• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tifo lotteri!

Started by Tifo-gruppen, April 10, 2005, 22:38:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Mandag 11.04 vil Tifo gruppen starte lotteriet sitt. Vi vil stå utenfor stadion og i Bataljons inngangen på storestå før kampen. Et lodd vil koste 5 kroner og vi har en rekke flotte premier som bør kunne friste de fleste som går på stadion. De tre som står ansvarlige for lotteriet (Christian, Katharina og Morten) har startet det hele ved å kjøpe den første loddboken og vi håper mange vil henge seg på dette.
Premiene vil være som følgende:

1.   premie: Original Drakt signert av Raymond Kvisvik
2.   premie: Original drakt signert av Erlend Hanstveit
3.   premie: Original drakt signert av Cato Guntveit
4.   premie: Drakt signert av hele laget
5.   premie: ”Supporter pakke”
6.   premie: Gave kort fra spaceworld verdi 500 kr
7.   premie: Gavekort på middag på TGI Fridays
8.   premie: Gavekort fra Blomsterpaviljongen verdi 400kr
9 –10. premie: Gavekort fra Peppes
11-30. premie: BA sekk med diverse små ting
31- 40 premie: CD singlen ”Det ska skje”

I tillegg vil det trekkes en valgfri borte tur med Bataljonen blandt Bataljonsmedlemmene som kjøper lodd.
Er det noen som vil selge lodd for oss så oppfordrer vi til å ringe meg på telefon 95 91 97 89, så avtaler vi nærmere.
Håper alle støtter opp om tifo gruppen og kjøper lodd
:D
Vennlig Hilsen Morten Talhaug i Tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Tois

skal kjøpe lotteri!

sekto

Glitrende tiltak fra TIFO-gruppen.. bare noen spørsmål. Er seint nå, så om svaret står her, så har jeg bare oversett det..

Når avholdes trekningen? Er dette for sesongen, for denne kampen? Eller fortsetter lotteriet til alle premiene er forsvunnet??

Syntes ellers at det er litt guding av spillerne her. Første premie er en Kvisvik drakt, men man må ned til fjerde premie, for å få Kvisvik pluss alle de andre spillerne..

men skal ikke se bort fra at jeg kjøper noen lodd. Bør være rimelig gode sjanser for å kunne hente hjem noe.. Men åssen får vi beskjed om vi er vinner eller ikke?

Stalin

Stussa litt på det jeg og, syns 1. premiem burde vært drakt signert av hele laget!

Tifo-gruppen

Skrev ting litt kjapt igår så glemte litt info. Trekningen er satt til 1.juli eller når vi er utsolgt for lodd. trekningen vil bli foretatt av Bataljonen i samarbeid med Brann. Grunnen vi har satt til at den signerte drakten av hele laget ikke blir 1.premie er at de tre andre vil være orginale drakter.Sånn så vi på saken når vi diskuterte det.
håper dette var svar på det meste av spørsmålene.
Vennlig hilsen Morten Talhaug i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Kristin

den er jo ikke orginal drakt
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nemesis

Quote from: "Kristin"den er jo ikke orginal drakt
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Brannfrelst

Skal få noen venner med til å kjøpe lodd her ja.
Fine premier også. Veldig bra dette her!
Ikke mange timene igjen før det braker løs no!
2.10.07-Gullet kom hem!

BL

Var dette kun til denne ene kampen eller er alle loddene solgt kanskje? Eg var klar for å kjøpe lodd på mandag, hadde kontanter med meg og alt var på stell.. Men så ingen lodd-folk...?
Hansa-
Felt Z

pusuren

Quote from: "BL"Var dette kun til denne ene kampen eller er alle loddene solgt kanskje? Eg var klar for å kjøpe lodd på mandag, hadde kontanter med meg og alt var på stell.. Men så ingen lodd-folk...?
                                 
Tror eg ble spurt 3-4 ganger. de sto utenfor inngangen til bbb..

BL

Quote from: "pusuren"
Quote from: "BL"Var dette kun til denne ene kampen eller er alle loddene solgt kanskje? Eg var klar for å kjøpe lodd på mandag, hadde kontanter med meg og alt var på stell.. Men så ingen lodd-folk...?
                                 
Tror eg ble spurt 3-4 ganger. de sto utenfor inngangen til bbb..


Ok, eg var litt tidlig ute og sto ikkje på bbb-feltet så. Men det hadde jo kanskje vært en ide og ikkje bare stå utenfor bbb-inngangen, så flere kunne få kjøpt. Er sikkert flere som vil vinne drakt.
Hansa-
Felt Z

DJ_ADG

de gikkk faktisk rundt abdre plasser også, men eg vet ikkje eksakt korhen de solgte.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Northside

Kunne dere for hver kamp skreve hvor mye penger dere får inn? eller oppdatere innimelom..... (dersom dere teller etter hver kamp)

Ellers så vil eg si at dette var en lur måte å skaffe penger til tifo-gruppen! Håper noen av pengene går til flagg dugnad hvor folk kan komme å lage mange flagg/bannere :D

Tifo-gruppen

Før kampen mot Tromsø var vi desverre litt få loddselgere, men vi satser på å komme sterkt tilbake. Det kommer til å være noe loddbøker i ålesund hvis noen vil kjøpe der og ellers kommer vi til å være på puben å stadion før kampene en stund fremover. Håper folk hiver seg på og kjøper lodd til en flott sak.
Mvh Morten Talhaug
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

rødesk

korti får vi  vite om vi har vunne?
oen må gå...!

BL

Quote from: "rødesk"korti får vi  vite om vi har vunne?


Quote from: "Tifo-gruppen"Trekningen er satt til 1.juli eller når vi er utsolgt for lodd.
Hansa-
Felt Z

Go Up