• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skjerf!

Started by Tifo-gruppen, December 23, 2004, 22:53:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tifo-gruppen

Tifo gruppen har en slags skjerf ide på gang og trenger forslag. Gøy å se folk har tegnet flagg og det er mye bra her. Det vi trenger nå er tegninger/utkast til hvordan et skjerf kunne sett ut. Vi kan desverre ikke si så mye om hva ideen går ut på annet at vi trenger utkast til et nytt skjerf (gjerne kombinasjoner av gamle skjerf), men lover å komme tilbake med mer info så snart vi vet hvordan vi skal få satt ideen ut i livet. Har noen forslag så kan dere maile det til tifo@bataljonen.no
Ble sikkert litt uklart dette så spør gjerne om det er noe dere lurer på så skal jeg svare så godt jeg kan.
Mvh Morten Talhaug i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

DJ_ADG

god idè. her é noen forslag, ikkje verdens beste, men man forbedres.







flere kommer skjerf og flagg kommer på; http://brann-ultras.tk
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

mobli

Ikke verst... hvis vi ser bort fra at det heter "Sportsklubben Brann" og ikke "Sporst Klubben Brann"

DJ_ADG

Quote from: "mobli"Ikke verst... hvis vi ser bort fra at det heter "Sportsklubben Brann" og ikke "Sporst Klubben Brann"


eg opdaget den feilen nå, men eg var trøt da eg lage de, så eg skrev lit feil.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Aluminat integraf

Quote from: "DJ_ADG"eg opdaget den feilen nå, men eg var trøt da eg lage de, så eg skrev lit feil.


...og den trøttheten er vedvarende ser jeg...

Go Up