• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Malmø - Brann

Started by paperboy, February 07, 2005, 13:07:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paperboy

Kampstart 12/02 kl 1400.

Lurer på hvilke 11 som får starte denne viktige kampen.
Tar en sjangse og tipper på disse eg:



Opdal

sigurdsson ophaug soma hanstveit

guntveit haugen scharner kvisvik

miller

sæternes
Har du en fotball, så har du alt!


Bergen Sin Gutt

Quote from: "_owenz_"Blir spennende å se hvordan Guntveit blir i sin nye rolle, også litt spent på hvem som blir kaptein til denne kampen. Guntveit har jo ytret at han ikke ønsker kapteins bindet (iaf. at han spiller dårligere med det på).


Guntveit uttalte det stikk motsatte i BA i går, samt at Mjelde var veldig klar over at han ønsket kapteinrollen.

Nixon

Ha heller aldri hørt at Guntveit ikke vil være kaptein. Han har derimot sagt at kapteinsansvaret kanskje gjorde sitt til at han hadde en litt variert sesong i fjor. Nå er han en av de som får skryt av Mjelde etter La Manga. Så kanskje årets kaptein fortsatt er Guntveit?

For meg spiller det ikke så stor rolle. Mjelde vet hva han gjør. Og det kan jo være greit å ha en bergensgutt til å løfte pokalene i år!:)
Rød makt på Hansa

Stoffi

Winters/Sæternes er vel begge to ute med skade, sammen med andresen
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

Nixon

Quote from: "paperboy"eller ikkje.........


http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73526


Hør sangen runge over Malmö Stadion!
Rød makt på Hansa

jonte1010

FF SVENSKA Mästare

Dinho

Håper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.

BL

Quote from: "Dinho"Håper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.


1000 var vel litt opptimistisk. 500-800 kanskje.
Hansa-
Felt Z

Tjohei

Quote from: "BL"
Quote from: "Dinho"Håper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.


1000 var vel litt opptimistisk. 500-800 kanskje.


Skal nok klare opp mot tusen... Men, alle fjortissene blir jo hjemme :P!!
Jeg gleder meg noe sÃ¥ sinnsvakt til kampen nÃ¥!!!  Kjenner det i hele kroppen, det DIRRER!!!!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

viks

Blir en fantastisk tur...

Royal League vi kommar...
Brann Brann Brann så det monnar
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

2rB


henk

QuoteHåper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.


Vil fraråde folk til å komme med slike påstander så lenge det ikke er hold i de. pr dags dato ligger antallet på organisert påmelding mellom 200-300 personer

Henk Ekerhovd
Leder BBB
enk Ekerhovd
NÃ¥ som privatperson

Stoffi

Vi er iallefall 4 stk som reiser uorganisert. 2 stk til København, og 2 til Malmø.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Tjohei

Quote from: "henk"
QuoteHåper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.


Vil fraråde folk til å komme med slike påstander så lenge det ikke er hold i de. pr dags dato ligger antallet på organisert påmelding mellom 200-300 personer

Henk Ekerhovd
Leder BBB


Hva er grunnen til at det ikke er flere påmeldte? Da må BBB ta kritikk for det om det er tilfelle... For dette er jo absolutt en av sesongens store severdigheter + en helg i køben!!!!

For det som kjører bil så er det ikke lange veien fra Oslo til Malmø. ca 4 timer tror jeg?!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Henki

Quote from: "Tjohei"

Hva er grunnen til at det ikke er flere pÃ¥meldte? Da mÃ¥ BBB ta kritikk for det om det er tilfelle...  


Den der må du forklare litt nærmere. Er det BBB sin skyld at ikke flere har meldt seg på?
Ballen skal fremover!

RC

Var ikkje det en som hadde ringt og fått ett større tall med antall påmeldte av de då?

Mener å huske det, men finner ikkje igjen tråden.

Henki

Quote from: "RC"Var ikkje det en som hadde ringt og fått ett større tall med antall påmeldte av de då?

Mener å huske det, men finner ikkje igjen tråden.


