• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Buing på Sanne!

Started by Toa, April 03, 2005, 19:38:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Toa

Var ganske mye buing da Sanne kom inn idag. Slik det hørtes ut for meg kom det meste fra Hansa-tribunen. TRAGISK!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Endre

Sanne spilte rimelig bra da. Hadde mange fine raid på kanten med en del lekre finter. Tror han har potensiale om han får selvtillit. Men man får ikke selvtillit om ens egne supportere buer. Det er skikkelig lavmål, og jeg skjems. Buingen kom fra øvre hjørnet på Hansa, ja.

pusuren

Skjønner meg ikke på de bortskjemte brann supporterene som bare skal ha det beste, ødelegger alt vi står for(støtte hele laget i tykt og tynt). dette e enten nye medgangs supportere eller supportere som ikke har gått av at brann gjør det bra.

håper iallfall at de får seg litt vett oppe i skallen til seriestart.

Malarius

Eg var ikkje på kampen selv,men eg blir forbanna når eg hører dette...
Selv om Tom Sanne ikkje har overbevist i Brann-drakten ennå,gir ikkje det en grunn til at fansen skal bue på en spiller.....
En spiller blir ikkje bedre av å bli buet på,eg syns at ALLE Brann-supportere burde være enig i at å bue på en Brann-spiller e uaktuelt...
Uansett ka, så skal vi vise at vi elsker laget som vi sier at vi gjør.



Dette gjorde meg veldig sur!!!!
Bergen til eg dør!!

Andrews

Brann - norges dårligste supportere. Konverterer til Løv-Ham.

Kristin

blir faktisk kvalm når folk buer på egene spillere,,,,,,,,
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Eden

Eg stod på Store Stå og hørte buingen meget godt ja.. Tenk kordan d må føles for ein spillar å høra at nåkken av dei som liksom ska støtta både deg og laget, bue på deg! Veit eg ikkje hadde følt meg særlig høg i hatten! Får ikkje mykje sjøltillit av å høra sånt.. Og man føle seg vel ikkje mykje satt pris på..
Enkelte må skjerpa seg til de grader foran neste kamp om dei ska kalla seg supportere.. Dette e så lavmål og så jævli som d kan bli..!
I dag synst eg Sanne viste seg fram på ein veldi positiv måte.. Han kan nok tilføra mykje bra til klubben og laget!
Så lenge enkelte "supportere" ikkje frarøve han for ethvert snev av selvtilitt, så ser vi nok mykje meir av den karen framover..

Og ein ting til.. bak meg på SS i dag så stod d nåkken fjortiss-jente som sku hatt seg eit kraftig spark bak!! Hørte ho eine ropte pakkis og nigger til ein spiller på Aalesund.. Faen eg blir så sint!!! Dette e totalt uakseptabel oppførsel!! Eg tenkte eg sku overse ho for å ikkje gje ho oppmerksomhet, men hadde ho sagt nåkke sånt ein gang til.. Då ska d vera sikkert og visst at eg aldri hadde greid å holda kjeft! Blir dårli av sånne folk.. Eller folk og folk.. Drittunga!!
Hørte masse piss gjennom heile kampen av ho og eit par andre jente.. Enten må folk sei nåkke vetigt eller så må dei holda kjeft!! Om ikkje dei greie d så får dei holda seg heima! Sånne slags folk har ingenting på Stadion å gjera!!

Lurkin

^^når du hører sånt så drar du med deg horen og gir hun til vaktene eller noe, det kan bli dyrt for Brann.

Selv verken klapper eller buer jeg for Sanne.
Berømte Brann fra Bergen

Candyman

10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

P-K

Vel hører Sanne hjemme på Brann 2, men man buer ikke på egne spillere!!!

Hvis man ikke liker spilleren kan man holde kjeft. Det er markering nok i seg selv.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

abe78

Tror det var en guttegjeng som satt øverst på hansa som buet. De samme startet Charlie Miller ropene. Blir kvalm av hele greia. Vedder på at de har samme firkantet syn på Knudsen. At han ikke er god - rettere sagt kul nok. Han er ikke fra utlandet slik som Miller. Sanne faller lett i samme kategori. Dette blir for enkel tankegang og er ikke forenlig med god supporter kultur.

