• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kvisvik på landslaget

Started by Brann_Bergen, January 07, 2005, 14:35:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_Bergen

ser at kvisvik har blitt tatt ut på landslaget... samme har soma og sæternes...... strålende
005 er året Brann tar gull..

`Nisse

dette var jo helt fantastisk!! endelig!!

Digg Jan

Det er en tråd om dette, men ja, det er konge at han e tatt ut.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

KennethS

Syntes det e et hån mot Kvisvik rett og slett. I kamper som teller e han ikkje god nok, men når de skal fylle opp stallen mot dritlag fra andre siden av jorden e han tatt ut med engang. Håper virkelig han takker nei.
Hareide har sagt rett ut av Kvisvik ikkje e rask nok til og spille på landslaget, e han blitt raskere siden i sommer? neppe. Uansett om Kvisvik spiller til 10 på børsen i disse kampene får han aldri prøve seg i viktige kamper. SI NEI KVISVIK! Dessuten ser eg at Morten Gamst "tribunesliter" Pedersen e tatt ut. Det betyr vel at Kvisvik kansje får spille totalt 30 minutter? lang fly tur for så lite spilletid.

Sæternes og Soma derimot har muligheten til og bli tatt ut i viktige kamper.
tå på Brann

Willy Wonka

Quote
KennethS skrev:
Syntes det e et hån mot Kvisvik rett og slett. I kamper som teller e han ikkje god nok, men når de skal fylle opp stallen mot dritlag fra andre siden av jorden e han tatt ut med engang. Håper virkelig han takker nei.
Hareide har sagt rett ut av Kvisvik ikkje e rask nok til og spille på landslaget, e han blitt raskere siden i sommer? neppe. Uansett om Kvisvik spiller til 10 på børsen i disse kampene får han aldri prøve seg i viktige kamper. SI NEI KVISVIK! Dessuten ser eg at Morten Gamst "tribunesliter" Pedersen e tatt ut. Det betyr vel at Kvisvik kansje får spille totalt 30 minutter? lang fly tur for så lite spilletid.

Sæternes og Soma derimot har muligheten til og bli tatt ut i viktige kamper.

SKB e BEST!!!

Synes at det e veldig bra, men Bengt og Soma har fortjent plassen mer enn han. Kviskik en god spiller med en god teknik, men det e som KennethS sier, han e ikkje god nok i kamper som gjelder.
Allikavel så syns jeg at Kvisvik sal si JA!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

nummer9

Det er jo mere dom foregår på landslagssamlinger enn kamper da KennethS.

Kan jo kanskje være  Hareide har lyst til å sjekke ut Kvisvik litt nærmere, uten å ha noe risiko ved at kampene er dødsviktige?

Er jo det feks. SK Brann gjør når de har folk på prøvespill. Spiller Kvisvik som en gud, så kan det jo være at han endelig får den plassen på landslaget mange av oss mener han fortjener.

KennethS

Quote from: "Willy Wonka"
Quote
KennethS skrev:
Syntes det e et hån mot Kvisvik rett og slett. I kamper som teller e han ikkje god nok, men når de skal fylle opp stallen mot dritlag fra andre siden av jorden e han tatt ut med engang. Håper virkelig han takker nei.
Hareide har sagt rett ut av Kvisvik ikkje e rask nok til og spille på landslaget, e han blitt raskere siden i sommer? neppe. Uansett om Kvisvik spiller til 10 på børsen i disse kampene får han aldri prøve seg i viktige kamper. SI NEI KVISVIK! Dessuten ser eg at Morten Gamst "tribunesliter" Pedersen e tatt ut. Det betyr vel at Kvisvik kansje får spille totalt 30 minutter? lang fly tur for så lite spilletid.

Sæternes og Soma derimot har muligheten til og bli tatt ut i viktige kamper.


Bullshit, enkelte spillere kommer ALDRI på landslaget selv om de storspiller mot Bahairan eller ka de lagene heter. Spillere som Ståle Stensaas har aldri noen fremtid på landslaget. Flere av de spillerne som e tatt ut til denne troppen e allerede inne i varmen. Dessuten viser en kamp mot B laget til Mykin Kløvheim like mye som kamper mot landslag som e vandt med og tape 15-0 annehver kamp. Nei Raymond, eneste grunnen for deg til og reise e en gratis ferietur. Du har ingen fremtid på landslaget selv om du spiller til 10 på børsen i hver kamp der nede.
tå på Brann

KennethS

Quote from: "nummer9"Det er jo mere dom foregår på landslagssamlinger enn kamper da KennethS.

Kan jo kanskje være  Hareide har lyst til å sjekke ut Kvisvik litt nærmere, uten å ha noe risiko ved at kampene er dødsviktige?

