• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

2000 ekstra plasser.-)

Started by gull05, April 09, 2005, 08:12:58 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gull05

Det er 17500 plasser til moldekampen, det klart i dag i følge BT.
ød makt.

Xminator

Tviler egentlig på at det blir fullt.

naitsirk

Frykter at det blir "berre" 15000.

Det er i så tilfelle uhøyrt.

Men eg ska no, og gleder meg

GamleErik

Quote from: "gull05"Det er 17500 plasser til moldekampen, det klart i dag i følge BT.


Jeg er ikke i stand til å finne denne saken på nettutgaven til BT og siden det ikke nevnes på Brann.no eller skbrann.org har jeg problemer med å ta dette for god fisk.

Editert 12:22

Etter å ha sett forsiden av papirutgaven til BT ser det vitterlig ut som at det er slik at forbundet har snudd i døren og tillater ca 17 500 mot Molde.

Utrolig at dette ikke er på nett hos BT (i lettfinnelig form) eller Brann..
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

naitsirk


Christian

Er vel lett for at det skjer som så ofte før her; folk tror det er utsolgt og lar være å gå. Her må Brann sørge for at folk blir klar over at det er mange billetter igjen ennå. Det skader ikkje om BT og BA hjelper til i informasjonsarbeidet heller...

Erik

Snakket med BT no, Det er sant at det er 17500 på denne kampen.. Det kommer ut i nettavisen senere.. Det er kun denne kampen i første omgang men vi får håpe det holder seg til de andre også...

Nixon

Blir litt pinlig dersom man ikke kommer over 15.000 nå. Etter å ha laget så mye bråk...
Rød makt på Hansa

Eden

D e bare litt over 2000 biletter igjen no.. Så dette lover meget godt ja!! =)

http://www.brann.no/index.php?mapping=107

GamleErik

Quote from: "Eden"D e bare litt over 2000 biletter igjen no.. Så dette lover meget godt ja!! =)

http://www.brann.no/index.php?mapping=107


Nå innbiller jeg meg at dette er regnet utifra 15 200 tilgjengelige billetter, slik at det såfremt alt går etter planen er igjen 2300 i tillegg til de 2226 billettene.

Regnestykket viser da at det kun er solgt 12 974 ved oppdatering av den statistikk-siden.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.


Eden

Quote from: "GamleErik"
Quote from: "Eden"D e bare litt over 2000 biletter igjen no.. Så dette lover meget godt ja!! =)

http://www.brann.no/index.php?mapping=107


Nå innbiller jeg meg at dette er regnet utifra 15 200 tilgjengelige billetter, slik at det såfremt alt går etter planen er igjen 2300 i tillegg til de 2226 billettene.

Regnestykket viser da at det kun er solgt 12 974 ved oppdatering av den statistikk-siden.


Okei. =) Tenkte at dei oppdaterte sidene litt fortløpende sånn at tallene va rett.. Men men.. Betyr bare at fleire må få fingeren ut og løpa & kjøpa!!
Hurry hurry hurry!!

KennethS

Quote from: "GamleErik"
Quote from: "Eden"D e bare litt over 2000 biletter igjen no.. Så dette lover meget godt ja!! =)

http://www.brann.no/index.php?mapping=107


Nå innbiller jeg meg at dette er regnet utifra 15 200 tilgjengelige billetter, slik at det såfremt alt går etter planen er igjen 2300 i tillegg til de 2226 billettene.

Regnestykket viser da at det kun er solgt 12 974 ved oppdatering av den statistikk-siden.


Ikkje så sikkert det, hvis du ser på siden så den oppdater kl 10.10 idag.
tå på Brann

KEO

Quote from: "Nixon"Blir litt pinlig dersom man ikke kommer over 15.000 nå. Etter å ha laget så mye bråk...


Med normal innteresse for kampen så blir det fullt hus. I de senere år når Brann har hatt ett salg på 10-11 tusen før kampen har det  alltid vert over 15 tusen på stadion, så vi er nesten i 13 nå så det er bare å regne ut.
Nu kør vi!

syma

Det er vel ennå ikke avklart om Brann får dispensasjon. Slik jeg forstod det, skal det avgjøres på mandag? Og da kan vel ikke Brann legge disse billettene ut for salg!

Noen kamper der det har stått i avisene på forhånd at det kom til å bli fullt, mener jeg å huske at det bare har blitt solgt noen hundre billetter kampdagen. Og langt ifra fullt på stadion.

Flere ganger ifjor trodde kolegaer av meg at det var umulig å få tak i billett, noe jeg benektet. Da vi kom til kampen var det langt fra fullt.

Når var det sist fullt på stadion?

Felt F forever

Gitt dispensasjon for denne kampen ifølge BT. Og var det ikkje fullt på serieavslutningen mot Viking i fjor?

DJ_ADG

Quote from: "Felt F forever"Gitt dispensasjon for denne kampen ifølge BT. Og var det ikkje fullt på serieavslutningen mot Viking i fjor?


nei, det var vist 4 stå plasser igjuen :lol: hehe
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

grei

Når grensen er på 15000 snakker folk om "skandale" og at tusener vil stå utenfor portene. Når kapasiteten høynes er plutselig tonen "det kommer vel ikke mer enn 15000 uansett".  Kanskje interessen i byen bare har godt av litt begrenset kapasitet og kamp om plassene?

Stalin

Bedre med full tribune som tar 15 en halvfull som tar 30 !:)

Henki

Var det ikke i dag kommunen skulle komme med en avgjørelse i utbyggingssaken? Noen som vet eller?
Ballen skal fremover!

P-K

13. april.

Det er bare å krysse fingrene for at de som forbundet ser at prosjektet bare er tull.

Vi trenger et ordentlig anlegg, ikke et lappeteppe med plass til 19.000 og fraværende fasciliteter.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Lilleheil

på sidene te brann der det står om kor mange biletter det e igjen e ser ut til å ha regnet med de ny 2000 plassene som er kommet. så det ser ut til å være solgt 15000

Kirk

De har solgt 13 500. Og med det griseværet som er ute nå, så spørs det vel om det kommer flere.

gull05

Det er solgt 14 500 billetter før kampen, men der har vært liten intresse for billetter i dag.
ød makt.

enavgutta

13900 ble det sagt på Staddaen idag. Skandale at ikke flere tok turen. Må folk komme seg ut av godstolene og dra på kamp. Sol eller regn, i Bergen er vi godt vant med 4 årstider om dagen ! Må ha vært mye nye folk på Hansa i dag, for ingen skjønte noe da vi sang for full hals. Skjerpings. ! Gamle sitte mot Hansa var faktisk bra med.

Go Up