• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Torbjørnsen står i kveld!!

Started by tintin, April 11, 2005, 13:26:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

jaja, då får Johan Torbjørnsen sin debut i tippeligaen i kveld då... Opdal e fremdeles syk... går det bra???

Stalin


BrannMann

Blir spennende å se.. håper en ny stjerne blir født i dag.. hvis han står bra er det vel ikke umulig at han står flere kamper selv om Opdal er frisk igjen. Men jeg misunner ham ikke, tipper han har det jævlig nå...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Geir

Tror ikke han har det så jævlig, jeg. Det  er jo dette han vil, dette han kjemper for, så jeg tror han har det fint, jeg. Litt nervøs, men ellers bra.
ndelig SERIEMESTER

Brannfrelst

Viktig å støtte han i kveld!!!
2.10.07-Gullet kom hem!

Jonasbrann1

Quote from: "Brannfrelst"Viktig å støtte han i kveld!!!
Ja det er veldig viktig.

Siden Brann skal ut å vinne kampen må de presse Molde langt ned på deres banehalvdel, derfor blir det forhåpentligvis ikke så mange muligheter for Molde
Blod e tjukkare enn vann

Stalin

Om folk piper på han om han gjør en feil er jo dette latterlig!

håper ikke jeg hører noen piping etter han idag!

Candyman

Blir det piping blir jeg forbannet. Dette er ungguttens første kamp foran stadiontrollet, så håper trollet støtter han. Det er ikke Torbjørnsen sin skyld at Brann ikke har to rutinerte TL keepere. Han kommer nok til å gjøre sitt garantert aller beste, så får vi håpe det er godt nok. Tror nok ikke han hadde spillt dersom ikke Mjelde mente han kunne takle det. Da hadde vi hatt en annen reservekeeper for lenge siden.

Lykke til i kveld folkens.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

oppedal

I dag får vi se om Thorbjørnsen er god  eller ikke. Han sa jo til BA at han ville stjele plassen til Opdal. Klarer han det tro?

Uansett spiller, ikke pip eller bue eller noe lignende. Dere ødelegger bare kampen for spillerne...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up