• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder fra turen til Danmark er publisert

Started by GamleErik, February 10, 2005, 14:05:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik

Grunnet sykdom får vi ikke så god foto-dekning som vi håpet på fra denne turen.

Så dersom du eller en god venn har med kamera på turen til Danmark og er villig til å dele med Bataljonen.no så mottas bidrag med stor glede på adressen:

Webmaster@bataljonen.no

Vi er interessert i bilder fra både buss, båt, København, Malmö.

-Webred
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

KennethS

Har med 2 engangskamera så noe bør vel kunne fikses :D
tå på Brann

GamleErik

Etter helgens irritasjoner har vi fått inn en del bilder (flere mottas fortsatt med takk, mangler fra båtturen og vi starter utlegging av bildegallerier i morgen kveld.

Forsinkelse på forsinkelse, måtte jo løpe inn til Narvesen og sikre billetter.

Oppdatering: har fått noen heftige bilder fra konserten ombord.

Send flere folkens (helst før vi publiserer i morgen kveld)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

GamleErik

Og da hadde vi publisert alle bildene, sjekk forsiden
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Bombefar


sekto

Meget bra med bilder, men begynte å lure på en ting når jeg så dette:
http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=2209#bld

Er disse modige sjelene fortsatt blant oss, eller strøk de med som følge av alvorlig nedkjøling?

HaterRævBK

Quote from: "sekto"Meget bra med bilder, men begynte å lure på en ting når jeg så dette:
http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=2209#bld

Er disse modige sjelene fortsatt blant oss, eller strøk de med som følge av alvorlig nedkjøling?


kan tenke meg de fortsatt e med oss, men tviler sterkt på at de vil gjøre det igjen!
De må jo ha fått frostskader på small Bill og de to runde tvillingene, samt resten av kroppen!
S slaur.....

Brannfrelst

Er ikke noe fare for å kle av seg litt i hallen i morgen,kommer til å koke blandt oss der håper eg. Ellers vil eg sende en hilsen til disse 5 karene som sikkert ligger med frostskader på sykehus(Eller sjukehus som de bruker 50 millioner på å skifte navn til)
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up