• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gammelt, men morsomt (1962)

Started by Nemesis, December 14, 2004, 10:03:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

Tenkte det kunne være greit å trekke litt på smilebåndet innimellom alle diskusjonene.  Dette er sikkert kjent for de fleste, men jeg ler like mye hver gang jeg leser det.

Sakset fra skbrann.org:
Brann vant som kjent sitt første seriegull i 1962, og satt et fantastisk punktum den sesongen. Den 14. oktober 1962 blir Rosenborg statister da Roald «Kniksen» Jensen og Rolf Birger «Pesen» Pedersen valser over blant andre Nils Arne Eggen. Ydmykelsen blir total for trønderne da Kniksen og Pesen tar av seg skoene og spiller på sokkelesten. Maken til arrogant og ydmykende demonstrasjon av overlegenhet hadde trønderne aldri opplevd maken til.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

abe78

Dette er noe for neste sesong! Gleder meg til å se Martin i sokkelesten!
.og husk!

Xminator

Martin Knudsen i sokkelesten? Og DrMeland drøvtyggende på branndrakten sin? ;)

Svante!!

rann er best

Xminator

Du glemte å legge til (siden 1963) svante...

DrMeland

Quote from: "Xminator"Martin Knudsen i sokkelesten? Og DrMeland drøvtyggende på branndrakten sin? ;)
rMeland

dex1974

He he...har hørt denne historien ja og Eggen har aldri glemt det.
Selv ikke storseire som 10-0 og tre cuptriumfer mot oss mener gamle trøndere har leget de gamle sår.
Hører med til historien at en illsint publikummer slo til Kniksen(eller var det Pesen?) med en paraply etter kampen... :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Xminator

Ok, så ikke bare skal du spise drakten din om Brann vinner serien med MK på laget (joda, du skrev det her for ett par uker siden), du skal spise sokkene til Knudsen om han runder motspiller på sokkelesten i siste serieomgang?

hehe, denne skal sendes videre til Brann :D

KennethS

Quote from: "Xminator"Martin Knudsen i sokkelesten? Og DrMeland drøvtyggende på branndrakten sin? ;)

Ser gjerne Mk på sokkelesten, helst sittende på benken uten fotballsko på.
tå på Brann

Bombefar

Quote from: "KennethS"

Når han runder motstanderens back på vei inn i garderoben i pausen

Nixon

Quote from: "Bombefar"

Jeg vet ikke hvordan det er med dere. Men jeg ser helst at Knudsen storspiller i hver kamp. Slik jeg håper alle Brannspillere gjør. Trodde det var et selvsagt håp for alle som ynder å kalle seg Brannsupporter. Men du verden, jeg har tatt feil før...
Rød makt på Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"

Jeg vet ikke hvordan det er med dere. Men jeg ser helst at Knudsen storspiller i hver kamp. Slik jeg håper alle Brannspillere gjør. Trodde det var et selvsagt håp for alle som ynder å kalle seg Brannsupporter. Men du verden, jeg har tatt feil før...

Seff, og eg ser helst eg vinner i Lotto hver helg.. men må se realistisk på det.
tå på Brann

Nixon

Seff, og eg ser helst eg vinner i Lotto hver helg.. men må se realistisk på det.

Er vel en liten forskjell her. Du håper ikke at du taper i Lotto, og du ler ikke når du gjør det. Men mange her ser ut til å håpe at Knudsen skal spille dårlig.
Rød makt på Hansa

KennethS

Er vel en liten forskjell her. Du håper ikke at du taper i Lotto, og du ler ikke når du gjør det. Men mange her ser ut til å håpe at Knudsen skal spille dårlig.

Vi håper ikkje Mk skal spille dårlig, vi bare konstanterer at han spiller for dårlig for et Brann som skal kjempe om Gull.
tå på Brann

DrMeland

Quote from: "Xminator"Ok, så ikke bare skal du spise drakten din om Brann vinner serien med MK på laget (joda, du skrev det her for ett par uker siden), du skal spise sokkene til Knudsen om han runder motspiller på sokkelesten i siste serieomgang?

hehe, denne skal sendes videre til Brann :D

Skal si du følger med...

Faen, må begynne å passe på hva jeg sier:)
rMeland

abe78

Begynner å bli et pent lite måltid av dette.
Mangler shorts og et par underbukser.
.og husk!

Kagain

Tja, mener å huske at KennethS skulle spise både det ene og det andre etter tilfeller som ikke ser så uoppnåelige ut for tiden. Vi får se.

Xminator

Jeg vil foresten forslå ett nytt for DrMeland: Suspen til Opdal om han ikke slipper inn mer enn 20 mål.

KennethS

Quote from: "Røde Mor"Tja, mener å huske at KennethS skulle spise både det ene og det andre etter tilfeller som ikke ser så uoppnåelige ut for tiden. Vi får se.

Spise? har lovet og gå på hender og sokkelesten. Dessuten de tingene eg har lovet og gå på hender og sokkelesten for e veldig uoppnåelige. Husker ikkje ka det var, men den ene var om Martin Knudsen og da sier det seg selv at det må være uoppnåelig :D
tå på Brann

Kagain

Spise? har lovet og gå på hender og sokkelesten. Dessuten de tingene eg har lovet og gå på hender og sokkelesten for e veldig uoppnåelige. Husker ikkje ka det var, men den ene var om Martin Knudsen og da sier det seg selv at det må være uoppnåelig :D

Hehe. Kan hende jeg husker litt feil, men mener at du drev og lovte å spise mer enn en ting, men det kan godt hende det var sånn etter neste kamp eller noe. Ikke så farlig, det som skjer, det skjer.

Jeg vet at Gamle-Erik lovte å stille som fotograf om det ble noe av spisingen.

DrMeland

Quote from: "Xminator"Jeg vil foresten forslå ett nytt for DrMeland: Suspen til Opdal om han ikke slipper inn mer enn 20 mål.

Rooolig no, gutten min...

At Opdal slipper inn mindre enn 20 mål, er fullt mulig! At Martin K. begynner å briljere på høyresiden er så usannsynlig at litt sokkespising kan loves bort uten bekymringer:)
rMeland

Go Up