergrensa på dette forumet? hva i helvette vet du om tom sanne kommer til å lykkes i fremtiden eller ikke?

voks opp å se realiteten; at du faktisk aldri kommer til å vite hvordan en fotballspillere vil gjør det ifremtiden(ser da bort ifra om en spiller blir langtidsskadet)

over til tom sanne, han sliter for tiden, ingen tvil om det, men takk gud for at det finnes _EKTE_ supportere som faktisk backer opp mjeldes avgjørelser å støtter spillerne som blir satt ut på, eller nei det er det jo flere brann supportere som _IKKE_ gjør...håpløst!


Så vi som mener Tom Sanne er for dårlig for første11'eren er altså da ikke EKTE supportere ?? He he he .. nå må du kutte ut... Du får komme tilbake etter konfirmasjonsdagen din og diskutere på en normalt nivå.
HANSA - Z

Xminator

Det er vel ingen som mener Sanne er god nok for førstelaget. God nok for stallen er en helt annen sak. Og fra "ikke god nok for førstelaget" til "pipes på banen og æreskjelles for enhver feil" er en lang vei, spesielt når spilleren som kritiseres selv er lojal og ydmyk.

For å bruke fotballuttrykk, det er mange i denne tråden som tar mannen istedenfor ballen.

Geir

Bernu. Uansett hvem Monsamjelden måtte finne på å sende på banen så skal en ekte supporter heie på ham. Det er laget du heier på, og laget er de 11 som til enhver tid befinner seg på banen.

Og til de som kommer med stygge tilrop til spillerne på banen: Nei, dere er ikke ekte supporter, for en ekte supporter ville aldri gjort det.

Diskuter utenfor kamp så fillene fyker, men under kamp er det laget som skal heies frem og ikke egne, personlige meninger.
ndelig SERIEMESTER

the-g-

Hva fikk du i tekstanalyse på skolen, bernu?

Selv får jeg frem av den tidligere posten min at tom sanne sliter og ikke er god nok pr. dags dato(1st elveren that is).

Jeg tenker hovedsaklig på situasjonen å dømme at sanne KOM ut på banen mandag. Dette i seg selv er mer en god nok grunn til å backe han opp, Mjelde er sjefen thats it. Folk må selvfølgelig komme med konstruktiv kritikk, men uansett hvordan folk liker å formulere seg er jeg av den mening at når Mjelde hiver innpå en spiller, så bør supportere støtte LAGET som faktisk spiller..
Skulle gjerne likt at definerete "diskusjon på normalt nivå!"

Mye intellektuelt på høyt plan.. i denne threaden!
he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

Pascal Simpson

Latterlig..............

Tom Sanne er ikke god nok det er et faktum.

Mjelde vil prøve å motbevise dette med å la han spille i lette kamper.

Han har jo enda ikke hatt en god kamp!!!

Det heter du skal prøve og feile, det har vi gjort no mann har fått nok sjanser o g ikke klart å bevise,

Brenn han på bålet.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

sekto

Jeg lurer på en ting: De største klubbene i verden, Barcelona, Milan, Boca Juniors, Bayern Munchen, Lyon, PSV, samme kem du nevner, har ikke de ekte supportere?

Jeg er helt sikker på at om en spiller hadde prestert så dårlig i forhold til resten av laget, som sanne har gjort i Brann, så hadde han fått gjennomgå fra tribunen. Og da er det ikke bare noen få unntak som piper. Da er det kanskje snakk om  20 000 mennesker som gir deg beskjed om at du ikke presterer.

Folk må gi seg med denne despereate overbeskyttelsen av Sanne. Mannen er en fotballspiller. Det jobben hans. Han skal levere når han går på trening og spiller kamp. Når han ikke gjør det, så gjør han ikke en bra jobb.

Om du står å flipper burgere på Mac'en og det står ti stk og roper på maten sin, mister du helt motivasjonen og klarer ikke gjøre jobben din?

