• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

kort i posten

Started by mr-bolstad, April 08, 2005, 17:20:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mr-bolstad

jeg fikk et kort i posten idag fra brann hvor det sto på forsiden "brann utvider stallen" også var det bilde av en stolrygg og et stort ti tall.

på baksiden står det skrevet nærmere informasjon om fast plass følger...

jeg går å irriterer meg grønn og lurer på hva dette er for noe.

Er det noen andre som har fått noe slikt eller som vet hva det går i?
get land, Eget Landslag.
Brann!!

brannfrik

eg fikk det samme kortet sammen med medlemsbladet til bataljonen... hvis du ikkje har fått det  kan det jo hende at kortet ditt har kommet en dag i forveien... må forresten få gratullere BBB og alle bidragsytere med et bra medlemsblad. ros til alle som har sendt inn bidrag:)

mr-bolstad

jo eg fikk det og!

men det var jo bbb som sendte ut.

det kortet ser no ut som at det e brann som har sendt ut!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Bombefar

Jeg sitter og leser artikkelen om Rønningen og ler meg halv i hjel. Haha, veldig bra medemsblad må jeg si

Lurkin

Ja, hvorfor har jeg ikke fått medlemsblad?

Og når vi er innpå det, hva skjer med oblat i år? Får vi det på mandag?
Berømte Brann fra Bergen

Bombefar

Quote from: "Lurkin"Ja, hvorfor har jeg ikke fått medlemsblad?

Og når vi er innpå det, hva skjer med oblat i år? Får vi det på mandag?


Det står på forsiden

Kalinkasvingen

Har ikke fått bladet enda. Heter det enda "Den 12 mann"? Og hva gikk det i med den artikkelen om Rønningen?

DJ_ADG

Det har navnet Sten På Stein. Og personelig likte eg baldet veldig bra
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Denne lappen i posten var litt mystisk ja. Har vel kanskje noe med billetter til Brann-IFK 12.mai? Eller? Noen som har peiling? Veldig bra blad ja. Artikkelen om Livat(Rønningen) var veldig artig. Håper det fortsetter med 3 ganger i året som er planen. :)
2.10.07-Gullet kom hem!

Tois

Fått begge idag, skjønte ikke engang hva de mener om lappen.

howie

Jeg fikk også et postkort av brann i dag.
Det kortet er jo egentlig helt meningsløst!

Og er det slik at alle BBB medlemer og Partoutkort kjøpere hos brann har fått dette postkortet?

Er det ikke over 8000 solgte partoutkort i år?
Og portoen på 5.50? 8000x 5,50 = 44 000Kr!?
Så mye penger unødvendig brukt!?
Lurer på hva som skjer når vi får "mer info"...

Endre

Det står i både BT og BA i dag at det skal tilbys sesongkort for 15 år frem i tid! Disse skal være VIP-seter med bl.a navnet til korthaveren. Kortet vil koste 18.000 og finansieringsordninger kan ordnes gjennom bank.
Partoutkortinnehavere vil få sjansen til å kjøpe først.

Det kortet som vi har mottatt i posten er garantert en "teaser" om  dette.

pusuren

Har du en link? fant ingenting på bt`s side

Endre

leste det i papir BT før jeg gikk fra jobb (nattevakt) :p

Bataljonen

Her er linken : http://www.bt.no/lokalt/bergen/article357090


Quote from: "pusuren"Har du en link? fant ingenting på bt`s side
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

EPPY

Det er skb som har sendt det ut, det har med at du kan få kjøpe fast plass til 18000 kr i 15 år, skal selges fra torsdag av

Xminator

Kunne egentlig tenkt meg å vente med å kjøpe for 15 år til de nye tribunene er klar ;) Har sitteplassene mine rett over altanen :p Greit å ha om ryggen streiker etter 5 timer i bil, det er ikke de dagene det frister mest med 3 timer på SS :p

chris_henrik

Dette er en finansieringsform for større utbygginger som vi vel først så på '90 tallet når golfbaner spratt opp som paddehatter.

Men det er jo utvilsom et godt tilbud.

Hmmm, hadde jeg hatt en sparekonto som het WorldCup 2006, ville jeg vurdert å tømme den nå...
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Er dette et godt tilbud? Man skal altså betale 70 kroner ekstra i hver kamp for å få et fast sete med navnet sitt på. Man får det samme ved kun å betale partoutkortet. Utenom navnet da, men er det verdt så mye penger? Oppholdslokaler før kampen med salg av mat er jeg heller ikke sikker på er verdt 70 kroner ekstra. Liker egentlig å sitte på tribunen tre kvarter før kampen og se spillerne varme opp og å føle på stemningen.

Og sist men ikke minst. Hvordan vil stemningen bli på den nye VIP-tribunen? Nå begynner det å bli bra på Hansa. Tror kanskje ikke man kan regne med noe stort bedre enn det er på Gamle sitte i dag. Og det er ikke mye synging å skryte av.

Litt skeptisk altså, men vi får se. Flytter alle gamlegutta seg på Hansa kollektivt over kan vi nok klare å røske litt opp i fiffen...
Rød makt på Hansa

chris_henrik

OOOPS!!

Trodde det var 18 000,- inkl partoutkortet.
My Bad, har vært på jobb her siden kl 05.45 og henger ikke helt med i svingene.

Budre jo innsett at dette var for godt til å være sant.
<BRANN> ..... DKFM

Felt F forever

18000 spenn for plassen + 15 år med de dyreste partoutkortplassene på Stadion. Tror neppe maten blir av den billigste heller...

For all del - sikkert knall for fiffen, men ikkje for den gjennomsnittlige supporter. Men dette tjener man ufattelig mye penger på i Europa og etterhvert i Norge... Blir nok noen seter med bedrifters navn, i stedet for enkeltpersoner, vil eg tro

Xminator

Må vel punge ut for å få beholde plassene mine tenker jeg ... Har vel råd til det, og pengene går jo til ett forholdsvis godt formål ;)

Xminator

Quote from: "Frode3"
Quote from: "Xminator"Må vel punge ut for å få beholde plassene mine tenker jeg ... Har vel råd til det, og pengene går jo til ett forholdsvis godt formål ;)


Er jo eit poeng at dei som har hatt sesongkort på Gamle sitte i åresvis no anten må betala mykje meir for å behalda dei. Eller dei må ta til takke med dårlegare plassar. Hadde det vore meg hadde eg blitt forbanna!


Jupp, men slik er ikke jeg.

Nixon

Det kan jo sukre pillen litt at man føler at man har vært med på å finansiere det nye anlegget. Blir litt mer at det er mitt Stadion på den måten.
Rød makt på Hansa

paf

Quote from: "Nixon"Det kan jo sukre pillen litt at man føler at man har vært med på å finansiere det nye anlegget. Blir litt mer at det er mitt Stadion på den måten.

Tenker heller at pillen blir sukret med at det er disse som får forkjøpsrett til cupfinalebilletter, jeg...

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Det kan jo sukre pillen litt at man føler at man har vært med på å finansiere det nye anlegget. Blir litt mer at det er mitt Stadion på den måten.

Tenker heller at pillen blir sukret med at det er disse som får forkjøpsrett til cupfinalebilletter, jeg...


Slett ikke umulig. Kunne jo vært fint å fått visst dette. At uansett hvor lenge man har hatt partoutkort, uansett når man betaler, så han man ikke sjanse mot disse 4000 VIP´ene.
Rød makt på Hansa

Go Up