Men er det god nok grunn til å mene at BBB bør ta kritikk for at ikke flere er påmeldt? Jeg mener, det at det svirrer en masse tall rundt omkring på hvor mange som har meldt seg på får da vel ikke noe å si for evalueringen av den jobben BBB har gjort med arrangeringen av turen? Eller?
Ballen skal fremover!

Tjohei

Quote from: "Henki"
Quote from: "Tjohei"

Hva er grunnen til at det ikke er flere pÃ¥meldte? Da mÃ¥ BBB ta kritikk for det om det er tilfelle...  


Den der må du forklare litt nærmere. Er det BBB sin skyld at ikke flere har meldt seg på?


Klart det.. Er det ikke BBB som har ansvaret for markedsføringen av turen? Det er jo ikke så forbanna vanskelig å markedsføre seg litt! Eneste stedet jeg har sett annonse for denne turen er jo på bataljonen.no
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Nixon

Blir jo veldig tåpelig å skrive noe sånt da jeg tror alle Branninteresserte mennesker i denne byen har fått med seg at det blir arrangert tur.

Men er det så dårlig da? Prisen er det forsåvidt ingenting å si på, men det er jo tross alt en del penger for mange. Aldersgrensen gjør at mange faller fra. En tur som varer fra torsdag til mandag er lenge og gjør at mange ikke reiser. Trenden har de siste årene vært at folk reiser uorganisert, man får ikke alle tilbake selv om turen nå blir legendarisk. Og vi trodde jo alle helt til de siste dagene at kampen skulle bli sendt på TV.

Så jeg vil nå mene at 300 organiserte på en slik tur må være bra.
Rød makt på Hansa

Tjohei

Quote from: "Nixon"Blir jo veldig tåpelig å skrive noe sånt da jeg tror alle Branninteresserte mennesker i denne byen har fått med seg at det blir arrangert tur.


Tror du virkelig det? Det tror ikke jeg...
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Henki

Quote from: "Tjohei"

Klart det.. Er det ikke BBB som har ansvaret for markedsføringen av turen? Det er jo ikke så forbanna vanskelig å markedsføre seg litt! Eneste stedet jeg har sett annonse for denne turen er jo på bataljonen.no


Kjære, vakre, vene. Det eneste stedet du har sett annonse for turen er på Bataljonen.no. Joa, stemmer nok det, men du fant da annonsen gjorde du ikke. Og så vidt jeg vet har den annonsen ligget på forsiden der i en del måneder nå. I tillegg er det en av de tingene som er blitt diskutert hyppigst på forumet i det siste i tillegg til at det ble annonsert på Stadion under kampene mot Malmö og Halmstad.
Ballen skal fremover!

RC

Quote from: "Henki"
Quote from: "RC"Var ikkje det en som hadde ringt og fått ett større tall med antall påmeldte av de då?

Mener å huske det, men finner ikkje igjen tråden.


Men er det god nok grunn til å mene at BBB bør ta kritikk for at ikke flere er påmeldt? Jeg mener, det at det svirrer en masse tall rundt omkring på hvor mange som har meldt seg på får da vel ikke noe å si for evalueringen av den jobben BBB har gjort med arrangeringen av turen? Eller?



Nei det har eg ikkje sagt heller... Har ingen annelse på kor mange vi blir der nede, men mener å ha lest at en hadde ringt og fått ett større tall.

Nixon

Quote from: "Tjohei"
Quote from: "Nixon"Blir jo veldig tåpelig å skrive noe sånt da jeg tror alle Branninteresserte mennesker i denne byen har fått med seg at det blir arrangert tur.


Tror du virkelig det? Det tror ikke jeg...


Dette vil vi jo aldri få noe svar på. Men bare oppstusset rundt flyttingen gav nok oppmerksomhet til å kunne underbygge min påstand.
Rød makt på Hansa

Tjohei

Hva med annonser i BA eller BT? Ikke alle som gidder å surfe på internett, men de fleste leser aviser!!