Sanne spilte så og si helt uten selvtillit i går. Det var det lett å observere. Tror ikke den ble bedre etter at det ble buet på han. Tror Sanne har bra potensial og tviler på at han har fått vist seg fra sin beste side under kamp. Savner at han går rett på mål eller prøver å drille av en spiller før han slår inn presist. Har en mistanke om at han har dette inne, men ikke tør å ta det frem pga av frykt for å drite seg ut.
.og husk!

Nixon

Quote from: "abe78"Tror det var en guttegjeng som satt øverst på hansa som buet. De samme startet Charlie Miller ropene.


Guttegjeng som hater Sanne og elsker Miller? Høres ut som de berømte Guttene. God til å synge og lage stemning. Men til tider litt småbrune spør dere meg.
Rød makt på Hansa


Satan 3

Trist at slikt skal skje.

Håper Tim Samme kommer opp på det samme nivået fra glansdagene.
Da tenker jeg alle kritikere holder godt kjeft.
Striler ut av Bergen

Hogstmann

Sanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget.

At Guttene har sans for Miller har ikke noe med hans eksotiske (?) navn å gjøre. Miller er en god fotballspiller - vanskeligere er ikke den saken.

Første gangen jeg har hørt at det er "småbrunt" å foretrekke en utenlandsk spiller, foran blonde norske fotballspillere. Men så lærer en også stadig noe nytt på Bataljonen.no.

Blææ

Sanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget.

At Guttene har sans for Miller har ikke noe med hans eksotiske (?) navn å gjøre. Miller er en god fotballspiller - vanskeligere er ikke den saken.


Støtter Hogstmann 110% her,Sanne må vekk....

Ut med pakket,ut med pakket!
ont follow me,Im lost too

DeeDee

Quote from: "abe78"Tror det var en guttegjeng som satt øverst på hansa som buet. De samme startet Charlie Miller ropene. Blir kvalm av hele greia. Vedder på at de har samme firkantet syn på Knudsen. At han ikke er god - rettere sagt kul nok. Han er ikke fra utlandet slik som Miller. Sanne faller lett i samme kategori. Dette blir for enkel tankegang og er ikke forenlig med god supporter kultur.

Sanne spilte så og si helt uten selvtillit i går. Det var det lett å observere. Tror ikke den ble bedre etter at det ble buet på han. Tror Sanne har bra potensial og tviler på at han har fått vist seg fra sin beste side under kamp. Savner at han går rett på mål eller prøver å drille av en spiller før han slår inn presist. Har en mistanke om at han har dette inne, men ikke tør å ta det frem pga av frykt for å drite seg ut.


Du har helt rett. Knudsen er ikke kul nok. Altfor streit. Miller er kul fordi han er fra skottland og har en tøff dialekt. Derfor synger vi på han. Sanne kunne vært kul nok men studerer visstnok jus eller noe sånt. Altfor streit fyr. Få han ut. Ut med pakket!

Nixon

Quote from: "Hogstmann"Første gangen jeg har hørt at det er "småbrunt" å foretrekke en utenlandsk spiller, foran blonde norske fotballspillere. Men så lærer en også stadig noe nytt på Bataljonen.no.


Her snakket jeg selvsagt ikke om situasjonen i denne kampen. Men sånn rent generelt utfra det jeg har hørt og sett de siste par årene.
Rød makt på Hansa

StoreS gutt 16

QuoteSanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget


Dette er til grine av.. Det at en spiller ikke er god nok kan ikke forsvare buing, at Mjelde kvitter seg med en spiller fordi folk buer kommer aldri til å skje.

Vil be dem som gjør dette om å ete drit eller holde kjeft.

Hvis dette fortsetter, vel, det finnes andre klubber i byen å legge sin sjel i! (Selv om det hadde tatt jævli lang tid å omstille seg fra elskede stadda og Brann).

Stoffi

Quote from: "Hogstmann"Sanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget.


Man buer ALDRI på en i branndrakten! Eneste unntaket er Karadass'er.

Men faen for en jævlig dårlig holdning du viser.
Greit nok, Sanne hører så vidt hjemme på Brann 2, men man buer ikke når han først blir satt utpå. Dette svekker laget, og det er noe vi absolutt ikke vil, selv om Mjelde har en gjennomgående dårlig vurderingsevne på endel spillere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

_owenz_

QuoteDu har helt rett. Knudsen er ikke kul nok. Altfor streit. Miller er kul fordi han er fra skottland og har en tøff dialekt. Derfor synger vi på han. Sanne kunne vært kul nok men studerer visstnok jus eller noe sånt. Altfor streit fyr. Få han ut. Ut med pakket!