Geir

Det er ikke snakk om å overbeskytte Sanne, men når han er på banen, så er han endel av det laget vi skal heie frem til seier. Og hvis han hele tiden får høre fra tribunen hvor dårlig de synes han er, så motiverer det ikke akkurat til prestasjonenr. Han tør kanskje ikke prøve på noe, i frykt for pepperet som kommer om han ikke får det til.

En ting skal Sanne ha, uansett. Han prøver, og gir aldri opp, i motsetning til endel andre spillere på dårlige dager. Sanne dribler og skyter når han får sjansen, og da får det heller være at enkelte skudd er nærmere casualsene på Z enn de er mål. Den som ikke prøver, får heller ingen resultater.
ndelig SERIEMESTER

Pascal Simpson

Det svakeste ledd skal UT!!!!!!!!!!!
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

tintin

Eg kommer uansett til å skaffe meg nr 19 på den nye drakten min, liker Sanne eg... Kommer til å bli viktig for Brann i år...

Xminator


DeeDee

Quote from: "Geir"Bernu. Uansett hvem Monsamjelden måtte finne på å sende på banen så skal en ekte supporter heie på ham. Det er laget du heier på, og laget er de 11 som til enhver tid befinner seg på banen.

Og til de som kommer med stygge tilrop til spillerne på banen: Nei, dere er ikke ekte supporter, for en ekte supporter ville aldri gjort det.

Diskuter utenfor kamp så fillene fyker, men under kamp er det laget som skal heies frem og ikke egne, personlige meninger.


Dette må være et av de dummeste innleggene på lenge. Og det sier litt! Selvfølgelig finnes det situasjoner der man under kamp har lov til å gi beskjed om at man er misfornøyd. Dårlig innsats belønnes med vrede fra tribunen. Og sånn skal det være. Som du sier er det laget vi holder med og da krever vi 110& av samtlige spillere. Dette kommer du nok til å forstå bedre når du får litt flere år på ræven.

Geir

E bare nødt til å spørre DeeDee: Hvor gammel er du? Har en viss følelse av at er det noen som trenger noen år til på ræven, så er det du. Tror nok ganske sikkert at jeg har flere år på ræven enn du, og et sånt argument tyder bare på at du har sluppet opp for saklige argumenter.
ndelig SERIEMESTER

sekto

Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?

bernu

Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Helt enig !! Når man gjør jobben sin dårlig må man regne med å få høre det.
HANSA - Z

Grey

Quote from: "bernu"
Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Helt enig !! Når man gjør jobben sin dårlig må man regne med å få høre det.


Av sjefen sin ja, ikke av "tilfeldig forbipasserende"
Maybe a Greyhound could be my way

the-g-

he kick is not the fear of falling, but the urge to jump!

bernu

Quote from: "Grey"
Quote from: "bernu"
Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Helt enig !! Når man gjør jobben sin dårlig må man regne med å få høre det.


Av sjefen sin ja, ikke av "tilfeldig forbipasserende"


Så du mener at flere tusen mennesker som har brukt mange år av livet sitt på å følge Brann er bare "tilfeldig forbipasserende" ?? Jeg har brukt så mye penger og tid i løpet av årene at jeg forbeholder meg retten til å si fra når jeg mener at noen ikke gjør jobben sin. Uten supportere hadde ikke klubben eksistert. Vi har lov til å si ifra når vi mener noe er galt.
HANSA - Z

Xminator

Joda, men det er bedriften som tar støyten. De aller aller fleste har det privilegium å jobbe i en bedrift der du er anonymisert i forhold til 3.part. Kjeft fra andre internt i organisasjonen, det må vel de fleste tåle (om den er berettiget, det finnes bøker med regler for dette). Kjeft fra kunder mot deg som representant for bedrift, no problems, du er fremdeles anonymisert.

Derfra til råkjeft, og i tillegg ikke alltid like berettiget kjeft mot deg som enkeltperson fordi du har ett par kilo ekstra, er skallet eller taster noen sekunder langsommere en mr. handsome med playboyfliret to kasser bortenfor, det er langt forbi det enhver vanlig arbeidstager må tåle.

