• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hets av egne spillere

Started by BL, April 07, 2005, 20:35:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

No har Brann gått så langt at de går ut i tv2-sporten og setter fokus på hetsen av våre egne spillere.

Så no må folk gi faen!! Ka godt fører det med seg at vi lager 15 tråder om Opdal etter hver kamp og at noen idioter buer på Sanne??

Hvis du ikkje har noe til overs for enkelte av spillerene så hold det for det sjøl!!

Gi støtte eller hold kjeft!!!
Hansa-
Felt Z

Brann-Peter!

Synes vi bør stå sammen alle sammen og markere det her..
dette blir alt for dumt, og vårt rykte som gode supportere svinner mer og mer hen pga. denne absolutte DUMheten fra enkelte i øvre hansa!
det e faktisk helt sykt at folk kan holde på sånn!

Hetsingen av Brannspillere SKAL STOPPE HER!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

andreas27

har sagt det før og sier det igjen, det e ikkje lengar brann som lager skandalene, men noen suportere.
synd men slik e det blitt.
men vi kan og bør gjøre noe med det.

BL

Hansa-
Felt Z

pusuren

Quote from: "BL"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=273056


Blir forbanna når eg leser dette!! håper de tullingene som hetset tom sanne på ålesund kampen ALDRI kommer på stadion igjen, spesielt ikkje visst de skal holde på med sånne drittunge faktaer... UT MED PAKKET!!!

abe78

Helt enig! Det er mulig å spore de opp da det finnes video-opptak av kampen og at et par av de har støttet pipingen her i forumet.

Foreslår at de bør bli utestengt fra stadion.
.og husk!

Toa

Quote from: "abe78"Helt enig! Det er mulig å spore de opp da det finnes video-opptak av kampen og at et par av de har støttet pipingen her i forumet.

Foreslår at de bør bli utestengt fra stadion.


Man kan ikke stenge folk ut fordi de buer på egne spillere, uansett hvor forkastelig det måtte være.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Geir

Dette er jo ikke en ny problemstilling. Vi har jo hatt det i mange år, og med forskjellige spillere. Hvis en først starter er det lett for hylekoret å slenge seg på, så de som merker at det skjer, bør jo bare la være å slenge seg med, og heller begynne med heiarop. Da vil det nok ganske fort dø hen av seg selv.

Skjønner forresten ikke hvorfor mange er så sure på Sanne. Han er jo som resten av laget han. opp og ned i prestasjoner, og Sanne på sitt beste holder bra nivå. Hører ikke at noen piper på Kvisvik når han har en av de dagene der han går i søvne på venstrekanten sin.
ndelig SERIEMESTER

naitsirk

Eit forslag:

Finn buarane og send dei ut på stadionmatta i pausen der heile stadion roper "ut med pakket,ut med pakket"

Kaya

Oppfordrer dere på store stå til å lage en sang som latterliggjør slike "supportere" og svare med å synge den neste gang idiotene piper mot egne spillere...  8)

brannsupporteren:-D

Quote from: "Kaya"Oppfordrer dere på store stå til å lage en sang som latterliggjør slike "supportere" og svare med å synge den neste gang idiotene piper mot egne spillere...  8)


Utrolig bra forslag.
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Brannmann rob

eg ska iallefall klappe ekstra mye til spillere som sanne.... opdahl ska faen få høre at vi setter pris på han.. 11 april blir faen meg heftig!!!

Toa

Jeg kommer kanskje til å klappe litt ekstra neste gang navnet hans blir lest opp. Men det gjelder én gang. Jeg sitter ikke og hoier, klapper og sender opp raketter hver gang han berører ballen.

Og neste gang han stumper i 16-meters-streken, vikler inn lissen i cornerflagget, eller hva det måtte være, kommer jeg sikkert til å riste like oppgitt på hodet som jeg alltid har gjort...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Go Up