• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dylan til Sandefjord på lån?

Started by 2rB, December 28, 2004, 12:26:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Personlig synes eg dette hørtes fristende ut. Han er jo henta til Brann som ein mann som skal utviklast til ein "topp-spiller".

Etter hvert begynner det Ã¥ bli ein del klassespillere i Brann  som han (desverre) ikkje har kjangs til Ã¥ konkurrere med, og som gjør at han kommer til Ã¥ slite benken / 2. laget i sesongen som kommer.

Dette er ein mulighet eg meiner Brann bør benytte seg av, og heller hjelpa Sandefjord med ein del av lønna - og forhåpentligvis får han mykje spilletid, og me får tilbake ein vesentlig betre spiller etter sesongen.

Edit:
Link BT: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=71898

andreas27

dette betyr at dylan vil utvikle seg som spiller noe som er bra, men ka med ystaas?
vist dylan leies ut sitter vi igjen med ystaas?walde?sæternes,winters og miller som kan spille spiss!

Reny

ødt og hvit er Brann sin farge, Ikke Svart!

2rB

Quote from: "Reny"
Greit du er frå Os, men eg trur kanskje ikkje det er det største utviklingspotensialet å spilla fotball i Os. Da er det bedre på 2. laget trur eg.

Det hadde sjølvsagt vært flott om han kan fÃ¥ spille i BergensomrÃ¥det - men litt  kjekkere i Sandefjord med 1. div. fotball. Einaste alternativet til lik matching er da i Løv-Ham. Om dei ikkje er interressert i Ã¥ lÃ¥na han, bør Sandefjord vurderast sterkt.

Når det gjelder Ystås, så har vel han imponert på 2. laget og trening i år?
Forventer han KANSKJE kan bli reserven med kvalitet nok til å løysa av Sæternes eller Winters ved nødvendighet? Har tru på karen med litt meir kamp-trening...

Kruxleiven

Høres jo egentlig greit ut. Etter at han har scoret 15 mål for SF så kan vi jo bare hente ham tilbake. På den annen side må vi først tenke på oss selv. Selv om Robinho (Winters) og Sæternes er bankers så må vi ha to reserver. Står det mellom Ystaas og Dylan da så må jeg si at jeg foretrekker Dylan. Walde vet jeg ikke hva jeg skal mene om. Synes han minner mer om en hengende spiss av typen Cassano/Totti. Eller for å bruke et norsk eksempel, Fredheim Holm. Bare mye dårligere seff. Lund er ute og Tenden er vekk. Vi må vel nesten ha Dylan egentlig selv. SF kan få Ystaas i stedet. Er vel ikke umulig å bruke Miller på topp, men jeg kan ikke si at jeg liker å se ham i den posisjonen.

KennethS

Quote from: "Reny"


eneste alternavtivet til Sandefjord i Bergen må være Løv Ham. Lengre ned i divisjonsystem e bare tull, da kan han like godt spille på 2 laget.
tå på Brann

michael

Under bildet står det: Dylan Macallister kan få nye småjenter å skrive autografer til.

Får håpe de har Vannkanten i Sandefjord også.

enavgutta

Dette bør være et påskudd for å dra hjem til Australia spør du meg. Sparer vi oss for de unødvendige lønnsutgiftene. Norgesferien er over nå Dylan.

satan

Send surferen hjem.
Satan klarer ikke se noe potensial i Dylan Macalacisterdylan.
Han er nesten like dårlig som Helge Haugen. Det sier jo sitt..
t med Haugen

Mr_Soma

Quote from: "satan"Send surferen hjem.
Satan klarer ikke se noe potensial i Dylan Macalacisterdylan.
Han er nesten like dårlig som Helge Haugen. Det sier jo sitt..


Det sier det meste om deg "satan"....
Så du mener også at Mjelde er en dårlig trener og taktiker siden han har brukt Haugen mesteparten av sesongen?