Og ja jeg ser paralleller til flere lignende saker mot Brann-spillere. Det er en uting. En ting er å kritisere, men å kritisere fordi man ikke finner noen andre å kritisere, og såpass ukritisk som det blir gjort, ja det er ufint. Behandlingen Sanne får akkurat nå er noe av det verste jeg har sett mot en Brannspiller. Det er ikke fortjent kritikk, og det er ikke Brannsupporteren verdig.

Og en ting er sikkert, Sanne var bedre i sine minutter enn Miller var de få han spilte. Uten at jeg ser noen grunn til å hetse Miller av den grunn, bortsett fra å konstatere at det er 11 andre spillere som er bedre i sine posisjoner.

Geir

Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Hvem skal i så fall definere hva som er godt og dårlig? Vi eller Monsamjelden? Den som mener Sanne er så dårlig som de gir utrykk for, kan jo ikke ha særlig tiltro til Mjelde heller som driver og sender han utpå hele tiden.
ndelig SERIEMESTER

Grey

Quote from: "bernu"
Quote from: "Grey"
Quote from: "bernu"
Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Helt enig !! Når man gjør jobben sin dårlig må man regne med å få høre det.


Av sjefen sin ja, ikke av "tilfeldig forbipasserende"


Så du mener at flere tusen mennesker som har brukt mange år av livet sitt på å følge Brann er bare "tilfeldig forbipasserende" ?? Jeg har brukt så mye penger og tid i løpet av årene at jeg forbeholder meg retten til å si fra når jeg mener at noen ikke gjør jobben sin. Uten supportere hadde ikke klubben eksistert. Vi har lov til å si ifra når vi mener noe er galt.


Nå var det ikke jeg som begynte med dette billedlige språket. Selvsagt har vi lov å si ifra når vi mener noe er galt, men alle og enhver bør jo være såpass oppegående at de klarer å rette denne kritikken til rette person. Det er som kjent ikke spillerne som bestemmer når og hvor hver og en av dem skal spille.
Maybe a Greyhound could be my way

Jokke

Jeg satt tre meter unna Miller og McAllister mens de varmet opp. Miller lo så han måtte sette seg ned mens han så avsluttningen til Sanne på reprise. Jeg tror Sanne får litt pepper internt også. Han er rask og god uten ball, og dersom han hadde hatt ballkontroll på linje med den gjennomsnittelige Norway Cup deltager så hadde han vært en ressurs for Brann. Håper han trener mye på avsluttninger!!!

Xminator

Regner med Miller lo godt da han så "gjennomløpningen" sin i reprise også ;)

sekto

Quote from: "Geir"
Quote from: "sekto"Bare lurer på en ting til: Hvem her er så velsignet at de har en jobb hvor de ikke får kritikk om de gjør noe arbeid som er for dårlig?


Hvem skal i så fall definere hva som er godt og dårlig? Vi eller Monsamjelden? Den som mener Sanne er så dårlig som de gir utrykk for, kan jo ikke ha særlig tiltro til Mjelde heller som driver og sender han utpå hele tiden.


Mjelde tar ut laget, men supporterne må også kunne ha en mening om dette er feil eller ikke. Er vel ikke sånn at man må være 100% enig med andre sin avgjørelse for å støtte dem? jeg har tro på Mons, og mener har gjør en bra jobb, men er uenig i at Sanne spilte mot Molde.

Jeg kan også være uenig i valget en kamerat gjør når han bestemmer seg for å selge alt han eier for å begynne som sirkusartist, men det betyr ikke jeg ikke støtter han i noe mer. Selvfølgelig gjør jeg det, men jeg kan fortsatt si at jeg mener han tar et feil valg.

Lurkin

Man buer ikke på en spiller på eget lag, da buer man heller på Mons som sender han innpå. Hva skal Sanne gjøre? NEKTE å spille?

Tåpelig..
Berømte Brann fra Bergen

Go Up