• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter på Fotballpuben?

Started by Christian, April 04, 2005, 12:16:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Christian

Tar opp igjen dette temaet når det stygt nærmer seg seriekamp.

Er det nå mulig å kjøpe billetter til Molde-kampen på Fotballpuben? Noen som vet?

Christian

Var innom Puben og spurte; De hadde ikkje fått billette enno, men regnet med de skulle selge.

Noen med ansvar som vet mer? Eller bør eg bare rusle opp på Stadion snøggast råd er?

sekto

Jeg har ordnet min billett på annet vis, så mulig jeg ikke er oppdatert, men selger de ikke på alle Narvesen kiosker da?

Eden

Man kan bestille på Ticknet, kjøpe på Narvesen, Stadion og på Fotikken om dei får billetta.

Eg kjøpte på Stadion når eg va der på søndag, men d e jo like greit å kjøpe på Narvesen for dei som ikkje bur oppe med Staddan.. I alle fall før man e sikker på at Fotballpuben får billetta. =)

Geir

Skal du på BBB-feltet på store stå pleier alltid DJ Frode å ha billetter oppe hos seg så lenge det finnes.
ndelig SERIEMESTER

Eden

Ja eit vesentlig moment e selvfølgelig at ska man stå på BBB feltet, så må man kjøpa billettane på Stadion!
Eller som Geir seie.. Hos DJ Frode..  =)

Superjack

Greit å ha partoutkort i år kan jeg se for meg. om brann vinner de to første mor Molde og Vif kan jeg se for meg at det fort blir utsolgt for billetter til vårkampene. :-)
Brannsupporter.

Bataljonen

For å se status på antall biletter tigjengelig se denne link :http://www.brann.no/index.php?mapping=107

Jeg sier bare : Løp å kjøp !!
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up