• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kampen Fredag, noen som vet hvor, og hvortid?

Started by Ben Dover, January 13, 2005, 17:32:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto


Ben Dover

Quote from: "sekto"Kronsminde kl. 15.30 sier ryktene..

Doh, hÃ¥pet pÃ¥ playa del vestlandshallen  :?
lsker Brann

sekto

Kan jo være de flytter den om det blir drittvær, men det vet jeg ikke..

Ben Dover

BLIR dritt vær, det er KONSTANT drittvær fortiden :)
lsker Brann

gtuborg


Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!


HaterRævBK

Noen som e sikker på at kampen starter kl 15:00?

ser at den skal være i Vestlandshallen-....
S slaur.....

sekto

Den skal ikke være i Vestlandshallen.. Ser man i BT står det Kronsminde der.. fakta er at ingen visste det når de skrev dette.. Satt opp at den skal gå på Kronsminde, etter begge disse artiklene ble skrevet.. Om den skal gå i Vestlandshallen har de i så fall ombestemt seg for andre gang..

KennethS

Quote from: "Ben Dover"BLIR dritt vær, det er KONSTANT drittvær fortiden :)


http://www.bt.no/vaer/article330032
tå på Brann

fettnok

ette går aaaaaldri bra!

sekto

Ja.. det jeg har hørt.. Folk får ikke bli pissed off om de velger å forandre planene igjen.. men har det fra sikkert hold at det skulle være på den tiden og plassen..

HaterRævBK

Kan vi si det at de som kommer for å lage stemning går til venstre når de kommer inn?
Hvis det kommer mange (noe eg ikke tror) så kan vi kanskje klare å lage noen sanger eller lignende....
S slaur.....


KennethS

tå på Brann

Bombefar

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Tois"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72449


Heter ikkje skolen der Bergen Yrkeskole?


Den skiftet navn i fjor

Supertzar

Eg kjem!

Iallefall viss den går på Krohnsminde.
Vestlandshallen rekker eg nok ikkje.

RC

e folk sikre? 15.30 på Krohnsminde? Kor mye koster billeten?

Nixon

Quote from: "RC"e folk sikre? 15.30 på Krohnsminde? Kor mye koster billeten?


Kan ikke tenke meg at det koster penger.
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

kan ikke se noe til brann spillerene ennå, e folk sikker på at den skal spilles på Krohnsminde?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

HaterRævBK

eg slutter på jobb 4, då kan eg kjøre bort i Vestlandshallen og se om de spiller der.... men eg får jo ikke sagt ifra før kampen e ferdig :?
S slaur.....

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Rød makt på Hansa

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Sharpy

Vi får jo bare håpe, for det er liten tvil om at venstrekanten er en av plassene Brann har absolutt dårligst dekning. Kvisvik er jo selvskreven, men bak ham er det tynt. Walde og Storesund liker seg begge mer sentralt på banen, og Martin Knudsen er strengt tatt ingen venstrekant. Venstrelabben hans er vel omtrent like følsom som høyrelabben til Kvisvik.

Ja til en afrikansk driblefant!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

_owenz_

Hvorfor spilte Tommy Knarvik? Gikk ikke kontrakten hans ut ved nyttår?

hmmm... Skjønner ikke hvorfor Brann er inntresert i å teste han, med mindre de har planer om å gi han ny kontrakt ...*grøss*


owenz

Nixon

Quote from: "_owenz_"Hvorfor spilte Tommy Knarvik? Gikk ikke kontrakten hans ut ved nyttår?

hmmm... Skjønner ikke hvorfor Brann er inntresert i å teste han, med mindre de har planer om å gi han ny kontrakt ...*grøss*


owenz


Dette var jo en høyst improvisert treningskamp der man bl.a. testet den nye afrikaneren. (Noen som vet hvordan det gikk?) Brann stilte med de som er i Bergen for øyeblikket. Og det er vel ikke unaturlig at Tommy er med. Blir jo nesten som å spille med kompisene på løkka. Og Brann på sin side har jo ingen grunn til å ikke kunne gi Tommy en hjelpende hånd med litt kamptrening. Greit nok at det var litt støy innimellom med Tommy og Brann, men har vel inntrykk av at de skiltes som passe gode venner.
Rød makt på Hansa

GamleErik

På grunn av sterk fokus på Royal League er nyheten om kampen lagt litt ned på forsiden:

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=355


Det er fortsatt bare å melde seg som frivillig til å skrive nyheter folkens


Lite trykk i testkamp
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

sekto

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72479

Noen som vet hvordan vår nye afrikanske venn gjorde det?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3825

Syntes det var en grei oppsummering.. han spilte bra i første, viste at han har mye å tiby, forsvant i andre..

Mr_Soma

FÃ¥r virkelig hÃ¥pe at dette  var siste kampen for Tommy Knarvik i Branndrakt -

Mjelde må ha vært temmelig desperat etter å ha måttet få med seg han for å kunne stille fulltallig.

Har ikke sansen for den strilen.... men håper afrikaneren gjorde en bra figur - Men ser ut som om han havnet "midt på treet".

Så er jo heller ikke 2-3 plussgrader og glatt underlag det mest idéelle for en som er vant til 40 grader og sjiraffer heller.

HÃ¥per Mjelde har en plan.

Go Up