• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dylan tilbake!

Started by Nixon, January 27, 2005, 10:58:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1431747.ece

Jeg gleder meg storlig over at Dylan ser ut til å være kvitt helseproblemene sine. Uansett hvor god Sæternes og Winters kommer til å være i 2005, så trenger vi en spiss som Dylan som er annerledes enn de andre spissene i klubben.

Det vil jo bli skader og suspensjoner som gjør at vi må bruke flere spisser. Og Dylan kan ikke minst komme innpå mot slutten og røske skikkelig opp i trøtte forsvarere.

Første test om han begynner å finne formen blir kampen i morgen. Gleder meg allerede!:)
Rød makt på Hansa

RC

Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1431747.ece

Jeg gleder meg storlig over at Dylan ser ut til å være kvitt helseproblemene sine. Uansett hvor god Sæternes og Winters kommer til å være i 2005, så trenger vi en spiss som Dylan som er annerledes enn de andre spissene i klubben.

Det vil jo bli skader og suspensjoner som gjør at vi må bruke flere spisser. Og Dylan kan ikke minst komme innpå mot slutten og røske skikkelig opp i trøtte forsvarere.

Første test om han begynner å finne formen blir kampen i morgen. Gleder meg allerede!:)



Har faktisk troen på Dylan. Har vel ingen grunn til å tro på han, men nokke sier meg at han slår til i år. Clayton Zane type..

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Det har sikker med publiseringsverktøyet deres å gjøre. Brann-siden er sikker veldig mye lastet og de kjører sikkert cache på den. Eller de regner med flere kjøper avisen om de ikke oppdaterer den før til kvelden ;)

Uansett, du kan jobbe rundt dette. Trykk på første saken på Brann-siden (som du sikkert har lest før), se nederst til høyre, der er det hurtiglinker til Brann-saker. De nye dukker opp der ;)

Nixon

Quote from: "Toa"Hadde ikke noen gitt meg denne linken direkte, hadde jeg aldri fått lest dette! Hvor i all verden finner dere disse sakene?!?! Hvor i all verden ligger de, om man ikke går direkte inn på saken via linker!


Brann-linken er jeg aldri inne på. Denne saken ligger på selve hovedsiden på ba.no. Man må bare gå litt ned på siden.
Ellers er som oftest bt.no mye bedre enn ba.no på Brannstoff. Og på bt.no står det meste på linken til venstre som heter fotball.
Rød makt på Hansa

Xminator

Hehe, må flire litt når han sier formen ikke er så langt borte fra Martin Knudsen. Enten har MK spist ribbe og festet i julen, eller så er Dylan hakket bedre trent enn jeg trodde ;) Og jeg er ingen Dylanhater :p

satan

Kjempegreier. Tidenes flopp er tilbake.
Blir sikkert noe å se fram til.
t med Haugen

enavgutta

Hehe, en ting er ihvertfall sikkert. De blir en spennende sesong - hvor mye kommer til å skje både foran og bak kulissene.

Nixon

Quote from: "satan"Kjempegreier. Tidenes flopp er tilbake.
Blir sikkert noe å se fram til.


Tidenes flopp? Det var vel det endelige beviset på at du er en historieløs fjortiss med tidenes lengste rekke av sammenhengende talentløse innlegg. Hadde du fulgt litt med hadde du visst at det finnes flere gode kandidater til den tittelen.

Skulle ikke forundre meg om du ikke engang er Brannsupporter...
Rød makt på Hansa

Per Anders

Marek Motyka, Einar Arne Roth, Mika Kottila, Espen Musæus, Dylan Mcallister.....?

Time vill sjåv... (Fritt etter Rudolf Blodstrupmoen)

satan

Quote from: "Nixon"
Quote from: "satan"Kjempegreier. Tidenes flopp er tilbake.
Blir sikkert noe å se fram til.


Tidenes flopp? Det var vel det endelige beviset på at du er en historieløs fjortiss med tidenes lengste rekke av sammenhengende talentløse innlegg. Hadde du fulgt litt med hadde du visst at det finnes flere gode kandidater til den tittelen.

Skulle ikke forundre meg om du ikke engang er Brannsupporter...


