• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Halmstad-Brann...

Started by dex1974, February 16, 2005, 16:49:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

DJ_ADG

Noen som vet om det é Nya eller Gammla??

Eg tror at det é Nya Ullvei, meneg håper for publikums del at det blir Gammla Ullevi.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

byen e bergen

Quote from: "DJ_ADG"Noen som vet om det é Nya eller Gammla??

Eg tror at det é Nya Ullvei, meneg håper for publikums del at det blir Gammla Ullevi.


Vel IFK spilte på Nya Ullevi forige gang...
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

dex1974

http://www.halmstadsbk.se/nyheter.asp

Kan bli dyre billetter dette her...men det driter jeg i når det er snakk om å få se mulig skjebnekamp for Brann
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "dex1974"


Ikkje lang for oss på riktig side av fjellet heller. Halvtime med fly så stiller vi likt  :wink:
Hansa-
Felt Z

Kruxleiven

Hadde vært bedre med Gamla Ullevi da. Langt høyere standard på den og uten løpebaner.

HappyRoy

Quote from: "dex1974"http://www.halmstadsbk.se/nyheter.asp

Kan bli dyre billetter dette her...men det driter jeg i når det er snakk om å få se mulig skjebnekamp for Brann


Dyre billetter? Lett rundt inne på sidene men kan ikke finne noe som tyder på at billettene er så dyre..

dex1974

Vel...da jeg var inne på samme side tidligere idag lå prisene på 175 og 250 kr. til kampen IFK-Tromsø. Senere på kvelden var prisene nedjustert til 135 og 175 kr. Så blir vel ikke så ille. Men har ingen problem med å betale 200 kr. for å se Brann spille i Europa :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Brannjento

ENDELIG!!!!!! Dylan får vise hva han står for og hvorfor Brann kjøpte han..
Jeg sa d veldig mange ganger i fjor gi han tid så kommer han seg og det får han bevist no....
Får bare håpe at det holder lenge, tror han gir Bengt(Sæternes) og Robbie(Winters) konkurranse i år......
Håper at dere som har "hakket" på han lar han være i fred.....
Han trengte bare tid... han har bevist at han er en mann for Brann.... Blir sikkert værende her en stund.....


Brannfrelst

Quote from: "Brannjento"ENDELIG!!!!!! Dylan får vise hva han står for og hvorfor Brann kjøpte han..
Jeg sa d veldig mange ganger i fjor gi han tid så kommer han seg og det får han bevist no....
Får bare håpe at det holder lenge, tror han gir Bengt(Sæternes) og Robbie(Winters) konkurranse i år......
Håper at dere som har "hakket" på han lar han være i fred.....
Han trengte bare tid... han har bevist at han er en mann for Brann.... Blir sikkert værende her en stund.....[/quote

Må vi ikke ta helt av fordi han scoret to mål,det gjorde han i fjor og i årets første hjemmekamp mot et blått lag :)
Men han må prestere i en 3-4 kamper til før vi blir overbevist,eller hva?
Flott kamp av Dylan,overasskende,god stemning også!
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up