• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik i A-troppen

Started by kop, February 01, 2005, 12:13:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kop

Raymond Kvisvik, Brann
Tommy Svindal Larsen, Nürnberg
Claus Lundekvam, Southampton
Morten Gamst Pedersen, Blackburn
John Arne Riise, Liverpool
Petter Rudi, Molde
Sigurd Rushfeldt, Austria Wien
Ståle Stensaas, Rosenborg
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

BrannMann

helt ufattelig at Soma ikke er med...
jokomelk og brød og seriegull!!!

Toa

Quote from: "BrannMann"helt ufattelig at Soma ikke er med...


Tja... Han har til gode å overbevise på landslaget, spør du meg...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

andreas27

sæternes vraket til fordel for helstad?
ka mener vi om det??

klippe inn for soma.

ellers må eg få grautelere raymond, det var fortjent.

enavgutta

Soma ble lurt i del nøkkelsituasjoner i de foregående kampene. Når Hareide åpnet minibaren og satte igang med analyse var det sikkert enkelt å luke ut Raggen.

kop

Jeg mener Kippe hadde en bedre tur enn Soma, så det er fortjent at han blir tatt med i stedet. Jeg mener også at Sæternes hadde en dårlig tur og fortjener ikke fornyet tillit.

Det jeg er mer opptatt av er hvordan skandalebacken Stensaas får plass. Hanstveit er etter min mening mye bedre, spesielt defensivt.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

Nixon

Sæternes hadde en heller dårlig landslagssamling. Rosenborg og Helstad har i tillegg kommet lengre i sesongoppkjøringen enn Brann. Så mye tyder på at Helstad i øyeblikket er i mye bedre form enn Sæternes. For Brann kan det være bra at han ikke kom med.

Soma kunne vel likegodt blitt tatt ut som Kippe. Men Soma er vel kanskje også et "offer" for Brann sin sene juleferie. Godt spill i tippeligaen vil gjøre han høyaktuell. Men vi har mange gode midtstoppere som kjemper om få plasser.

Hanstveit burde være med. Så enkelt er det. Skjønner ikke at Stensaas blir foretrukket. Men husk på at han Ham-Kam backen ble tatt ut før Hanstveit sist, så Hareide ser nok noen svakheter som mine, ikke helt objektive, øyner ikke ser.

Så får vi bare håpe at Kvisvik ikke bare ble tatt med pga sine sosiale ferdigheter, men at han også får spille litt og vise sine tekniske ferdigheter.

Uansett. Dagene da halve Brann var på landslaget er over. Kan bli lenge til neste gang!
Rød makt på Hansa

andreas27

egentlig ikke!
soma og sæternes vil nok gjøre en god figur når sesongen starter igjen , og da er de på vei inn i landslagsvarmen igjen.
en sæternes i form er mye bedre en helstad.
når det gjelder stennsaas-hanstveit så er jeg enig i det som blir sagt her.
hadde egentlig ikke forventet at erlend skulle være med her , men når jeg tenker meg om så burde han kansje vært foretrukket framfor stennsaas. men stensaas var vel kansje en av hareides favoritter i trondheim.
martin er jo bankers.

ekte kjuagutt

Sæternes er ute med skade
at kvisvik er med er veldig flott for han og for brann, men at soma blir vraket er en stor feil av hareide. Selv om han ikke har prestert 100% for landslaget i midtøsten vet alle hva han er god for

KennethS

Trond Andersen på landslaget? Latterkick.
tå på Brann

Go Up