Streit og streit... En Nerd er vel mer passende, han går på NHH, og favoritt hobbyen er IQ - tester. Ellers så spiller han litt Bridge nå litt sammen med Andresen.

Skjønner at han kanskje ikke er like populær som "øl-hunden" Miller blandt de mildt sagt "mindre begavde" supporterene. Dette er en ukultur som er vanskelig Ã¥ stoppe. Det er som Ã¥ si at man skal stoppe SlÃ¥sskamper i taxi køen pÃ¥ vei hjem en lørdagsnatt.  

Det er ingenting å gjøre med idiotene med mindre man begynner med selektiv utvelgelse i døren. Brann kan ta afære, filme de som buer og stenger de ute. Men dette kommer aldri til å skje.

Oppslag i media der man virkelig driter ut de som buer  tror jeg vil være det mest effektive. Fremstile de som buer som komplette idoter kanskje ogsÃ¥ med noen usladdete bilder osv i BA/BT.

Ellers så var det en artikkel i BA på det i forrige uke:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1517809.ece


owenz

atlascopo

Miller "KAN" fotball. Han har deilig teknikk og herlig overblikk og passningsfot. At det ikke er plass til han på høyrekanten mot dårlige lag, der vi skal kjøre kampen, er helt utrolig.


Sanne derimot er en spiller som hevder seg like godt i tippeligaen som en gjennomsnittelig 3divisjons spiller hadde gjort.

Petter M

Uansett hvilken spiller det er bør man ikke bue på eget lag.
K Brann Bergens stolthet

Ricky

Quote from: "Hogstmann"Sanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget.


Da får du være konsekvent og bue på Walde, Storesund, Klock, Spurkeland, Macallister, Guntveit, Sigurdsson, Haugen og keepertrioen også. Ingen av dem er gode nok for årets Brannlag heller. Eller gir ikke det like mye kred blant kompisene? Og pip gjerne på Mjelde også; en av de mest uerfarne trenerne i TL, som har svidd av 25 mill på en bronsemedalje.
Svarte heller, bare pip uavbrutt gjennom hele kampen, så er vi sikre.

Felt F forever

Buing på egne spillere er en ukultur av de sjeldne. Ikkje bare går det ut over spilleren som blir utsatt for dette, men det påvirker lagkamerater, trenerne og klubben generelt i en negativ retning. Tror noen her inne at Brannguttene ønsker hverandre alt mulig vondt, slik at man er sikret plass i startelleveren? Tror noen at Knudsen blir glad når folk buer og hetser erstatteren hans? I så fall - har dere aldri hatt arbeidskollegaer? Idioter!

I tillegg vendes spillet, bevisst eller ubevisst fra medspillernes side, mot spilleren som hetses. Så det klart i går - spesielt Sæternes valgte Sanne mer enn hans gode fotballhode skal tilsi (med tanke på spillsituasjonen - ikkje hans fotballferdigheter!). Man ønsker at medspillerne skal gjøre det godt, og velger derfor feile løsninger. Neste gang man er opptatt ved å spre eder og galle over egne gutter; prøv å observere dette mellom de sure oppstøtene.

DeeDee

Alle skjønner at det ikke har en positiv effekt for en spiller å bli buet på. Trenger ikke lange analyser om ditt og datt for å skjønne det. Beklagelig at noen buer når spilleren kommer på banen, men tror ikke man skal legge for mye dramatikk i om en prosent av stadion, som i tillegg er godt ruset, piper litt.

A'Tuin

Quote from: "atlascopo"Miller "KAN" fotball. Han har deilig teknikk og herlig overblikk og passningsfot. At det ikke er plass til han på høyrekanten mot dårlige lag, der vi skal kjøre kampen, er helt utrolig.


Du vil med andre ord ha to driblefanter på kanten i et lag som
bruker for lang tid på overgangene. Det var også en vinkling.

QuoteSanne derimot er en spiller som hevder seg like godt i tippeligaen som en gjennomsnittelig 3divisjons spiller hadde gjort.


Sett mye 3. div i det siste.
Sanne er en spillertype som hører hjemme i en brukbar TL-tropp.
Han blir aldri stjernen, men er lojal og anvendlig.

Har tanken at en trenger forskjellige typer på et fotballag og i en tropp
noen gang streifet deg?


