• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Drittslenging fra Odensefans

Started by SKB e BEST!!!, January 14, 2005, 18:33:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

gamlefar


SKB e BEST!!!

hehe, ja;) Egentlig ikkje.. måtte bare se ka dokkar synses :lol:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

KennethS

Men ob fansen har jo et poeng, e vel på høy tid at vi fornyer sang repotoaret våres. E jo kommet mange bra forslag inn på sang forumet. Problemet e vel at de aldri kommer lengre en på forumet. På høy tid og øve inn noen nye sanger på malmø turen. De som har laget sanger og skal være med på båtturen ta med teksten så skal vi synge for full hals.
tå på Brann

HaterRævBK

hehe, ser de mener at 10 OB supportere synger bedre og høyere enn de 200 som e påmeldt på denne turen....

og det virker som de frykter oss litt også!
klippet fra forum siden dere:
"Kampen i Halmstad bliver en nøglekamp. Og så skal vi slå Malmø hjemme. Det bliver svært i Bergen, men ikke umuligt.
Vi bør vinde puljen."


Og etter å ha lest litt på det forumet til OB så kan eg ikke si at vårt forum e rotete med useriøse poster osv....!
S slaur.....

_owenz_

Litt off-topic:

Men har dere sett tilbudene pÃ¥ internett butikken til OB ? helt supert hvis du er studetnt!  Hva med ryggsekk eller hÃ¥ndkle til 50 spenn? Har masse annet gøy ogsÃ¥. Høy kvalitets Nike fleece jakke til 300. Skulle man kjøpt en slikt jakke i norge sÃ¥ mÃ¥ man bla opp en tusing... Ok sÃ¥ stÃ¥r det OB pÃ¥ produktene., men lever man for 1500 kr mÃ¥neden sÃ¥ klarer man Ã¥ leve med det.


owenz

Syng for Brann

:lol:   Hvem bryr seg om bøndene fra noen øyer?    Men sangrepotoaret vÃ¥rt kan bli bedre - riktig det.

Noe som irrterer meg er at de skriver NORSKE-fjellaber.  at vi er omringet av fjeller, ok.  Men Ã¥ bli sammenlignet med en kjedelige Nordmenn?   En fornermelse!

Pascal Simpson

men aber er no på sin plass....
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Hansakongen

Vi for vel bare vise oss fra en bedre side sang messing enn det vi var der nede så skal de få noe å tygge på.. alla serie kampene på det beste, da er det ingen over, ingen vedsiden av oss vil jeg si :lol:

eksilbergenser

Quote from: "_owenz_"Litt off-topic:

Men har dere sett tilbudene pÃ¥ internett butikken til OB ? helt supert hvis du er studetnt!  Hva med ryggsekk eller hÃ¥ndkle til 50 spenn? Har masse annet gøy ogsÃ¥. Høy kvalitets Nike fleece jakke til 300. Skulle man kjøpt en slikt jakke i norge sÃ¥ mÃ¥ man bla opp en tusing... Ok sÃ¥ stÃ¥r det OB pÃ¥ produktene., men lever man for 1500 kr mÃ¥neden sÃ¥ klarer man Ã¥ leve med det.


owenz


Jaja, du kan jo bare si til folk at det OB-bind du reklamerer for! :)
lt for Brann!

FK Godfoten

Hva med ob tifo? Alle kaster en pakke ob på banen når spillerene entrer banen?
eriemester 2005!

Syng for Brann

Quote from: "FK Godfoten"Hva med ob tifo? Alle kaster en pakke ob på banen når spillerene entrer banen?


:lol:  :lol: Genialt.

Mrsavel

Det hadde faktisk vært et meget bra stunt. :)
or Brann elskar vi

TjellFromHell

OB supporterne er vel et gjeng med pakk,,, det eneste jeg hört om dem er at de laget et jävla leven nede i Malmö. De slåsst og ble utvist fra Sverige som det pakket de er

SKB e BEST!!!

Hmm..får håpe de ikkje prøve seg på oss! Då kødder de vel med feile supportere??
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

HaterRævBK

ja, eg e stor å sterk så bare kom til meg hvis noen tøffer seg :P
S slaur.....

Go Up