• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Genial betalingsmetode!

Started by Brann-Peter!, March 29, 2005, 18:31:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann-Peter!

orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

KjellMo

Og hvor stor andel går da til Tifo og hvor stor andell går til den du kjøper tjenesten fra?
GGG Travel

DJ_ADG

eg é ikkje sikker, men eg kjener en fra LSK-TIFO så eg kan se om eg får vite det. Eg e ikkje ikker når eg får svar.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann-Peter!

Kjellmo: Det aner jeg ikke, men regner med at det vil lønne seg i forhold til det.
En ting som kanskje hadde lønnet seg, hadde jo vært å kontaktet Chess om et evt. samarbeid.
Jeg vet jo at de har sponset oss en del, derav deler av/hele turen til sogndal i fjor.
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

StoreS gutt 16

Bra initativ, eneste er at Telenor sikkert tar seg betalt som de pleier og da går under halvparten til TIFO fondet. Bedre å slippe denne "omveien" ved å finne andre metoder.

Brann-Peter!

Quote from: "StoreS gutt 16"Bra initativ, eneste er at Telenor sikkert tar seg betalt som de pleier og da går under halvparten til TIFO fondet. Bedre å slippe denne "omveien" ved å finne andre metoder.


Forklar hvor telenor kommer inn i bildet..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brannfrelst

DA bruker vi Chess og ikke Telenor :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

KjellMo

Har faktisk fått tilbud fra samme selskap og har endelig funnet den mailen.

Første året så sitter vi igjen med følgende:

Gir du 30 kroner så sitter Bataljonen igjen med 10,18 kroner.
andre året sitter vi igjen med 12,73.

Dette syntes vi var veldig dårlig, men det er jo opp til det nye styret og eventuelt å vurdere dette på nytt.
GGG Travel

Brannfrelst

JA det var ikke noe særlig bra. Men det er jo litt penger.
100 sykker bidrar,10 kroner måneden=12000 i året.
2.10.07-Gullet kom hem!

chris_henrik

Typisk teletjeneste som grenser mot snusk og bedrag.
At TIFO-fondet får 30% er horribelt.

Regner med alle har nettbank, og da er det like enkelt å fylle ut en nettgiro på 30 kr.
<BRANN> ..... DKFM

Go Up