Eg e ekte brann supporter med hår på kødden.
Så kom ikkje her.
Dulan Macadallister er en håpløs nisse som aldri kommer til å bli en god fotballspiller.
Dette vet Satan
t med Haugen

P-K

Dylan har scoret to mål, så tidenes flopp vil han aldri bli. vi har hatt dusinvis av flopper i by'n, så han kommer nok ikke inn på dét laget engang.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Enig med sistnevnte.
Man kunne laget en 11`er, benk og tribune med flopper uten av Dylan var med.
En skadefri Dylan kan bli en knallspiller for Brann.
Jeg er litt mer i tvil hva Ystaas angår.

mr-bolstad

hvis folk gidder å lese lenger enn til første avsnitt så står det at dylan ikke har hatt den friskeste muskulaturen i forrige sesong. jeg kommer ihvertfall til gi han sjanse til!!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

ekte kjuagutt

ikke akkurat muskulaturen som skremmer meg når det gjeldrer dylan, men at det går an og være så til de grader feilplassert til tider som han preterer det finner jeg rart.

Brannjento

Synes d e bra om at Dylan e tbake....
Han e en type matchvinner og jg vet at han kan gjøre bedre enn han gjorde i fjorårets sesong......
Blir litt irritert av å lese om at folk skal hetse han, e ikke rett at han skal bli hetset av sine egne tilhengere.........
På tide at han får vise hva han kan og duger til.....

Nixon

Quote from: "Brannjento"Synes d e bra om at Dylan e tbake....
Han e en type matchvinner og jg vet at han kan gjøre bedre enn han gjorde i fjorårets sesong......
Blir litt irritert av å lese om at folk skal hetse han, e ikke rett at han skal bli hetset av sine egne tilhengere.........
På tide at han får vise hva han kan og duger til.....


Og så er han jo bare sååå pen da!:)
Rød makt på Hansa

KEO

Quote from: "Brannjento"Synes d e bra om at Dylan e tbake....
Han e en type matchvinner og jg vet at han kan gjøre bedre enn han gjorde i fjorårets sesong......
Blir litt irritert av å lese om at folk skal hetse han, e ikke rett at han skal bli hetset av sine egne tilhengere.........
På tide at han får vise hva han kan og duger til.....


Tror det er mange som må bite i seg ordene som flopp om Dyland,
Regner med at de fleste vi rope/synge sanger om han i årets sesong og de neste sesongene som kommer før han blir solgt. Denne (guttungen) kommer til å bli en meget god å farlig target person og når han får nok trening i avslutnings teknikk/og bevegelse mønster så er han nok en spiller som sparker ball i ett større fotball land enn "Bergen"
Nu kør vi!

BL

Quote from: "Brannjento"Synes d e bra om at Dylan e tbake....
Han e en type matchvinner og jg vet at han kan gjøre bedre enn han gjorde i fjorårets sesong......
Blir litt irritert av å lese om at folk skal hetse han, e ikke rett at han skal bli hetset av sine egne tilhengere.........
På tide at han får vise hva han kan og duger til.....


eg er helt enig...........................................................................................................................................
Hansa-
Felt Z

Roffarne

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannjento"Synes d e bra om at Dylan e tbake....


Og så er han jo bare sååå pen da!:)


Hvis du sier det så:)

Det er ingen tvil om at det bor fotball i Dylan.
Hvis han bare lærer seg å ikke talke som en villmann i angrep så kan vi virkelig få bruk for ham.
Og han er ikke direkte gammel heller.
Holder han seg frisk og rask skal nok Nixon kunne beundre hans bølgede surferhår fra start gjentatte ganger denne sesongen.

Xminator

Om Dylan spiller fra start så er Sæternes eller Winters skadet :p

domino

Veldig enig med xminator der... Skal mye til før Dylan får ut Winters eller Sæternes fra startelleveren.. Men dersom en av de to blir skadet tror jeg vi kan ha en god erstatter i McAllister

mr-bolstad

vi får no se imorgen
get land, Eget Landslag.
Brann!!

satan

Syntes Daland Mickallister virker useriøs.
Istedet for trene på det han er betalt for å gjøre, går han heller rundt i bermuda-shorts og leker seg på stranden med et surfebrett.
t med Haugen

Xminator

Idiot Satan. Beklager å måtte si det, men Dylan har gjort akkurat det han fikk beskjed om. Slappe av og få overtreningen ut av kroppen. Tydelig du aldri har vært borti dette, men overtrening er noe dritt. Det er veldig mange talenter i alle idretter som ødelegger seg selv ved å trene for mye, og ikke ta signalene på alvor når de kommer.

