• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FCK-leder i BErgen

Started by Endre, April 06, 2005, 09:49:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Endre

Alle har vel fått med seg Frode Johnsen-skandalen i dag.
Men jeg kan ikke unngå å lure på hvorfor møtet var lagt til Bergen?? Hadde FCK andre planer her, tro? Håper de ikke prøver å snappe til seg noen Brannspillere...

Geir

Kan også skyldes at Stig Lillejord er fra Bergen. Var vel en plass han valgte fordi han håpet på fred og ro rundt dette her, men da hadde han regnet uten BT.  :wink:
ndelig SERIEMESTER

Endre

Rimelig urutinert da.. han burde vite at avisene i Bergen er de mest sensasjonshungrige i hele landet.

Geir

Den mest urutinerte må vel ha vært denne FCK-fyren. Det ver jo han som skapte overskriftene med bøllefaktene sine. Ser han er blitt politianmeldt av BT. Skulle egentlig bare mangle.
ndelig SERIEMESTER

Xminator

Du trenger ikke være geni for å forstå hvorfor BT kom heller.

"Noen" så Frode Johnsen i restauranten. "Noen" ringte/sms'et BT med tips. BT lukter "Frode Johnsen til brann" og sender folk asap.

Skal vedde på at BT ikke hadde anelse om at det var toppgutten i FCK som satt der. Det måtte de nok finne ut av etterpå :p De håpet selvsagt på POL ;)

Sharpy

Quote from: "Xminator"Du trenger ikke være geni for å forstå hvorfor BT kom heller.

"Noen" så Frode Johnsen i restauranten. "Noen" ringte/sms'et BT med tips. BT lukter "Frode Johnsen til brann" og sender folk asap.

Skal vedde på at BT ikke hadde anelse om at det var toppgutten i FCK som satt der. Det måtte de nok finne ut av etterpå :p De håpet selvsagt på POL ;)


Nei, det er vel heller liten tvil om at det var Brann man håpet skulle være med i samtalene, men så hørte journalisten en person med poteten stappet langt nedi halsen.

- Hva faen, tenkte journalisten da.
- Hvem i helvete er dette?
- Jig er ingen teenager. Det her er majet sjov, var svaret.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

_owenz_

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272875


Niels Christian Holmstrøm:
QuoteJeg spiste bare middag. Jeg hadde hatt møter om andre forhold den samme dagen, svarer han og legger til:


Dang.. Hvilke andre møter hadde han i Bergen, som gjorde at Frode satt seg på flyet til Bergen? Hvis han bare har møtt agenten (som bor i Bergen) hvilke andre spillere representerer isåfall han(agenten)?  

Uansett, er det ikke vanlig praksis at AGENTEN reiser til Klubben og forhandler, ikke omvendt? Virker veldig som om Holmstrøm har møtt noen andre i Bergen.

Kanskje Holmstrøm faktisk har møtt noen i Brann?


owenz

Henki

Quote from: "_owenz_"http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272875

Niels Christian Holmstrøm:
QuoteJeg spiste bare middag. Jeg hadde hatt møter om andre forhold den samme dagen, svarer han og legger til:


Dang.. Hvilke andre møter hadde han i Bergen, som gjorde at Frode satt seg på flyet til Bergen? Hvis han bare har møtt agenten (som bor i Bergen) hvilke andre spillere representerer isåfall han(agenten)?  

Kanskje Holmstrøm faktisk har møtt noen i Brann?


owenz


Riiiiight! Det der høres jo ut som en unnskyldning tatt rett ut fra læreboken til en hvilket som helst gjennommsnittlig småforbryter. "Neida, bare fordi jeg ble tatt med hånden nedi vesken til personen foran meg, er det ikke min feil at lommeboken til vedkommende er borte".

Denne Holmstrøm og FCK er i trøbbel nå, og det vet han godt. Det samme bør den godeste Stig Lillejord og Frode Johnsen også belage seg på at de er er.
Minner en god del om en sak med en viss Stryning sin overgang til Chelsea dette her...
Ballen skal fremover!


Nixon

Ryktene sier at det var en familieting som gjorde at han ikke kunne komme.

Personlig ble jeg litt glad da jeg leste overskriften på denne tråden. Men det var før jeg skjønte at det ikke stod KFC-leder. Nedtur...:)
Rød makt på Hansa

Candyman

Tror nok heller at de bare valgte å møtes på halvveien, istedenfor å møtes i Trondheim eller i Køben, der de sikkert regnet med å bli sett. Skulle jo være hemmelig.

Så valgte de fotballgale Bergen....
Så dreit de seg ut....

Hahahahahahhahaha....

Alvorlig talt. Når har vi sagt at det er greit for oss at trønderbartene kan bruke bryggen vår til møterom???
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kabelmann

Quote from: "Nixon"Personlig ble jeg litt glad da jeg leste overskriften på denne tråden. Men det var før jeg skjønte at det ikke stod KFC-leder. Nedtur...:)


Hæ? KFC-leder?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Andrews

Quote from: "Nixon"
Personlig ble jeg litt glad da jeg leste overskriften på denne tråden. Men det var før jeg skjønte at det ikke stod KFC-leder. Nedtur...:)


KFC til Lerkendal? POL svarer med Taco Bell på Stadion!

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Lefty


KNUDSEN

vist eg ikke tar helt feil så står KFC for Kentucky Fried Chicken
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Sharpy

Quote from: "Andrews"
Quote from: "Nixon"
Personlig ble jeg litt glad da jeg leste overskriften på denne tråden. Men det var før jeg skjønte at det ikke stod KFC-leder. Nedtur...:)


KFC til Lerkendal? POL svarer med Taco Bell på Stadion!


Hvorfor føler jeg at RBK kom best ut av den dealen der? Gi meg heller Waffle House...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up