Spar deg for sånne dumme uttalelser -

satan

Quote from: "Mr_Soma"
Quote from: "satan"Send surferen hjem.
Satan klarer ikke se noe potensial i Dylan Macalacisterdylan.
Han er nesten like dårlig som Helge Haugen. Det sier jo sitt..


Det sier det meste om deg "satan"....
Så du mener også at Mjelde er en dårlig trener og taktiker siden han har brukt Haugen mesteparten av sesongen?

Spar deg for sånne dumme uttalelser -


Mjelde har forsatt veldig mye å lære på det taktiske.
Akkurat nå vil jeg påstå han er en elendig taktiker.

Men det kommer vel med tiden
t med Haugen

Geir

Dylan har potensiale til å bli en av de virkelig store. I år har han slitt med både stabilitet og skader. Kanskje ideen med å ha han en halv eller en hel sesong i Sandefjord (evt Løv-ham) ikke er så dum. Tror han vil komme tilbake som en mye bedre spiller. Han får testet seg ut på høyt nivå, og, ikke minst, han får spilletid.
ndelig SERIEMESTER

HaterRævBK

Tror aldri Dylan kommer til å bli kjempe god, men eg lurer heller på hvordan det går med Ystaas.
Så nettopp brann filmen en gang til, og har dere lagt merke til hvor mye bra Ystaas klarte å få til de første kampene?
Gutten spilte jo som en konge, tror han bare trenger litt selvtilitt!

Men Dylan så vi ingenting av utenom den ene kampen...
send han til Løv Ham eller Australia....
S slaur.....

Felt F forever

Jeg syntes Dylans utvikling minner mye om en viss Zane... som kom til Molde og ble en flopp, men som fikk tid til å venne seg til forholdene og treningsmengdene i LSK, og ble toppscorer i Tippeligaen...(riktignok sammen med Helstad og Johnsen) Pen slump penger ble del vel og for han, når han ble solgt til Anderlecht....

Ha tålmod, folkens!! Dylan har potensial!

Kristin

kristian har jo skaffet oss mangen straffer da.. detter ganske lett
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

oppedal

Blir Ystass og Big Mac helt frisk kan de gjøre det bra. Macallister tror jeg kan blir bra visst han blir vant til det myke gresset i Bergen og resten i Norge.

Det er en grunn til at han spiller på U23 landslaget til Australia. Ystass og Macallister og ystass er unge og ble muligens kjøpt for å satses på i fremtiden.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Lurkin

Quote from: "Kruxleiven"Walde vet jeg ikke hva jeg skal mene om. Synes han minner mer om en hengende spiss av typen Cassano/Totti. Eller for å bruke et norsk eksempel, Fredheim Holm. Bare mye dårligere seff. Lund er ute og Tenden er vekk. Vi må vel nesten ha Dylan egentlig selv. SF kan få Ystaas i stedet. Er vel ikke umulig å bruke Miller på topp, men jeg kan ikke si at jeg liker å se ham i den posisjonen.


Hvis du har kjøpt Brann DVD'en, så sjekk ut straffesparket han fikk hjemme mot (??) Glimt, målgivende brassespark borte mot Glimt i cupen og, som vi alle husker, scoringen mot Hødd i cupen. Klassespiller!

Heller Dylan enn Ystås. Ystås var visst jævla rask før han ble skadet.. Ingen av de eier teknikk, men Dylan kan hoppe og brukes som promotering til 14-år-gamle-jenter målgruppen.
Berømte Brann fra Bergen

pusuren


ruben18

Quote from: "andreas27"dette betyr at dylan vil utvikle seg som spiller noe som er bra, men ka med ystaas?
vist dylan leies ut sitter vi igjen med ystaas?walde?sæternes,winters og miller som kan spille spiss!


oen! alle vet at du misslikar dylan syyyykt mye. han og ystaas. så for meg kunne de blitt lånt ut begge to.

Mr_Soma

Stabæk ser på han som "årets flopp 2004"

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3932


Heia Dylan....


Go Up