• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Drakten kan forkastes

Started by Sharpy, February 25, 2005, 11:19:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oppedal

Jeg tror de som designet drakten rett og slett glemte disse reglene. Men det de har prøvd på

Jeg vil han den gamle drakten tilbake, men det er sikkert for seint.


Brann bør skaffe seg PUMA som utstyrsleverandør. de har stilige drakter
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Per Anders

Jeg mener vi bør spille i draktene fra 1963 i en fornyet versjon. Hadde vært tøft å ta gull med de historiske draktene. De er faktisk ganske tøffe, og 60-tallet er definitivt på moten.

Heia Brann! Gull 2005.

Henki

Quote from: "oppedal"

Brann bør skaffe seg PUMA som utstyrsleverandør. de har stilige drakter


Akkurat hvem som er leverandør av draktene synes jeg ikke er viktig i det hele tatt i denne diskusjonen. Det som betyr noe er at Brann skal spille i rødt og hvitt. Såpass repekt bør man ha for klubben sin historie!
Ballen skal fremover!

GamleErik

ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Rødt og svart i to år. Det kan bli lenge å vente før visse folk kjøper ny drakt...:)
Rød makt på Hansa

kabelmann

Bare så synd at BA og Gaia fortsatt får lov til å skjemme ut drakten med glorete farger.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72722

For alle som av prinsipp ikke vil kjøpe en svart og rød drakt kan jo kjøpe denne treningsoverdelen som Miller her bruker. Kan jo bli en kultdrakt!
Rød makt på Hansa

`Nisse

Det er helt på tryne at de ikke forandrer reglene når det fører til så mye dritt som dette her. Hadde vi fått en lov der det stod at fargene på drakten skal være rød og hvit hadde det ikke blitt noe problem. Hvorfor skal draktene og logoen være forskjellige farger? Hvorfor ikke bare holde seg til hvitt?
Jeg synes det er helt utrolig at disse draktene ble godkjent! Jeg begynner å lure på hva de tenker på! Om de tar hensyn til supporterne i det hele tatt. Umbro virker fullstendig talentløs.

Bombefar

Drakten skal visst brukes i to år!!! SKANDALE! Hvorfor kan de ikke i det miste forandre den til neste år?

BL

Korfor kan ikkje folk bra godta at i 2 år kommer drakten til å være rød og svart?
Hansa-
Felt Z

P-K

Quote from: "`Nisse"Det er helt på tryne at de ikke forandrer reglene når det fører til så mye dritt som dette her. Hadde vi fått en lov der det stod at fargene på drakten skal være rød og hvit hadde det ikke blitt noe problem. Hvorfor skal draktene og logoen være forskjellige farger? Hvorfor ikke bare holde seg til hvitt?
Jeg synes det er helt utrolig at disse draktene ble godkjent! Jeg begynner å lure på hva de tenker på! Om de tar hensyn til supporterne i det hele tatt. Umbro virker fullstendig talentløs.


Helt på trynet å ikke lage en regel som påfører en milionutgifter? Noen økonom vil du aldri bli! Revheim har sagt at de vil tilstrebe røde og hvite drakter.

Dette lovforslaget kan tas opp igjen om to år selv om det vil være unødvendig og detaljstyrende, men ikke så lenge Brann faktisk har en drakt som vil bli ulovlig med den nye regelen.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up