Men greit... Bataljonen.no holder sikkert lenge det!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Nixon

Det har også stått om turen på brann.no. Og ikke minst på fjordline.no har den vært lenge. Er vel også de som er den reelle arrangøren etter det jeg har forstått. Og sist men ikke minst har det vært en del pressedekning på turen, ikke minst vedrørende flyttingen. Så de som vil reise har neppe gått glipp av at det blir arrangert tur.

Det er også rett at en skrev inn her og sa han hadde ringt og fått oppgitt over 400 påmeldte. Kan jo være så enkelt som at han fikk oppgitt tallet over alle som er påmeldt den avgangen.

Uansett bør vi jo vente å se hvor mange som reiser uorganisert før vi feller den endelige dommen.
Rød makt på Hansa

Tjohei

Ja... Skal ikke legge meg opp i det der noe mer enn det jeg allerede har gjort!

Gleder meg uansett som en unge :D

Håper vi blir 700-800stk i malmø
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

viks

For du/dere som klager/er misfornøyd med Bataljonens merkedsføring av turen:

-Styret i BBB har ikke dette engasjementet som sin jobb
-De legger til rette for at Du skal kunne dra på borteturer året rundt
-De promoterer turen som best de kan Stadda/Bataljonen.no-kostnadsfritt
-Skal man sette inn annonse i en avis er dette definitivt gratis, da vil    spørsmÃ¥let være, vil dette være lønnsomt opp i mot hvor mange ekstra som hadde meldt seg pÃ¥ etter Ã¥ ha sett annonsen..
-Har Bataljonen i det hele tatt inntekter på turen iåm at Fjordline er arrangør?
-Den beste reklamen et firma kan få er fornøyde kunder/relasjonsmarkedsføring. Bidrar du/dere til dette?
-Dersom du er misfornøyd med noe av det som gjøres i Bataljonen foreslår jeg at du tar dette opp direkte med de som sitter i styret der, istedenfor og skjule deg bak et alias i et forum og bare slenge generell dritt. Da kanskje du hadde kommet noen vei.

Jeg har ingen annen tilknytning til BBB enn at jeg er medlem der, likevel reagerer jeg på en del av de sure oppgulpene som kommer her på forumet, og spesielt når de er rettet mot folk som bruker store deler av sin fritid på og legge til rette for at jeg skal få levd ut min Brann lidenskap. Og kritisere på denne måten er både urettferdig og feigt.

Sannsynligvis blir dette innlegget av du/dere som kommer med overnevnte kritikk avfeid som ren svada, og det får så være, for de resterende håper jeg vi kan enes om mesteparten av innholdet:

BBB styret gjør og har gjort en utmerket jobb!!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Tjohei

Har vel for faen ikke slengt dritt om noen? Sier bare det at Bataljonen kan være litt mer frempå, ikke være så passive!

Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?
Ok dette var Fjordline som ordnet for oss. Takk til Fjordline i så tilfelle!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Nixon

Tjohei! Du skulle holdt deg til det du lovet i ditt forrige innlegg; å ikke legge deg mer opp i dette...
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "Tjohei"Hva med annonser i BA eller BT? Ikke alle som gidder å surfe på internett, men de fleste leser aviser!!

Men greit... Bataljonen.no holder sikkert lenge det!


Til din opplysning, det sto annonse i BA for ikke så veldig lenge siden.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bombefar

Quote from: "Tjohei"Har vel for faen ikke slengt dritt om noen? Sier bare det at Bataljonen kan være litt mer frempå, ikke være så passive!

Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?
Ok dette var Fjordline som ordnet for oss. Takk til Fjordline i så tilfelle!


Du tror at ingen fra BBB tok kontakt med Fjord Line for å ordne denne turen?

Nixon

Tror nok vi kan slå fast at opptil flere personer i BBB har jobbet ganske mye med å sette sammen denne turen, selv om FjordLine med sin ekspertise og salgsapparat tar seg av mye av det praktiske.
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Har sett annonse for turen blant annet i BA, ser ikke bort fra at den også har stått i BT (Fjordline som har annonsert).

