• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BORTELAGET BRANN!!!

Started by tintin, March 31, 2005, 09:49:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tintin

Ingen tvil om at brann har et godt lag, og at i bortekampene i royal league ikkje har kunne skilte med sitt antatt beste lag (det har de ikkje på hjemmebane heller), men koffor får de d ikkje til borte??? E d Mjelde som ikkje klarer d taktiske, eller er det mental sperre hos spillerne???

heffalumpen

Jeg tror det ligger en mental sperre hos spillerne ja. Bare se på måten de spilte på i RL, har for stor respekt for motstanderne, og for liten tro på egne ferdigheter. Forsvaret ble for eksempel paralysert hver gang Ivers kom med ballen mot 16-meteren i RL kampen i Vestlandshallen(og det var på hjemmebane..).
Satser på at vi kan se en "andresen-effekt" denne sessongen, slik som vi såg når Kvisvik kom tilbake (og tildels når sæternes/scharner kom).

tintin

Ja vi får håpe det, men faren er at vårsesongen går med til å samspille laget skikkelig...

Brann-Peter!

Quote from: "tintin"Ingen tvil om at brann har et godt lag, og at i bortekampene i royal league ikkje har kunne skilte med sitt antatt beste lag (det har de ikkje på hjemmebane heller), men koffor får de d ikkje til borte??? E d Mjelde som ikkje klarer d taktiske, eller er det mental sperre hos spillerne???


Jeg vet ikke om jeg har riktig her, men etter det jeg har hørt er det assistent-trener Espen Steffensen som har ansvar for det taktiske på bortebane.. uten at jeg vet det helt sikkert, som sagt..
Men håper uansett at det gjøres noe med den taktikken, for etter det jeg har sett er det en tydelig forskjell på taktikken på borte i forhold til hjemme.. Håper uansett at Mjelde og co får noenlunde orden på sakene..

Ikke skyt meg hvis jeg tok feil angående Steffensen... :roll:
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

tintin

Dette kan godt stemme, noe må hvertfall gjøres... høyere press må inn, det har vi lag godt nok til... ser absolutt ingen grunn til å spille gammel semb fotball, når vi skilter m et av de bedre lagene i tippeligaen!! Med mindre motstander er AC Milan:)

Malarius

Det virker som det bare er Scharner som funker på bortebane...
Det er nok det mentale som hindrer de i å vinne....Det blir vel uvant for de å ikke ha 12000 hylende bergensere rundt seg!

Eg tror vi får god hjelp av Andresen på dette, han er typen som holder motet og viljen oppe i 95min hver kamp........
Bergen til eg dør!!

Felt F forever

Tror vi må spille a`la bortekampen mot Odd Grenland i fjor (då Kvisen puttet fra umulig vinkel og på straffe)... perfekt defensivt, giftig på kontra... ødelagte fullstendig for Odd, som knapt hadde skudd på mål. Underholde kan vi gjøre hjemme... Lei av å storspille hjemme, for så å gi vekk bortepoengene som fører oss ut av gullstriden hvert år...

fettnok

det var vel den kampen kor dylan løp rundt å stresset odd forsvarerene "hele" kampen.
ette går aaaaaldri bra!

Go Up