• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

da gikk den turen til helvete dem har flytta malmø kampen

Started by oslo øst, January 11, 2005, 11:43:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oslo øst

sånn er det når tv selskapene som rår. bestillt hotell i køpenhavn og flybilletter og nå viser det seg at de har flytta kampen til søndag de jævla idiotene
tenker dem noen gang pÃ¥  oss supporterne ?????? uten oss er dem ingenting
føler mest med dere som har bestillt båttur for det går jo ikke nå
håper ledelsen trykker på for at dem får flytta tilbake til lørdag
hvis ikke skal jeg faen meg finne ut tlf nr. til tv norge og si hva jeg mener om dette

TjellFromHell

helt utrolig , dem snakker jo hele tiden om hvor viktig det er at supporterne möter opp til rl, men tv er tydligvis viktigere, jeg synes faen meg alle som kjöpt billetter med båt og fly skal få kompensasjon for dette, men hvem skal stå for det? kanal 5, tv norge, eller rl?
pinlig, nå skönner jeg hvorfor det er så mange som driter i rl

Nixon

Sinnsykt! Jeg har heldigvis ventet litt med å bestille tur da kampstart på lørdagen ikke var bestemt. Men planen var å fly tilbake søndag formiddag. Man kan trygt si at jeg er glad for at jeg ventet...

Det mest idiotiske er jo selvsagt at de har flyttet den kampen der supporterne har lengst reisevei. Halmstad og Odense er ikke flyttet. Og der reiser det sikkert ikke noen uansett.

Hva skjer nå med båten? Her må Brann/BBB/NFF hviske noe i øret til de ansvarlige slik at de to kampene i gruppe 3 bytter plass. Kan umulig være så vanskelig, men hadde betydd alt for oss.
Rød makt på Hansa

KennethS

tå på Brann

KennethS

sakset fra Rl.com

Kampene i den første runde efter vinterpausen bliver nu spredt ud over weekenden lørdag den 12. og søndag den 13. februar.

Det sker for at sikre publikum og tv-seere den bedste mulighed for at følge kampene i alle tre grupper direkte på stadion og tv.

JA Kjøss meg i ræven. Oppfordrer til boikott av RL. Få vekk dritten før den har begynnt. Ikkje engang i Ferbruar kan kampdatoene få stå i fred.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Det sker for at sikre publikum og tv-seere den bedste mulighed for at følge kampene i alle tre grupper direkte på stadion og tv.


Best mulighet for å se kampen direkte på stadion? Noen har en jobb i RL-systemet som de rett og slett er for dum til å ha. Dette henger ikke sammen!
Rød makt på Hansa

KennethS

BOIKOTT Royale League. Nok engang skal tv slavene vinne. Oppfordrer alle til og holde seg vekke fra stadion i hjemmekampene slik at hele rl går i vasken før det har begynnt. E dritlei av og være supporter i dette landet ettehvert.
tå på Brann

Stoffi

For noe tull!
RL skyter seg selv i leggen her. Mange hundre brann supportere har planlagt reise til Malmø, men dette gjør at mange nå må kansellere og kanskje tape pengene de har betalt for reisen.
Takk til Brann for at de prøver å omgjøre vedtaket.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Hvis Brann får et negativt svar tilbake fra Rl så e det e direkte svar fra rl at de e tv seerne som betyr noe og ikkje publikum. Dermed gjør eg som mange andre eg vet om , boikotter hele Rl i fremtiden. Får bare håpe det e siste sesongen.
tå på Brann

Nixon

Medias makt er stor. Ikke bare kan de flytte en kamp som de vil, men media kan også sette press på til å flytte den tilbake. BBB og Brann må nå trykke på de rette knappene og få sportsredaksjonene i NRK og TV2 til å ta opp saken. De vil elske å gi TV Norge litt pes vil jeg tro. En personlig vinkling med noen Brannsupportere som står på kaien og ser danskebåten og pengene sine forsvinne under Askøybroen vil forhåpentligvis gjøre underverker. For slik som dette kan man ikke behandle folk!
Rød makt på Hansa

TjellFromHell

slik som jeg forstår det så er det Norges fotballforbund som har ansvar for program utvalget , og en nff fyr som er overste ansvarlig for dette utvalget. Etter hva jeg kan lese meg til på rl sin hjemmeside. Kan det väre så at vi nok en gang skal bli pulet av fotballforbundet?

