• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Laget mot RBK

Started by paperboy, January 30, 2005, 14:55:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paperboy

Har du en fotball, så har du alt!

Syng for Brann


Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

andreas27

oppdal
ørn-ophaug-soma-hanstveit
guntveit-scharner-haugen-kvisvik
miller
sæternes

ettter den forestillingen haugen og scharner haddemot start e det like før eg sittar guntveit og miller på sentral, men vi må ha miller på topp!

paperboy

hvis han er spilleklar da........ ellers er alternativet a walde eller flytte miller opp og bruke haugen sentralt..... ut dra det eg så i treningskampen tror jeg miller kan bli en meget god mann sentralt . haugen og scharner blir for lite kreativt på midten. a walde og sæternes er den beste løsningen hvis winters ikkje blir klar. dylan og ystaas har 6 mnd på å overbevise mjelde før de ryker på hodet ut
Har du en fotball, så har du alt!

Xminator

NÃ¥ er vel Winters flere uker fra fotballspilling enda.

paperboy

ok winters er ute....Bjarnason skulle vel spille 1 omgang?

opdal

Sigurdsson  Soma Bjarnason Hanstveit

Knudsen Miller Scharner Kvisvik

Sæternes Walde jr
Har du en fotball, så har du alt!

sekto

Jeg tipper laget blir.

Opdal
Sigurdsson, Ophaug, Soma, Hanstveit
Guntveit, Scharner, Haugen, Kvisvik
Sæternes, Miller

Ser forøvrig at andreas 27 har samme oppstilling, så tydeligvis er jeg ikke eneste som tror på dette..

Knudsen får kanskje prøve seg litt på høyre, eller kanskje Sanne. Ville satt Knudsen inn i startoppstillingen før Guntveit, men tror ikke Mjelde nødvendigvis gjør det..

Evt så hadde jeg likt å se Miller på midten i stede for Haugen, så Arve Walde som spiss, men tror ikke yngstemann Walde får tillit fra start, men mulig han kommer inn og et slikt bytte blir gjort.

De som har sett på brann.no har kunnet lese at Mjelde nå vil begynne å få spillerne inn i rollene som de skal ha i sesongen, så kan nok komme noen hint om hvem som skal spille hvor til våren..

paperboy

Tom Sanne får vi ikkje se noe til...Han er hjemme i Bergen og venter på å bli pappa. :D

Håper mjelde tør å gi Arve Walde sjangsen fra start.
Har du en fotball, så har du alt!

Kristin

miller som hengende spiss...

lurer på hvordan dette blir..
vil gjerne tror på en brann seier, men di har jo såvitt komt i gang med trening mens rosenborg har jo begynt for lenge siden og di har jo spilt mye kamper også.

såg på start kampen at det manglet mye samspill. syntest ferien skulle begynt lenge før og avsluttet lenge før viktig kamper, men spillerene ville jo til syden visst nok.

men det er ikkje bare vi som sliter med skader
http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73160
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "sekto"De som har sett på brann.no har kunnet lese at Mjelde nå vil begynne å få spillerne inn i rollene som de skal ha i sesongen, så kan nok komme noen hint om hvem som skal spille hvor til våren..


Reklame Sekto. Ren reklame! Men bra jobbet!:)
Rød makt på Hansa

sekto

Selvfølgelig.. Må drive med litt aktiv selvpromotering.. ;0)

Per Anders

Opdal

Sigurdsson  Soma  Kalvenes  Hanstveit

Miller  Haugen  Scharner  Kvisvik

Sæternæs  A. Walde

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

paperboy

Ophaug er og vil bli en backup i Brann.
Har du en fotball, så har du alt!

Xminator

Nå er vel også Sæternes skadet, så vi får nok en knallsterk spisskonstelasjon med Dylan/Miller. Lukter det gull? Nei.

For min egen del er jeg begynnt å justere ned mine egne forventinger før sesongen. Det er altfor mange skader til at vi kjemper om gull. Og på toppen av det hele usikkerheten om Somas fremtid.

Nixon

Det er en del lumske skader i troppen for tiden. Og selv om alle sier at f.eks. Andresen og Winters skal bli friske til seriestart, så er jeg ikke overbevist. Det samme sa de om Kalvenes på akkurat samme tid i fjor. Og vi vet alle hvor mange kamper han spilte i fjor...

Skrekken er at de to er ute lenge. Fryktelig lenge. Og da må vi i alle fall kjøpe en ny klassespiss. For på midtbanen kan vi klare oss uten Andresen, noe vi viste i fjor høst. Shcarner sammen med Haugen eller kanskje Miller holder nivået. Men kanskje ikke hele veien til gullet?
Rød makt på Hansa


Nixon

Perry? Hadde du bare vært på fornavn med fyren hadde det vært ille. Men Perry? Grøss!
Rød makt på Hansa

andreas27


Nixon

Quote from: "andreas27"


SÃ?TERNES ER IKKE PÃ? LA MANGA!
Rød makt på Hansa

Digg Jan

Quote from: "Nixon"Perry? Hadde du bare vært på fornavn med fyren hadde det vært ille. Men Perry? Grøss!


Blir for domt og gi RBK sin trener et eget kalle navn. Og vis han først skal ha et kalle navn må det være, Idiot, Dust, Mongo eller noe lignende..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Digg Jan

Quote from: "Nixon"Perry? Hadde du bare vært på fornavn med fyren hadde det vært ille. Men Perry? Grøss!


Blir for domt og gi RBK sin trener et eget kalle navn. Og vis han først skal ha et kalle navn må det være, Idiot, Dust, Mongo eller noe lignende..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

andreas27

Quote from: "Nixon"
Quote from: "andreas27"


SÃ?TERNES ER IKKE PÃ? LA MANGA!

andreas27

Quote from: "Nixon"
Quote from: "andreas27"


SÃ?TERNES ER IKKE PÃ? LA MANGA!

andreas27

Quote from: "Nixon"
Quote from: "andreas27"


SÃ?TERNES ER IKKE PÃ? LA MANGA!

Tois

Har glemt at Sanne er ikke med La Manga...

RBK`s trene kalles for Perry.

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3851&brann=1017995dbd4355c9f97fb4c31256512a

Bengt Sæternes har vært på Gran Canaria og fått spesialbehandling der, etter at han møtte veggen under landslagets Midtøstenturné. Sæternes ventes til La Manga tirsdag formiddag og er tvilsom til møtet med Rosenborg samme kveld.

Vet ikke hvem som er til å stole på. Men denne ble lagt ut sist på nettet i kveld. Og det vil vel være litt rart dersom støtteapparatet til Brann ikke vet når spillerne kommer til treningsleir.
Rød makt på Hansa


Brannfrelst

Quote from: "Tois"


Hvem er PERRY-GAYMAN? Ny trener for RBK igjen??
2.10.07-Gullet kom hem!

KennethS

Quote from: "Tois"


Ystaas på topp.. sier jo litt at vi e desperat etter en spiss. Hvis Sæternes eller Winters e ute i noen kamper i år så e vi utrolig svekket når Ystaas e et alternativ.
tå på Brann

andreas27

ystaas på topp?
fristar mer med storesund på kant og kvisvik på topp!
kunne blitt gøy charlie og raymond på topp>viktigste angrepsvåpen=FART!
eller seff. a.walde på topp!!

KennethS

http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=73215

Jaja, Rbk satser på et kompakt forsvar.... vi har jo ystaas.. håper virkelig ikkje stopperne til Rbk e usportslig og blåser på han.
tå på Brann

Go Up