Er jo det feks. SK Brann gjør når de har folk på prøvespill. Spiller Kvisvik som en gud, så kan det jo være at han endelig får den plassen på landslaget mange av oss mener han fortjener.
tå på Brann

Kirk

Bare så synd at kampene kommer en 3-4 måneder før Super Ray pleier å komme i form . . .

Nixon

Er enig med KennethS i at Raymond nok aldri vil bli tatt ut i viktige kvalifiseringskamper. Men synes han likevel skal reise da denne turen umulig kan gjøre Raymond til en dårligere fotballspiller. Snarere tvert imot. Så det må jo, etter mine begreper, også være bra for Brann.
Rød makt på Hansa

domino

Selvfølgelig er dette bra for Kvisvik og selvfølgelig må han takke ja på å være med.. det å være med landslaget må jo være mye mer gunstig enn å trene med Brann på dårlig underlag.. Ser ikke på dette som noe negativt for Super-Ray..

KennethS

Quote from: "domino"Selvfølgelig er dette bra for Kvisvik og selvfølgelig må han takke ja på å være med.. det å være med landslaget må jo være mye mer gunstig enn å trene med Brann på dårlig underlag.. Ser ikke på dette som noe negativt for Super-Ray..


E nok det det blir , en bra mulighet til og trene på gress for våre spillere.
tå på Brann

fettnok

da mister vi de tre beste,ikke skadete, spillrene våre i treningskampen mot start. ser ut til at det faktisk kan bli spennende i vestlandshallen.
ette går aaaaaldri bra!

domino

Quote from: "KennethS"
Quote from: "domino"Selvfølgelig er dette bra for Kvisvik og selvfølgelig må han takke ja på å være med.. det å være med landslaget må jo være mye mer gunstig enn å trene med Brann på dårlig underlag.. Ser ikke på dette som noe negativt for Super-Ray..


E nok det det blir , en bra mulighet til og trene på gress for våre spillere.


Tror nok Bengt kan ha en sjans på å mer eller mindre kunne etablere seg på landslaget.. De trenger kanskje en spisstype som han, men Soma og Kvisvik er nok ikke helt gode nok for det.. Men som sagt tror jeg Sæternæs, hvis han viser form, kan gjøre det bra og være med i troppen videre i vår..

KennethS

Quote from: "domino"
Quote from: "KennethS"
Quote from: "domino"Selvfølgelig er dette bra for Kvisvik og selvfølgelig må han takke ja på å være med.. det å være med landslaget må jo være mye mer gunstig enn å trene med Brann på dårlig underlag.. Ser ikke på dette som noe negativt for Super-Ray..


E nok det det blir , en bra mulighet til og trene på gress for våre spillere.


Tror nok Bengt kan ha en sjans på å mer eller mindre kunne etablere seg på landslaget.. De trenger kanskje en spisstype som han, men Soma og Kvisvik er nok ikke helt gode nok for det.. Men som sagt tror jeg Sæternæs, hvis han viser form, kan gjøre det bra og være med i troppen videre i vår..


Tror både Soma og Sæternes har en fremtid på landslaget, spesielt Soma med tanke på alderen. Sæternes e jo passert 30, men noen år til går vel.

Forresten Grattis med overstått 30 års dag Bengt :D som var 1.1.05.
Fyren e født samme år som meg, yaikes det e håp :D
tå på Brann

oppedal

Endelig! Blir gøy å se Kvisvik herje med folk fra Asberjastan eller ka de no heter... Synd Hanstveit ikke kom med
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

Quote from: "fettnok"da mister vi de tre beste,ikke skadete, spillrene våre i treningskampen mot start. ser ut til at det faktisk kan bli spennende i vestlandshallen.
Rød makt på Hansa

fettnok

kan vi iallefall få ett kallenavn på midtforsvaret: ørneredet.
ette går aaaaaldri bra!

oppedal

Begynner å bli lei Ophaug. Han er altfor hissig...

Uten Soma bør begge ørnene, Hanstveit og en ny spiller spille. Visst ikke Guntveit har bestemt seg for å skjerpe seg...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

ole3000

Quote from: "oppedal"Begynner å bli lei Ophaug. Han er altfor hissig...



han e alt for dårlig
i går for en til!

oppedal

Det og. han spilte ikke så enormt bra i 2004. El Fakiri er jo muligens en spiller vi kan bruke. Ellers kunne vi prøvd oss på Kippe...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Sharpy

Quote from: "oppedal"Det og. han spilte ikke så enormt bra i 2004. El Fakiri er jo muligens en spiller vi kan bruke.


Jaha...? Interessant påstand. Ja til El Fakiri som midtstopper og Helge Haugen på høyrekanten!;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

pimbolinn

Brann - Bergen - Hansa

Super Hasund

Ka med Martin A? E det noe eg ikke har fått med meg? *lurer*[/quote]


Ehhh han e skadet så eg tror nok det e derfor han e isje tatt ut.....
La Folket Synge

*Feltz*

Go Up