KennethS

Det ville ikkje vært noen bombe det nei. Nff kan bare dra ditt peppern gror helvetes pakk hele gjengen.
tå på Brann

Stoffi

Jeg vurderer å henge meg på en total boikott av RL hvis ikke dette rettes opp i, og jeg har mange med meg i så fall. Dette er uhørt. En skandale!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Geddi

Bruk media.La de jobbe litt for oss. Send dem e-post og forklar problemet... tips@bt.no internett@ba.no nyhetstips@tv2.no 1000tipset@dagbladet.no

Vg og Nrk har eget kjema som må benyttes på deres internettside.
vh
Geir Tonning

TjellFromHell

jeg har fyret ut noen mail nå og oppfordrer fler til å gjöre det samme

Bombefar

Det må jo være en haug med idioter som sitter i styret der.

Thorleif

Folkens!

Vi jobber sammen med Brann for å få omgjort denne besluttningen. Det er masser av folk som har bestillt seg tur til kamp 12/2, og vi gir oss ikke før kampstart er endret tilbake til original tid, lørdag 12/2 kl. 1500.

Vi er i dialog med Brann, og kommer med info så snart vi vet mer.


Mvh,
Thorleif

bernu

kan ikke noen legge ut mailadresser og kontaktskjemaer til tv norge, tv2, vg og slikt, så er jeg sikker på at mange fler tar seg tid til å sende tv norge en mail eller ti....
HANSA - Z

Bombefar

Quote from: "Thorleif"Folkens!

Vi jobber sammen med Brann for å få omgjort denne besluttningen. Det er masser av folk som har bestillt seg tur til kamp 12/2, og vi gir oss ikke før kampstart er endret tilbake til original tid, lørdag 12/2 kl. 1500.

Vi er i dialog med Brann, og kommer med info så snart vi vet mer.


Mvh,
Thorleif


Bra, hvis den ikke blir flyttet tilbake igjen er jo dette en skandale. Det kan jo være at folkene i RL ikke visste om turen

Geddi

E-post adresse til en rekke medier ligger tidligere her på denne tråden. Benytt disse til å si deres mening. Sjanse for at media hjelper oss denne gangen? Bør prøves i alle fall!!!
vh
Geir Tonning

BL

Eg trodde ikkje folk kunne være så korytenkt som dette!!! Her sliter RL som bare det med lave tilskuertall og det meste... Så presterer de å flytte en kamp der de mest sannsynlig VET at flere hundre supportere skal reise, og til en forandring så er IKKJE det for å lage bråk!! Snakker om å grave sin egen grav!

Dette beviser at det er en gjeng med amatører som driver RL... Dette er nok første og siste gang vi får oppleve RL og kanskje det er like greit....?
Hansa-
Felt Z

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

TjellFromHell

bra brev, legg ut svaret hvis han får noe!,, hadde värt fett å vite hva slags argument de har. Selv tror jeg at de er livredde for bråk nede i malmö etter incidentene i malmö, oslo og köben forrige år. Men isåfall har disse dritt pöblene vunnit.

HaterRævBK

Ka Faen!!!!


Hvis de flytter denne kampen klikker det for meg!!!! (har nesten gjort det no)

Skal med glede komme på neste RL hjemme kamp, men KUN for å lage bråk!!!
Eller eg bare boikotter hele driten......


her skal det sendes mail til alle som kan gjøre noe med dette eller har noe med det å gjøre!
S slaur.....

DonCorlione

vis brann mener vi e den 12. mann så burde de trekke seg fra hele fuckings RL om den kampen ikkje blir flyttet tebake....
Blir dritt forbanna når eg ser at tv å media styrer fotball...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Knasen

Nå bor jeg i Oslo og hadde tenkt til å se kampen på tv så for meg er egentlig det samme. Men må nesten si noe. Her har denne datoen stått på den 12 utrolig lenge, men de må vente til det bare er en månde igjen og 200suportere har lakt sin rute klar. Er med dere folkens. Boykote hele driten.

