• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ystaas til Sogndal!

Started by Lennono8, February 17, 2005, 11:32:37 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

Leser at Ystaas er på vei tilbake til Sogndal. Kanskje er det nye på vei inn? Viser i hvertfall at Mjelde har mer troen på Dylan enn på Ystaas. Håper han blir solgt etter utleieperioden. Passer bedre i 1. div enn i Brann.
Nå blir det Tommy og Ystaas sammen i Sogndal. Alle skjønner vel at det blir en stund til vi ser Sogndal i Tippeligaen igjen...

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article347592.ece

[/b]

stig

nå bør jo det bli mer spilletid til walde. Med han,miller og dylan bør vi ha god nok dekning bak winters/sæternes
Nettsideansvarlig

Sharpy

Synd at det måtte bli sånn, men trolig lurt. Ystaas har vist at han kan spille fotball, og spesielt er han god til å finne lukene og de farlige situasjonene. Når han allikevel ikke har puttet noe særlig ligger det selvsagt i den totale mangelen på selvtillitt som har sneket seg inn.

Tror han finner tilbake til godfølelsen i Sogndal, for det er ingen tvil om at det bor mye fotball i gutten.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

2rB

Men - greit - tror han har godt av dette her. Har trua på at han skal gjera det bedre etter kvart - og nå har han mulighet til å få kamptrening på litt lavare nivå, og det er jo positivt for oss...

Hos BA - på denne linken:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1464940.ece
står det følgande:
Quote23-åringen har slitt lenge med å prestere i Brann og får mye pes fra fansen - spesielt i BA.no sitt diskusjonsforum.

Xminator

Utlån er en god ting. Så lenge ikke Sogndal misbruker spilleren (noe som er medvirkende årsak til at Ystaas og Kalvenes ikke akkurat har prestert hos oss).

paperboy

Klarte ikkje å styre meg når eg leste dette her.......men når det er sagt så mener eg at ystaas ikkje hører hjemme i tl før han klarer å stå på beina når får han ballen. Han bør bli mye hurtigere og sterkere i kroppen før han kan bli noe for Brann.
Har du en fotball, så har du alt!

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Tjohei

Nei, dette var faktisk en gladnyhet! Kristian Ystaas har ikke noe i Brann å gjøre så lenge han har så lav selvtillit!!
Det er jo en egenskap det også, på lik linje med tekniske ferdigheter på banen, så må spillerne være mentalt sterke.

La han spille litt i 1.div så får vi se, men jeg har aldri hatt noe særlig troen på Ystaas.

Ja vi klager mye på gutten... Men vi har jo en grunn til det! Han har skaffet oss et par straffespark, men han faller jo som en pingle (samtidig som han lager en stygg grimase). Og de målene har har puttet er ikke så mye å skryte av de heller.
Gi A.Walde like mye spilletid så vil han putte mer....
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Ricky

Bedre at Ystaas bruker Sogndal sitt lag til å spille seg i form enn Brann, som tross alt er avhengig av at noen jobber hardt helt der fremme. Gleder meg stort til Winters er i gang igjen!

Med litt flaks har Ystaas fått såpass skikk på spillet sitt innen sommeren at han igjen kan bli en Brann-reserve a la Thomas Lund, som kan komme innpå og bidra med noe.

Snorri

I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Sharpy

Joda, det kan du jo helt klart si, men det er viktig å ikke svartmale situasjonen helt. Ystaas viser hver kamp at han er dyktig til å komme til målsjanser. Problemet er at han har mistet selvtillitten totalt foran kassen. Jeg tror at en halv sesong der han putter jevnt og trutt i førstedivisjon vil være gull verdt for vossingen.

Etter det er han velkommen tilbake til Bergen.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lurkin

Hyggelig nyhet.

Jeg ser Bengt, Robbie, Charlie, Dylan, Arve, Raymond som hengende spiss og Soma som spiss før Ystås..
Berømte Brann fra Bergen

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Digg Jan

Latterlig og mobbe spillere...

I det han fikk beskjed om og komme bort til benken og gjøre seg klar til og komme innn hørte eg folk bak meg skrek NEIIIIIIIIIIIIIIII, ikke han.. Dette er helt idiotisk. Vi bør støtte spillerene våres , ikke mobbe de.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

HaterRævBK

Latterlig å skrive at han ble mobbet!
Greit at noen kom med kommentarer osv, men det var ikke noe buing!
Og det var bare et fåtall som kom med kommentarer.

Her mener eg BT overdriver noe sykt og setter hele brann fansen i en negativ situasjon.
S slaur.....

ekte kjuagutt

kem hørte piping???? ikje eg vertfall.. vet d blir slengt en del med kjeften og d e desverre mye letter og høre i vestlandshallen en på stadda så d e beklagelig...

Hørte noen forresten når Cato snakket til publikum???? ka skjedde???

Xminator

QuoteLatterlig å skrive at han ble mobbet!


Nei, det er det ikke. Det er mobbing så snart den som blir mobbet føler seg krenket. Ikke når *mobberen* mener det ikke er nok. Har du noengang kommet i en slik situasjon selv? Der andre menneskers oppførsel blir forferdelig ubehagelig og urettferdig, over tid, uten at de selv ser ut til å være klar over det?

Jeg kan godt følge deg rundt på forumet de neste 6 måndene og kommentere alt du skriver negativt, pirke på samtlige skrivefeil du gjør og så får vi se hvor tykkhudet du egentlig er.

Stoffi

Quote from: "HaterRævBK"

Her mener eg BT overdriver noe sykt og setter hele brann fansen i en negativ situasjon.


Når noen bak benken hyler ut NEEEEEIIIIII, ikke han!!!, så går det for langt. Det er mange som slenger dritt til Ystaas på banen, ikke bare et par stk.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up