• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Malmø - Brann

Started by paperboy, February 07, 2005, 13:07:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

Hvis du går på noen treninger så kjønner du bedre hvordan Mjelde tenker...
Noen av spillerene presterer bedre på trening enn kamp, og omvendt... tror det e grunnen til at Ystaas får så mye tillitt.
I tillegg så scorte han mange mål de første kampene denne sesongen så Monse-mann vil sikkert gi han spilletid så han kommer inn i varmen og scorer igjen :wink:
S slaur.....

_owenz_

Fra: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=0KIPMGCG4DDCTQFIMUNSFEQ?articleID=73743

Quote



hmmm.. roter jeg fælt nå... Men pleier ikke Scharner og Haugen å spille omvendt? Hvorfor dette oppsettet? Har MFF noen ekstra gode spillere på venstre kanten og Mjelde vil ha bedre defansiv forankring med Scharner?

Helge er vel mer en slags mygg, som flyr rundt og er mer plagsom og gjør motstanderen unøyaktig, og av og til snapper opp ballen...


Ellers tor jeg at det er Miller som blir byttet ut med Macallister... Miller pleier jo ikke vare i 90 minutter.... Kanskje Walde får prøve seg for Ystaas`? (Er han med til Sverige i det hele tatt?)....


owenz

paperboy

hmm. begge ligger sentralt da. tror ikkje det blir noe forskjell på det nei
Har du en fotball, så har du alt!

2rB

Hei allesammen... Da har eg funne meg ein PC på internettkafè, og er kanonklar for kamp i dag. På tide å komma seg i ölet!

Veit eg har leste det her på forumet, men finner det ikkje igjen... Hvor samles folk i Malmö? Anyone?

the_bjarne

Quote from: "2rB"Veit eg har leste det her på forumet, men finner det ikkje igjen... Hvor samles folk i Malmö? Anyone?

"O'Leary's" ser det ut som (Nederst):
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3875&brann=9a6e4ae944077724dbbdeb098270428e

HaterRævBK

Quote from: "the_bjarne"
Quote from: "2rB"Veit eg har leste det her på forumet, men finner det ikkje igjen... Hvor samles folk i Malmö? Anyone?

"O'Leary's" ser det ut som (Nederst):
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3875&brann=9a6e4ae944077724dbbdeb098270428e


Det e jo København...
han her lurte jo på kor i Malmø for de som reiser privat sikkert.

Svaret på det har eg desverre ikke.
S slaur.....

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Brann sitt lag;

keeper:
H. Opdal

forsvar:
K. Sigurdsson
J. Ophaug
R. Soma
E. Hanstveit

midtbane:
C. Guntveit
H. Haugen
P. Scharner
R. Kvisvik

angrep:
C. Miller
K. Ystaas

benken:
J. Thorbjørnsen
C. Kalvenes
F. Klock
M. Knudsen
T. Sanne
T. Spurkeland
A. Walde
D. Macallister
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Vil anbefale dere å følge med på brann.no sin side, de e de raskeste på oppdatering...

Vg funker også bra men ikke så oversiktig og lett, men som pluss så har de et debatt forum på samme side hvor du diskuterer kampen.

bt oppdaterer seint, sist gang eg så der hang de 10min etter brann.no

TV2 sin har eg ikke vært på :wink:


Får håpe det blir lite å gjøre her på jobb i dag då så eg kan følge med....
S slaur.....

paperboy

Nå braker det løs!!

tipper 1-2 :D       miller ,guntveit

Lykke til alle Brann supportere!
Har du en fotball, så har du alt!

Alexåsane

snøstorm i malmø
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

HaterRævBK

fra BT:
 
"Det snør voldsomt i Malmö og vi var en stund redd for at kampen måtte avlyses, men det blir kamp på Malmö Stadion."


men no skal no kampen være i gang! :D

tror det blir jevnt men håper vi stikker av med 3 poeng og nye millioner i lommen.... :wink:
S slaur.....

Bombefar

flere som har problemer med brann.no?

HaterRævBK

Quote from: "Bombefar"flere som har problemer med brann.no?


ja!

sitter å ser på bt no....

ser de måtte skifte til orange ball i snøball krigen :P
S slaur.....

DJ_ADG

Quote from: "Bombefar"flere som har problemer med brann.no?


eg har også problemer med Brann.no
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Erik

Brann.no stinker.. Følg heller de andre..

HaterRævBK

jaja, slik går det når ingen gidder å sende denne kampen.... blir overfult på nettsidene!

HÃ¥per TVN ser hvor mye penger de taper no (seere)
S slaur.....

Drunkie


HaterRævBK

KA!?

ser på bt at han skriver:
"Det er langt færre Brann-supportere på Malmö Stadion enn man kunne tro. "

Det var ikke bra!
Håper ikke noen sitter fast i snøværet....
S slaur.....

Drunkie

Ba er ikke hlet enige
Det er en ok forsamling Brann-supportere i svingen. Nå synger de litt også.

HaterRævBK

Quote from: "Drunkie"Ba er ikke hlet enige
Det er en ok forsamling Brann-supportere i svingen. Nå synger de litt også.


ja la merke til dette....

Ba sin side e også MYE raskere enn Bt, i tillegg så sier de mer...
S slaur.....

Erik

Det er uroligheter på gang blant Malmö-tilhengerne. Bengalske lys er i bruk og polisen er i aksjon. På banen skjer lite.

HaterRævBK

Quote from: "Erik"Det er uroligheter på gang blant Malmö-tilhengerne. Bengalske lys er i bruk og polisen er i aksjon. På banen skjer lite.



hehe.... dette e faktisk ganske vanlig i Sverige. Det e de såkalte ultras gruppene (samme som bergen Fanaticos) som e i gang...

Håper vi klarer det samme på torsdag, blir jo liv av det i kjedelige kamper :wink:
S slaur.....

Drunkie

Ba oppe igjen!

   Ystaas blir glitrende frispilt, men roter vekk ballen. Ikke første gang det skjer i dag. Malmö overtar og kommer pÃ¥ en livsfarlig kontring. heldig for Brann at Louay Chanko blÃ¥ser ballen over mÃ¥l.

men når kommer dylan??

Erik

Jeg tenker mer på Brann og supporterene... Om dere aper dere på ss er det oss og Brann det går ut over... Men dere klarer vell ikke å skjønne det..

Bjarte

Kutt ut "chattingen" ellers blir det en god del som blir utestengt her!!

Digg Jan

Quote from: "Drunkie"Ba oppe igjen!

   Ystaas blir glitrende frispilt, men roter vekk ballen. Ikke første gang det skjer i dag. Malmö overtar og kommer pÃ¥ en livsfarlig kontring. heldig for Brann at Louay Chanko blÃ¥ser ballen over mÃ¥l.

men når kommer dylan??

NÃ¥r kommer Walde??
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kenny

QuoteMiller som eneste Brann-spiller inne i 16-meteren til Malmö. Det tar evigheter før Ystaas kommer dinglende.


Faen så jeg misliker denne Titten Tei!!! Han har ingenting på Brann å gjøre! ...bygge stein på stein? Småstein på småstein??

Arrrg!

Go Up