Slutter med fullt og helt til de som skryter av Bataljonen; de tillitsvalgte gjør en kanonjobb!

Og til dere som mener de er passive, ikke gjør en god nok jobb, er for unge eller for teite: Still opp selv!

Straffe!!!

Muligens litt off-topic, men: Kan glede unge menn i alle aldre med at samtidig som vi er i København er det Copenhagen Fashion Week med tusenvis av modeller og alt som hører med.

Fotball, fest, bayer og en lille Eddie Skoller (Gammeldansk), og et knippe modeller fra øverste hylle?

Tror fremdeles det er ledige plasser på båten, folkens!

HaterRævBK

herregud! ka mer kan bbb gjøre for å få folk med?
eg har sett annonse i BA og regner med de fleste som hadde reist på turen har fått den med seg.

grunnen til at det ikke kommer så utrolig mange e at det koster mye penger pga det e en lang tur over flere dager. I tillegg så ødelegger aldersgrensen for veldig mange... men noen av disse reiser sikkert på egen hånd.

så slutt å klag over at bbb må gjøre en bedre jobb! tviler på at dere som klager ville gjort det bedre
S slaur.....

BL

Quote from: "Tjohei"Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?


No er du på veldig tynn is her altså!!! At de som styrer/styrte Bataljonen ikkje løfter en finger for oss medlemmer må være noe av det mest idiotiske eg har hørt.

Ka faen skal de gjøre då?? For å være med på turen må man være medlem av Bataljonen, og då er vel det mest naturlige stedet å annonsere på sin egen hjemmeside. I tillegg har det vært annonsert flere ganger i BA og på fjordline sin hjemmeside. Og ikkje minst brann.no.

Klart de kunne hatt annonser i alle avisene hver dag siden nyttår, men då hadde nok Bataljonen gått konk rimelig kjapt! Er ikkje gratis skjønner du.
Hansa-
Felt Z

Dinho

Quote from: "henk"
QuoteHåper på vi blir vel tusen. Ca 500 på organisert tur og 500 på egenhånd. Håper på bra stemning og fartsfylt kamp. Selv om det kanskje er litt tvilsomt i disse oppkjøringstider.


Vil fraråde folk til å komme med slike påstander så lenge det ikke er hold i de. pr dags dato ligger antallet på organisert påmelding mellom 200-300 personer

Henk Ekerhovd
Leder BBB


Eg skrev no virkelig at det var et håp og ikke en påstand. Men eg skjønner poenget ditt. Har lest at det var over 400 påmeldte på båtturen for ca en uke siden så her må noen være feilinformert. Regner med at du er den som sitter med de riktige tallene, så får vi heller håpe at det er mine tall som stemmer til slutt.

Dinho

Quote from: "BL"
Quote from: "Tjohei"Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?


No er du på veldig tynn is her altså!!! At de som styrer/styrte Bataljonen ikkje løfter en finger for oss medlemmer må være noe av det mest idiotiske eg har hørt.

Ka faen skal de gjøre då?? For å være med på turen må man være medlem av Bataljonen, og då er vel det mest naturlige stedet å annonsere på sin egen hjemmeside. I tillegg har det vært annonsert flere ganger i BA og på fjordline sin hjemmeside. Og ikkje minst brann.no.

Klart de kunne hatt annonser i alle avisene hver dag siden nyttår, men då hadde nok Bataljonen gått konk rimelig kjapt! Er ikkje gratis skjønner du.


Må ikke være medlem for å være med på turen. Fjordline som arrangerer turen, ikke bbb. Synes forresten at bbb gjør en god jobb eg.

BL

Quote from: "Dinho"
Quote from: "BL"
Quote from: "Tjohei"Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?


No er du på veldig tynn is her altså!!! At de som styrer/styrte Bataljonen ikkje løfter en finger for oss medlemmer må være noe av det mest idiotiske eg har hørt.

Ka faen skal de gjøre då?? For å være med på turen må man være medlem av Bataljonen, og då er vel det mest naturlige stedet å annonsere på sin egen hjemmeside. I tillegg har det vært annonsert flere ganger i BA og på fjordline sin hjemmeside. Og ikkje minst brann.no.