A'Tuin the Turtle

Xminator

Virkelig pinlig. Så snart det blir seriekamp og de som er litt mer voksen kommer seg på Hansa, regner jeg med at slike ting blir etterfulgt av ut-med-pakket og peking mot små flaue drittunger.

Felt F forever

Quote from: "DeeDee"Alle skjønner at det ikke har en positiv effekt for en spiller å bli buet på. Trenger ikke lange analyser om ditt og datt for å skjønne det. Beklagelig at noen buer når spilleren kommer på banen, men tror ikke man skal legge for mye dramatikk i om en prosent av stadion, som i tillegg er godt ruset, piper litt.


Eg mener dette blir for enkelt. Er redd for at vi begynner å få en mobbekultur blant enkelte deler av supporterne, og at denne utviklingen faktisk er bekymringsverdig. Lurer på om Ystaas er en god Brann-ambassadør hos Sogndals talentfulle no, etter den behandlingen han fikk av enkelte Brann-"fans". Mobbingen av Knudsen og Opdal er av tilsvarende pinlig karakter...PFO fikk mye usaklig dritt slengt mot seg.

For noen år siden hadde Osloavisene store oppslag om mobbingen av Bent Inge Johnsen fra noe pakk på Odd stadion. Tror nok de vil velte seg i saker som denne og, dersom denne ukulturen får bre seg. Ikkje glem at vår nyvunnede økonomiske giv er et resultat av at Brann er blitt et positivt merkenavn for byens næringsliv. Et slik navn kan fort draes ned i sølen av tragisk oppførsel fra egne supportere...

Ikkje meningen å krisemaksimere, altså...

Dinho

Quote from: "Hogstmann"Sanne er ikke god nok for dette laget. Når ikke Mjelde skjønner dette må det piping til. Og nei, jeg tror ikke Sanne blir en bedre spiller av pipingen, men det er ikke poenget - han skal vekk fra laget.

At Guttene har sans for Miller har ikke noe med hans eksotiske (?) navn å gjøre. Miller er en god fotballspiller - vanskeligere er ikke den saken.

Første gangen jeg har hørt at det er "småbrunt" å foretrekke en utenlandsk spiller, foran blonde norske fotballspillere. Men så lærer en også stadig noe nytt på Bataljonen.no.


Er helt utrolig hvordan folk klarer og sette seg selv og sine meninger foran laget og spillerne. Har du noen gang vært med å synge:"Selv om vi rykker ned gir vi alt for Brann for det"?? Tvilsomt. Piper dere på sanne piper derte på resten også. Brann er et kollektiv, ikke 11 enkeltspillere. Skal dere kritisere, gjør det konstruktivt å greit i penneform.

Alexåsane

Rett og slett flaut!! Idioter!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

_owenz_

QuoteSkal dere kritisere, gjør det konstruktivt å greit i penneform.


Personlig har jeg sansen for tiltak! Gjør som Klanen saml inn penger og kjøp en ny høyrekant! Alternativt vær fornøyd med den som spiller der og støtt lager!

Husker ikke hvilke spiller Klanen kjøpte eller hvor mye det var men det finner man fort ut på Google...


owenz

lenuzen

i går hørte vi buingen på sanne veldig godt! det er til å skamme seg over, han blir værtfall IKKE bedre av at han får sine egne supportere mot seg!
sjerpings folkens!

og nÃ¥r det først er i gang om irriterendes folk pÃ¥ tribunene, en jente bak oss i gÃ¥r var til Ã¥ bli gal av, hun følte seg ganske tøff der hun stod og skrek ut veldig u passende ting og trodde hun hadde veldig peiling, stor  diskuterte hvor gamel linje dommeren var for han var jo ganske pen, og keeperen til aalesund han var kul han, og det var fordi han var bare sååå fin. jeg er selv jente og bare 15 og mange her inne som mener at vi bare bør holde oss hjemme for vi har igenting der Ã¥ gjøre osv.. men alle er ikke like, noen har faktisk et hjerte i brann!
rann i våre hjerter

Blææ

Nå er det nok flere måter å støtte klubben på ser det ut som:

Den "rette" måten som dere "heia Brann" supportere indikerer med blind dyrkelse av spillere unsett hvor dårlige di måtte være fordi di spiller på Brann.