Syng for Brann

Fy faen.  Blir ikkje den kampen flyttet tilbake, sÃ¥ er RL luft fra min side.   Har sendt mail, oppfordrer alle til Ã¥ gjøre det samme!

espen4444444

Hei,

Viser til deres harme i denne diskusjonen og ønsker å påpeke at TV-selskapene ikke har flyttet denne kampen. Spørsmål rundt dette må rettes til Royal League.

Beste hilsener,

Espen i TVNorge

Syng for Brann

Quote from: "espen4444444"Hei,

Viser til deres harme i denne diskusjonen og ønsker å påpeke at TV-selskapene ikke har flyttet denne kampen. Spørsmål rundt dette må rettes til Royal League.

Beste hilsener,

Espen i TVNorge


Ehhhmmm.   Hva med en hjelpende hÃ¥nd fra TVNorge da  :lol:

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

HaterRævBK

Hvis det no blir slik at kampen blir flyttet så hadde det vært ganske kult å rulle ut en STOR banner på ss eller et annet sted hvor det står "VI GIR FAEN I RL!" (kanskje ikke skrive det då..)

Denne må då bli rullet ut før kampstart fordi vi skal IKKE være der under kampen!


ser for meg en STOR banner over heeeeele ss og kankje en på hansa, ingen supportere på neste hjemme kamp og hele RL går i vasken :wink:
S slaur.....

DJ_ADG

QuoteBrann.no;
Malmö-Brann var opprinnelig satt opp lørdag 12. februar, men er nå flyttet til dagen etter. Brann vil ta kontakt med Royal League for å undersøke mulighetene for å flytte kampen tilbake til opprinnelig dato. Brann-tilhengerne har nemlig planlagt tur til kampen, der 200 allerede er påmeldt.


Brann skal ihvetfall forøke å hjelpe oss.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Brann jobber som faen med og få flyttet kampen tilbake. Fikk det nettopp bekreftet av en som har snakket med folkene på stadion. Satser på at de fixer seg. Ellers tror eg vi går mot en kjempe boikott.
tå på Brann

TjellFromHell

helt enig med å drite i rl fra nå av hvis dem ikke skifter tidspunkt.
Men det kan väre att det bare er noen som har dritte seg på leggen i organisasjonen, så vi får vente og se hva dem gjör

Dinho

Faen steike meg helt uholdbart dette her. Vi kommer jo til å tape grisemye penger hvis dette ikke blir omgjort. Fuck rl, fuck nff.........

KennethS

Quote from: "Dinho"Faen steike meg helt uholdbart dette her. Vi kommer jo til å tape grisemye penger hvis dette ikke blir omgjort. Fuck rl, fuck nff.........


Alle som har bestillt tur med fjordline og betalt får pengene tilbake.
tå på Brann

Glimten

Men dette er jo ikke noe nytt for supportere i Norge. NFF har jo satt standaren med å flytte kamper både her og der. Nå er det på tide at noen tar tak ovenfor dem. Jeg vil tro at alle supporterorganisasjonene er enige om at flytting av kamper etter at det opprinnelige oppsettet er klart, er en uting. Derfor bør alle disse organisasjonene gå sammen om å få til et eller annet, slik at det kan unngås i fremtiden. Et forslag er at NFF kan bestemme at det ikke kan endres verken dato eller klokkeslett på enkelte kamper.

Nå vet jeg ikke om BBB eller andre har noen spesielle henvendelser mot NFF (og RL for den saks skyld) når det gjelder slike saker. Men det bør iverksettes noen, for nå er begeret veldig fullt...

Arnie

Boikotter vi RL ved å ikke gå på Stadion i neste RL kamp er det så synd at det BRANN som taper på det og ikke RL. Alle publikumsinntekter går jo til BRANN viss jeg ikke tar feil. Men store bannere med vår meining om RL, TV eller ken so har bestemt dette på neste hjemmekamp kunne kansje hjelpe på.

Brann&Bergen

Kan ikke tro annet enn at kampen må bli spilt på lørdagen. Har de litt fornuft så flytter de ikke en kamp hvor man kan "risikere" å få 500++ tilreisende supportere. Kjente en tung klump i magen når jeg ble gjort oppmerksom på dette her. Har ikke tenkt eller snakket om annet de siste ukene.