Klart de kunne hatt annonser i alle avisene hver dag siden nyttår, men då hadde nok Bataljonen gått konk rimelig kjapt! Er ikkje gratis skjønner du.


Må ikke være medlem for å være med på turen. Fjordline som arrangerer turen, ikke bbb. Synes forresten at bbb gjør en god jobb eg.


ja, sant det...
Hansa-
Felt Z

Strilen

Quote from: "Tjohei"Har vel for faen ikke slengt dritt om noen? Sier bare det at Bataljonen kan være litt mer frempå, ikke være så passive!

Hva får folk ut av å være medlem av bataljonen når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?
Ok dette var Fjordline som ordnet for oss. Takk til Fjordline i så tilfelle!


Kanskje det bare er meg, men en påstand som "når de aldri gidder å løfte en finger for å arrangere ting for oss?" er faktisk både drittslenging og falske påstander i mine øyne. BBB har da faktisk også ved tidligere varastyremedlem og nåværende styremedlem Frode vært sterkt involvert i denne turen.

Quote from: "Tjohei"Klart det.. Er det ikke BBB som har ansvaret for markedsføringen av turen? Det er jo ikke så forbanna vanskelig å markedsføre seg litt! Eneste stedet jeg har sett annonse for denne turen er jo på bataljonen.no


At du ikke leser avisene er ditt ansvar, er det ikke?

Det som er det essensielle her er faktisk det at ikke før det nye styret har satt seg, så er det noen som med et lite nyansert innlegg kommer med påstander vedkommende ikke har belegg for å komme med og som faktisk er rene løgner. Og det er jævla lite motiverende å ta med seg i sitt arbeid for BBB. Synes faktisk at du bør legge deg langflat og be om unnskyldning.

jonte1010

hur vet ni att ni blir 700-800 st?? såg att någon sa att ni BB inte arrangerar resan? eller har ja fel?
FF SVENSKA Mästare

Dinho

Quote from: "jonte1010"hur vet ni att ni blir 700-800 st?? såg att någon sa att ni BB inte arrangerar resan? eller har ja fel?


Er litt uvisst hvor mange det blir. Antallet er vel basert på kalkulert gjetning. BBB har i samarbeid med fjordline satt sammen et tilbud til oss brannsupportere. Det er fjordline som står som arrangør da det hadde vært økonomisk "umulig" for bbb å arrangere dette på egenhånd. Men turen hadde vel heller aldri blitt en realitet uten bbb-initiativ.

Nixon

Quote from: "jonte1010"hur vet ni att ni blir 700-800 st?? såg att någon sa att ni BB inte arrangerar resan? eller har ja fel?
Rød makt på Hansa

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Quote from: "Stoffi"Dette var litt off topic, men jeg tenkte Bjarte og resten av styret kunne trenge litt ros, for å vise at ikke alle er ignorante.


Bjarte e ikkje i styret i BBB lengre.
tå på Brann

jonte1010

http://www.globaltifo.com/filmer.html

inne pÃ¥ den sidan är det filmsnuttar frÃ¥n olika matcher i allsvenskan. Dem största matcherna. Ganska rolig sida gÃ¥ in och kolla  :D
FF SVENSKA Mästare

Stoffi

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Stoffi"Dette var litt off topic, men jeg tenkte Bjarte og resten av styret kunne trenge litt ros, for å vise at ikke alle er ignorante.


Bjarte e ikkje i styret i BBB lengre.


Han var det i 2004.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

paperboy

Tilbake til det egentlige temaet her.......
http://www.mff.se/matchfakta/matchreferat.asp?Id=442&KomFran=FS

Ser at malmø slo landskrona 3-0 på bortebane idag etter to mål av Niklas Skoog. Tror denne Skoog og Rosenberg er to spillere som vi må temme ned på lørdag. Ellers vil jeg si at det er gledelig at Sæternes er tilbake !
Lidelese å se ystaas rote vekk ball etter ball.
Har du en fotball, så har du alt!

Go Up