• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gaia stadion..

Started by Yngve, February 10, 2005, 14:29:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

No risikerer me rbk tendensar på Brann stadion, eg veit at det alt er i gang men namnet hansa tribunen (evt cola svingen) er eit så innarbeidd namn at ingen reagerer på det. Umbro tribunen har aldri slått heilt igjennom, og vert vel berre kalla det av den administrative leiinga av klubben sjølv.

men i følge denne linken her http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73598 så er det reele sjangsar for at me får toro stadion og ba tribunen. dette likar eg ikkje i det heile, det må då vere betre måtar å lure pengar ut av sponsorane på?

Eg liker betre namn som kniksen park (stadion) og pesen tribunen mykje betre, det er noko som viser at ein klub har sjel og tradisjonar. toro tribunen gjer ikkje det.

Syng for Brann

Enig.   Toro-svingen?  My ass.  Kniksen svingen, ja takk!

hjallisen

Hadde vært modig av ex TORO å ha gått inn og "kjøpt" den ene
svingen og gitt navnet til en kjent Brannspiller (Pesen & Kniksen)

Hva med at de (Les: TORO) kunne ha fått reklamert utenfor stadion, mens
innenfor hadde svingen gått for Pesen eller Kniksen?

Se bare hva CHESS har fått av gratisreklame etter de aktivt gikk
inn i Brann..

Om gutta i idrettsveien hadde klart å selge den til TORO så hadde jeg
blitt imponert, veldig imponert!

Pesen-svingen
Donert av TORO

E det en ide?

Forventer litt pepper, men en diskusjon er vel det verdt?
ed beina plantet på bakken

Svante!!

Velkommen til 2005!

Man mÃ¥ snart begynne Ã¥ se relaliteter.  Skal man unngÃ¥ Ã¥ velge en fullfinansiert stadion (slik man har muligheten til men ikke gidder) mÃ¥ man fÃ¥ penger utenifra.  Det vil si sponsorer.  Slik gjør alle i dag.  Det er en av de fÃ¥ mulighetene til Ã¥ tjene penger.  Det koster Ã¥ ha et mesterlag.  Men du vil kanskje fortsatt ha et middelmÃ¥dig Brannlag...?
rann er best

Per Anders

JA til et fullfinansiert toppanlegg med skikkelig kapasitet for fremtiden.

JA til Kniksensvingen, Nybøaltanen, Hadler-Olsen-toalettet, Ahlseninngangen, Pesens langside etc.

NEI til BA-svingen, BKK langside etc.

Do I make myself clear?

Mvh.
Per Anders, your good friend!

BL

Quote from: "Per Anders"JA til et fullfinansiert toppanlegg med skikkelig kapasitet for fremtiden.

JA til Kniksensvingen, Nybøaltanen, Hadler-Olsen-toalettet, Ahlseninngangen, Pesens langside etc.

NEI til BA-svingen, BKK langside etc.

Do I make myself clear?

Mvh.
Per Anders, your good friend!


JA, til at du holder kjeft og holder de våte drømmene om 30.000 seter på stadion for deg sjøl.
Hansa-
Felt Z

HaterRævBK

Gjør no ingenting om det kommer nye navn der så lenge Brann tjener penger på det...

Noen som har sagt vi trenger å si navnet når vi snakker om tribunen?
kan ikke huske sist eg hørte noen si Umbro tribunen...
S slaur.....

Henki

Quote from: "Per Anders"JA til et fullfinansiert toppanlegg med skikkelig kapasitet for fremtiden.

JA til Kniksensvingen, Nybøaltanen, Hadler-Olsen-toalettet, Ahlseninngangen, Pesens langside etc.

NEI til BA-svingen, BKK langside etc.

Do I make myself clear?

Mvh.
Per Anders, your good friend!


Hehehe, det slår alldri feil du min aller beste venn:)
Satt og ventet på at du skulle stige opp fra dypet og uttale deg i denne saken;)
Forøvrig mener jeg at man kan godt gi tribunene navn etter sponsorer, men jeg mener (og håper) at den nye klokkesvingen kan døpes til "Kniksensvingen". Det er den mest kjente Brannspilleren gjennom tidene og det ville være naturlig å døpe den tribunen etter ham hvis noen tribuner skal døpes etter gamle spillere e.l.
Ballen skal fremover!

Brannfrelst

Quote from: "HaterRævBK"Gjør no ingenting om det kommer nye navn der så lenge Brann tjener penger på det...

Noen som har sagt vi trenger å si navnet når vi snakker om tribunen?
kan ikke huske sist eg hørte noen si Umbro tribunen...


Enig med hjallisen her,at sponsorer kjøper en sving,får reklamen sin her,men svingen kalles for Pesen svingen e.l.
Brann har ikke råd til å finansiere alle tre tribunene selv(med mindre det skulle bli seriegull og kamper mot storlag i Uefa Cupen)så det må bli sponsorer i bilde.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up