• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

vurdering av spillere

Started by andreas27, January 30, 2005, 21:52:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27


Nixon

Quote from: "andreas27"johan torbjønsen:branns andre keeper etter salget av ivar rønningen,står fortsatt uten kamper for brann.


Meget bra vurdering! Bare en ting jeg lurer på: Er han god eller dårlig?
Rød makt på Hansa

HaterRævBK

hmm, ganske bra innlegg!
hvor lang tid har du brukt på dette? :P

stå på! :wink:
S slaur.....

Hansakongen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "andreas27"johan torbjønsen:branns andre keeper etter salget av ivar rønningen,står fortsatt uten kamper for brann.


Meget bra vurdering! Bare en ting jeg lurer på: Er han god eller dårlig?



Etter det jeg vet om han er han en meget lovende keeper ja.. har sett han i spille noen kamper når han ikke spilte på brann så, skal ikke klage. Jeg vil påstå han har god med ball i beina, for noen år siden spilte ute på banen som angriper vist ikke jeg tar helt feil, før han ville prøve seg som keeper, som han virkelig satser på....

Lurkin

Tror kanskje du bør øve litt mer på hvordan du staver navnene til spillerene før du vurderer de..

Paul Scharner
Martin Andresen
Sigurdsson
Bjarnasson
Christian Kalvenes
HÃ¥kon Opdal
Johan Thorbjørnsen
Fredrik Klock

Ellers fortalte du ikke så mye som folk ikke vet fra før av.

Arve scorte forresten ingen mål i årets Tippeliga.
Berømte Brann fra Bergen

monzilla

arve scorte borte mot lyn sammen med ystaas tar jeg ikke helt feil?

KennethS

Quote from: "monzilla"arve scorte borte mot lyn sammen med ystaas tar jeg ikke helt feil?


Stemmer, Walde puttet mot Lyn.
tå på Brann

byen e bergen

Quote from: "Lurkin"Tror kanskje du bør øve litt mer på hvordan du staver navnene til spillerene før du vurderer de..

Paul Scharner
Martin Andresen
Sigurdsson
Bjarnasson
Christian Kalvenes
HÃ¥kon Opdal
Johan Thorbjørnsen
Fredrik Klock

Ellers fortalte du ikke så mye som folk ikke vet fra før av.

Arve scorte forresten ingen mål i årets Tippeliga.


Alltid noen som må klage, desutten scorte Arve Walde i bortekampen mot Lyn.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

GamleErik

For de som lurer, årets tippeliga starter vel i april 2005.... Altså har ikke Arve scoret i årets tippeliga. Enkelte må jo spikke fliser...
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

eXploSer

Faen folkens. Koster det dere så jævla mye å bruke litt lengre tid på å skrive innleggene deres så dere får det litt mer grammatisk riktig? På et diskusjonsforum er det ikke bare å hamre løs på tastaturet for å overlate den tunge lesingen til andre, dere må prøve å formidle det dere skal formidle også, og det MINSTE vi kan kreve er vel at spillernavnene er stavet riktig. Det er navnene på spillerene på laget dere heier på!! Det er tragisk, virkelig tragisk. Dere skal kalle dere brannsupportere men vet ikke hva folkene på Brann heter engang.

Jaja. Jeg heier pÃ¥ chelsi og forguder roy kean.  -Tok du den? Sikkert ikke, men likevell. Det gÃ¥r ikke ann Ã¥ holde pÃ¥ slik.

byen e bergen: Klager du på folk som klager? Se på ditt eget innlegg:

"Alltid noen som må klage, desutten scorte Arve Walde i bortekampen mot Lyn."

Du klager på den som klaget. Eventuelt: Du rettet på den som rettet. Men siden du definerte Lurkin's post som klaging, klager du faen selv. Selvmotsigende post som bare faen.

Jeg klager, men jeg rakker ikke ned på andre som gjør det.

Nixon

Quote from: "eXploSer"Faen folkens. Koster det dere så jævla mye å bruke litt lengre tid på å skrive innleggene deres så dere får det litt mer grammatisk riktig? På et diskusjonsforum er det ikke bare å hamre løs på tastaturet for å overlate den tunge lesingen til andre, dere må prøve å formidle det dere skal formidle også, og det MINSTE vi kan kreve er vel at spillernavnene er stavet riktig. Det er navnene på spillerene på laget dere heier på!! Det er tragisk, virkelig tragisk. Dere skal kalle dere brannsupportere men vet ikke hva folkene på Brann heter engang.