Nå sies det at Dylan er kapasitetsmessig på høyde med MK, det holder lenge for meg!

satan

Quote from: "Xminator"Idiot Satan. Beklager å måtte si det, men Dylan har gjort akkurat det han fikk beskjed om. Slappe av og få overtreningen ut av kroppen. Tydelig du aldri har vært borti dette, men overtrening er noe dritt. Det er veldig mange talenter i alle idretter som ødelegger seg selv ved å trene for mye, og ikke ta signalene på alvor når de kommer.

Nå sies det at Dylan er kapasitetsmessig på høyde med MK, det holder lenge for meg!


Blir man overtrent av å trene avslutninger??
Noe han absolutt trenger.
Det må jo være hundre ganger bedre det enn å leke seg på et surfebrett.

Stakkars disse fotballspillerene. Må ikke trene for mye, for da blir man sliten i kroppen sin. Høres ut som en knallhard jobb dette fotballyrket.
t med Haugen

Nixon

Når Mjelde sier seg fornøyd med Dylan sin fysiske kapasitet sier det jo seg selv at Dylan ikke bare har surfet i ferien. Men også fulgt det treningsopplegget som han fikk med seg da han reiste. Og alle vet jo at man ikke kan trene i samtlige av døgnets timer. Og alle vet jo at den beste måten man kan slappe av på og hente nye krefter til neste treningsøkt er å gjøre noe man liker. Og alle vet jo at surfing er god balansetrening (med dertilhørende belastning på buk- og ryggmuskler som da blir sterkere), noe som også kommer godt med i fotball.

Vel, alle utenom Satan da som nok en gang skyter seg selv i foten!
Rød makt på Hansa

satan

Det lover veldig bra å ha spillere med muskelproblemer
i en alder av 22 år.

Lurer på om han klarer å gå når han fyller 30?
t med Haugen

Nixon

Du verden, selv om du bare gjør det for å provosere kunne det vært greit hvis du kunne gjort det på en intelligent måte...

Det er uansett mange eksempler på idrettsutøvere som har fått en knekk pga overtrening og kommet fryktelig tilbake. Gunn-Rita Dahle er jo et godt eksempel. Hun er vel rundt 30 og klarer fortsatt å gå...
Rød makt på Hansa

Andrews

Hva med vår egen Gunnar Norebø?

Xminator

Eller Petter Andresen for den del. Vi burde jo krysse fingre for at Dylan faktisk får ut talentet sitt mens han spiller for oss. Ikke håpe at han feiler slik enkelte andre her gjør. Tydelig at Janteloven står sterkt hos enkelte.

ekte kjuagutt

hvis winters eller sæternes er skadet bør arve walde prøve seg fra start. hverken ystaas eller dylan har prestert når de har fått sjangsen!

Xminator

Det har for så vidt ikke Walde heller.

ekte kjuagutt

Eg menar walde har vist frem stort potensial i fohold til de to andre og er allerede en mer habil fotballspiller!

Toa

Quote from: "ekte kjuagutt"Eg menar walde har vist frem stort potensial i fohold til de to andre og er allerede en mer habil fotballspiller!


Det er bare fordi han har spilt mindre, og dermed har du ikke sett så mye negativt enda....
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "ekte kjuagutt"hvis winters eller sæternes er skadet bør arve walde prøve seg fra start. hverken ystaas eller dylan har prestert når de har fått sjangsen!


Arve Walde er ikke med på kampen i kveld. Han får hvile etter turneen med U21-landslaget. Så du må nok nøye deg med Dylan fra start og Ystaas i andre omgang for enten Miller eller Dylan. Men hvis du virkelig er en ekte kjuagutt overlever du nok det også vil jeg tro...
Rød makt på Hansa

ekte kjuagutt

Det var no faen bare så vidt eg gjorde! makan te forestilling..
Eg mente i utgangspunktet ikje i startkampen, men generelt egentli..

Go Up