Ole Brom

Quote from: "Arnie"Boikotter vi RL ved å ikke gå på Stadion i neste RL kamp er det så synd at det BRANN som taper på det og ikke RL. Alle publikumsinntekter går jo til BRANN viss jeg ikke tar feil. Men store bannere med vår meining om RL, TV eller ken so har bestemt dette på neste hjemmekamp kunne kansje hjelpe på.

Dinho

Har gledet meg som en unge siden desember til denne turen her. Når vi først klarer og samle styrkene til bortekamp i rl og hele turen er spikret så klarer de likevel å gjøre dette her. Dette er jo et hårreisende bevis på inkompetanse. Måtte de snu på femøringen og legge seg flat så har de iallefall litt verdighet igjen. De kan ikke behandle oss supportere slik, hva er de uten oss?? Ingenting!!! Problemet er at vi finner oss i det. Alt for glad i klubben til å boikotte hjemmekampene.

abe78

rl@royalleague.com

Foreslår som en annen her i forumet at vi sender flest mulig klager på denne adressen. Det er også en fordel om folk gir klar beskjed om hva de mener overfor media.

Det hele er så lite gjennomtenkt at jeg blir kvalm.
.og husk!

Ole Brom

Quote from: "abe78"rl@royalleague.com

Foreslår som en annen her i forumet at vi sender flest mulig klager på denne adressen. Det er også en fordel om folk gir klar beskjed om hva de mener overfor media.

Det hele er så lite gjennomtenkt at jeg blir kvalm.


Og det er nok lurt å være litt saklig i disse mailene og ikke bare masse fyord.

Lilleheil

Eg har sendt mail te royal league om dette i tilegg te at eg har sendt mail til tv2 der eg har bedt de lage en sak på det. oppfordrer flere te å gjøre det samme. hadde vært knas med et innlegg om dette på tv2sporten. då e de nesten nødt te å snu

KennethS

Quote from: "Arnie"Boikotter vi RL ved å ikke gå på Stadion i neste RL kamp er det så synd at det BRANN som taper på det og ikke RL. Alle publikumsinntekter går jo til BRANN viss jeg ikke tar feil. Men store bannere med vår meining om RL, TV eller ken so har bestemt dette på neste hjemmekamp kunne kansje hjelpe på.


Om Brann taper så e det synd, men de virkelige taperne hvis vi ikkje sier ifra e supporterne. Nå e det på tide og stå opp for oss selv og ikkje la oss herske med av kem som helst. Hvis ikkje kampen blir flyttet tilbake til lørdagen så vet eg om ganske mange som boikotter RL for all fremtid. Oppfordrer andre til og gjøre det samme.
tå på Brann

HaterRævBK

litt kult om Brann hadde trukke seg fra hele RL og sagt at supporterene e første prioritert, eller bruke B laget slik at talentene og benksliterene får spille litt fotball....

bare på py og faen liksom:P
S slaur.....

Bombefar

Quote from: "HaterRævBK"litt kult om Brann hadde trukke seg fra hele RL og sagt at supporterene e første prioritert, eller bruke B laget slik at talentene og benksliterene får spille litt fotball....

bare på py og faen liksom:P


Ja, det hadde vært noe, men det kommer aldri til å skje. Brann tjener masse penger hvis de kommer langt

KennethS

Uansett bør vi snart få svar på om kampen blir flyttet tilbake eller ikkje, folk vil jo avbestille turene de har bestillt.
tå på Brann

KennethS

Kampen skal faen meg ikkje vises på tv engang, den e bare flyttet på gøy virker det som. KA FAEN E DETTE FOR EN FIASKO??? de 2 andre kampene som skal flyttes skal vises på tv. BOIKOTT HELE ROYALE LEAGUE.
tå på Brann

Bombefar

Quote from: "KennethS"Uansett bør vi snart få svar på om kampen blir flyttet tilbake eller ikkje, folk vil jo avbestille turene de har bestillt.


Det tar vel noen dager før vi får svar på det regner jeg med

Go Up