Er forsåvidt enig, selv om jeg for lenge siden har sluttet å irritere meg over språkføringen til mange her. Man kan jo lure på om de har like lemfeldig omgang med språket når de f.eks. skriver skoleoppgaver eller jobbsøknader. Er helt enig at mye kunne vært gjort bedre bare med å lese kjapt over innlegget før man trykker på knappen. Jeg vet at jeg har luket vekk mange tastefeil på den måten.

Men en ting man kanskje bør tenke på er at denne siden er et slags utstillingsvindu for BBB. Mange potensielle nye medlemmer er innom og mange supportere fra andre lag likeså. Gudene vet hvilket inntrykk de får.
Rød makt på Hansa

Lurkin

Eeeeeeeeeeeeniiiiiig med eXploSer. Iallefall når det gjelder navnene til Brann-spillere. En skriveleif på å/og kan ingen klage på, men førstelaget til Brann?

Dessuten har ikke Walde scoret i årets Tippeliga.
Berømte Brann fra Bergen

Tois


eXploSer

Quote from: "Nixon"
Quote from: "eXploSer"Faen folkens. Koster det dere så jævla mye å bruke litt lengre tid på å skrive innleggene deres så dere får det litt mer grammatisk riktig? På et diskusjonsforum er det ikke bare å hamre løs på tastaturet for å overlate den tunge lesingen til andre, dere må prøve å formidle det dere skal formidle også, og det MINSTE vi kan kreve er vel at spillernavnene er stavet riktig. Det er navnene på spillerene på laget dere heier på!! Det er tragisk, virkelig tragisk. Dere skal kalle dere brannsupportere men vet ikke hva folkene på Brann heter engang.


Er forsåvidt enig, selv om jeg for lenge siden har sluttet å irritere meg over språkføringen til mange her. Man kan jo lure på om de har like lemfeldig omgang med språket når de f.eks. skriver skoleoppgaver eller jobbsøknader. Er helt enig at mye kunne vært gjort bedre bare med å lese kjapt over innlegget før man trykker på knappen. Jeg vet at jeg har luket vekk mange tastefeil på den måten.

Men en ting man kanskje bør tenke på er at denne siden er et slags utstillingsvindu for BBB. Mange potensielle nye medlemmer er innom og mange supportere fra andre lag likeså. Gudene vet hvilket inntrykk de får.


Hvis de skriver tilnærmet bokmål/nynorsk på skoleoppgaver / jobbsøknader, er det så vanskelig å skrive noe tilnærmet her også? Jeg trenger ikke se at alle skriver det, at folk skriver "eg" er forsåvidt greit. Men "ishe" og "kanshe" og "vetshe" og "giddar"? Moderniseringen til det norske språk er skammelig.

Lurkin

Quote from: "Tois"http://www.skbrann.org/sesongen/kamp?kampID=582

Han mener vel han score i Tippeligaen 2004 mot FC Lyn...


Det er jeg fullt klar over, men jeg sier at han ikke scorte i årets Tippeliga og folk motsier meg på det..

Ah, husker det målet til Ystås i den kampen. Skulle nesten tro han var god på det tidspunktet.
Berømte Brann fra Bergen

eXploSer

God? På det målet ser han jo ut som en tvangsforet struts med hukommelsestap. Jeg synes ikke det var noe bra mål, jeg..

Nixon

Quote from: "eXploSer"God? På det målet ser han jo ut som en tvangsforet struts med hukommelsestap. Jeg synes ikke det var noe bra mål, jeg..


Spør dere meg kom hukommelsestapet etter dette da Ystaas plutselig glemte alt om det å spille fotball. Absolutt alt!
Rød makt på Hansa

Lurkin

Jeg siterer meg selv: "Skulle nesten tro han var god på det tidspunktet."

Men målet var fint da, ikke det at han gjorde det med vilje..
Berømte Brann fra Bergen

eXploSer

Quote from: "Nixon"
Quote from: "eXploSer"God? På det målet ser han jo ut som en tvangsforet struts med hukommelsestap. Jeg synes ikke det var noe bra mål, jeg..


Spør dere meg kom hukommelsestapet etter dette da Ystaas plutselig glemte alt om det å spille fotball. Absolutt alt!


Du har rett.

Go Up