Og så har vi di som støtter klubben og det som er best for den og gir beskjed når noe ikke er som det skal ala piping mot Sanne som overhodet ikke tilfører klubben en dritt annet en lønnsutgifter.
ont follow me,Im lost too

Eden

Bra og se d e mange vetige folk her inne og.. D e stor forskjell på konstruktiv kritikk og drittpreik..
Man skal stå bak laget og spillarane uansett, og aldri, ALDRI, bue på egne spillere!
Når d e sagt så lure eg på nåkke.. Kortid begynte man å kalle egne spillere for pakk?? "Ut med pakket" e ein setning eg har hørt på Stadion i forbindelse med at for eksempel ein på bortelaget takle på ein meeeget ufin måte.. Har endå ikkje hørt at man roper d til egne spillere, og håpe eg aldri får høre d!!
Sikte no til d enkelte skrive her inne..

Og til slutt.. Halleluja Lenuzen! Gitt om vi snakke om samme person.. (nevnte ho i eit tidligere innlegg) Sånne folk har ikkje nåkke på Stadion å gjera, men når d e sagt.. Folk som kan oppføra seg og visa normalt vett e velkommen på Stadion uansett alder og kjønn! Tvile ikkje på at du har hjerte i Brann sjøl om du e ei jenta på 15 år.. =)
E sjøl ho-kjønn, men har visst rukket Ã¥ bli 21 Ã¥r..  
SÃ¥ vi sees nok pÃ¥ Store StÃ¥ 16 mai (studere i "utlandet" sÃ¥ har ikkje anledning til Ã¥ komma pÃ¥ ein kamp før d).  =)

La oss håpa vi sleppe å høra buing, rasistiske ord, drittpreik og andre upassende ting på Stadion framover..
Om folk støtte laget og vise normal folke- og supporterskikk så vil alle, både dei på og utanfor banen, få ein fin opplevelse på kvar kamp!

Felt F forever

Quote from: "Blææ"Nå er det nok flere måter å støtte klubben på ser det ut som:

Den "rette" måten som dere "heia Brann" supportere indikerer med blind dyrkelse av spillere unsett hvor dårlige di måtte være fordi di spiller på Brann.

Og så har vi di som støtter klubben og det som er best for den og gir beskjed når noe ikke er som det skal ala piping mot Sanne som overhodet ikke tilfører klubben en dritt annet en lønnsutgifter.


Tror du virkelig på det du skriver her? At det er de "prektige" mot resten? At buing fører Sanne nedover på Mjelde`s rangering? At ditt bidrag på laguttaket eller ka pokker du tror du påvirker med å slenge dritt, gjør Brann til en bedre klubb? Dersom Sanne ikkje er en personlig favoritt - fortell det til sidemannen (som sikkert er enig, for dette virker som en samstemt gjeng) og la mannen prøve å spille fotball. Kanskje han til og med imponerer deg...

Eden

Quote from: "Blææ"Nå er det nok flere måter å støtte klubben på ser det ut som:

Den "rette" måten som dere "heia Brann" supportere indikerer med blind dyrkelse av spillere unsett hvor dårlige di måtte være fordi di spiller på Brann.

Og så har vi di som støtter klubben og det som er best for den og gir beskjed når noe ikke er som det skal ala piping mot Sanne som overhodet ikke tilfører klubben en dritt annet en lønnsutgifter.


D e ikkje snakk om nåkke blind dyrkelse på nåkken måte.. D e snakk om å kunne gje kritikk mot spillere, laget, klubben på ein normal og konstruktiv måte!
Man må meir enn gjerne sei i fra om man meine ein spiller ikkje holde mål, men absolutt ikkje på den måten som d blei gjort på under kampen!! Vi e vel oppegåande nok til å skjønna at d ikkje e positivt?
Skriv ein mail, brev eller snakk face-to-face med den d måtte gjelde.. Skriv eit konstruktivt innlegg her inne..
D e mange måter å sei i fra på uten å måtte ty til ufine metoder..!

naitsirk

Eg begynne å bli ganske drit lei alt dette snakket om buing.

Det er greit at folk har sine favoritter, men det får vera grenser for kor godt du liker ein person.

Alle som har overvært ein brann kamp i det siste har vel fått med seg at kvar gong sæternes bommer på ein sjanse, alt i frå 0-100%, så synger folk sæternes scorer mål, scorer må.......

Mens når andre på laget gjer ein pitteliten feil så høyrer du eit stort sukk.

Ubegripelig for meg, sidan sæternes ikkje har utretta noko særlig meir enn 3 mål i cupfinalen. + 3 puttemål mot lyn.

Toa

Quote from: "naitsirk"
Ubegripelig for meg, sidan sæternes ikkje har utretta noko særlig meir enn 3 mål i cupfinalen. + 3 puttemål mot lyn.


... + et fantastisk mål i går?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

DeeDee

Greit nok at man ikke bør pipe på spillere før kampen er i gang. Det blir for drøyt. Men å si at man aldri kan pipe på egne spillere blir helt feil. Etter en tapt kamp med dårlig innsats er det helt på sin plass å gi uttrykk for hva man mener. Ikke gjøre som diverse trær, som ukritisk står igjen en halv time etter kampen og hyller et lag som ikke har gitt 100%. Da ler spillerne av dere og tenker: "Faen for noen klovner. Her stilles det visst ingen krav. Vi er jo konger uansett. etc"

Felt F forever


azul

de er jo litt søte disse sinte unge pene- skarpe i kjeften med alle de ikke liker og anser vel de fleste brannsupportere som klovner med dårlig musikksmak...

å psyke egne spillere er litt småbrunt ...

Toa

Man snakker ikke bare om pittelitt piping da Sanne kom inn. Det var ren buing fra et stort antall mennesker.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Langhår

"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

LandåsKongen

QuoteBrann kan ta afære, filme de som buer og stenger de ute. Men dette kommer aldri til å skje.



Merkelig at dette fikk passere uten at noen kommenterte det. Mener du seriøst Owenz, at brann skal utestenge folk som buer??????
Da kan vi begynne å snakke om både "småbrunt" og helt "brunt".

nummer9

Eneste som kan hjelpe er at vi supportere sier ifra når vi ser dette. Gjerne si ifra til vedkommende at dette er noe du ikke synes noe om.

Feks:
"Hold kjeft, det e en brannspiller du buer på"
eller
"Kordan lag e det du heier på?"

Bare noen eksempler, må tydelighvis klar beskjed til for disse typene, en artikkel i BA er tydelighvis ikke nok...

minibussen

Quote from: "Satan 3"Trist at slikt skal skje.

Håper Tim Samme kommer opp på det samme nivået fra glansdagene.
Da tenker jeg alle kritikere holder godt kjeft.



GLANSDAGENE??

Hvor og når glinset han da. Kjøpt som en dårlig spiller og har fortsatt og være en dårlig spiller. Var ett håp at han kunne få ett "løft" spillemessig av å forlate viking men det har absolutt ikke skjedd. Viking er nok fornøyd med det salget der ja.

Men vi får selvsagt håpe på at han plutselig kommer i form.
e beste tipsene til langoddsen:

http://www.nettips.no

Glimten

Det er helt legitimt å bue på egen spillere. Spillere som ikke er gode nok for laget, bør få grei beskjed om å skjerpe seg. Tom Sanne er rett og slett en veldig dårlig spiller, og Mjelde bør heller bruke lokale gutter som Storesund eller Walde fremfor Sanne. Det er dog en annen diskusjon.

En spiller som Martin K har også opplevd buing i sin tid som Brannspiller, men han skjerpet seg og ble en av de viktigste spillerne i cupfinalen. De fleste vil nok at Tom Sanne skal bli en viktig spiller for Brann, men da må han skjerpe seg. Personlig tror jeg ikke han blir bedre av ukritisk klapping og jubling.

Toa

Quote from: "Glimten"Det er helt legitimt å bue på egen spillere. Spillere som ikke er gode nok for laget, bør få grei beskjed om å skjerpe seg. Tom Sanne er rett og slett en veldig dårlig spiller, og Mjelde bør heller bruke lokale gutter som Storesund eller Walde fremfor Sanne. Det er dog en annen diskusjon.

En spiller som Martin K har også opplevd buing i sin tid som Brannspiller, men han skjerpet seg og ble en av de viktigste spillerne i cupfinalen. De fleste vil nok at Tom Sanne skal bli en viktig spiller for Brann, men da må han skjerpe seg. Personlig tror jeg ikke han blir bedre av ukritisk klapping og jubling.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "Glimten"Personlig tror jeg ikke han blir bedre av ukritisk klapping og jubling.


Hmmm. Betyr det at Sæternes har nådd toppen?
Rød makt på Hansa

Go Up