• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Alle mann til Malmö

Started by GamleErik, December 12, 2004, 14:03:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik



Edit: for de som ikke har fått det med seg, klikk på bildet så åpnes nyhetssaken om turen til Malmö i et nytt vindu. Denne saken ligger også på forsiden av Bataljonen.no
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Xminator

Rebus? Leier vi danskebåten? Tror dette er midt i ferien min, så kanskje kanskje skal jeg reise på bortetur ;) Vil ha mer info!

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Rebus? Leier vi danskebåten? Tror dette er midt i ferien min, så kanskje kanskje skal jeg reise på bortetur ;) Vil ha mer info!


Kanskje ??? er fan ete meg bare å bestille !! Alt man trenger er fri fredagen på jobben og det bør vel de fleste klare siden det er lenge til reisen !

KennethS

Noen trenger fri mandagen også.
tå på Brann

Brann&Bergen

Er det sånn å forstå at man trenger ikke være medlem i Bataljonen?
Bare å ringe selv oppgi turkoden?

KjellMo

Quote from: "Brann&Bergen"Er det sånn å forstå at man trenger ikke være medlem i Bataljonen?
Bare å ringe selv oppgi turkoden?



Det er Fjordline som er arrangerer denne turen, så denne turen er åpen for alle å melde seg på.

Så det er bare å ringe og oppgi turkode.
GGG Travel

viks

Vil dette da si at Bataljonen ikke har noen inntekter på selve turen what so ever då eller?

Er jo greit og slippe risiko, men det er jo trist og gi fra seg fortjeneste og.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

syma

Tror nok ikke det kan være snakk om noe overskudd på en tur med slike lave priser. Noen sponsorer inne i bildet eller?

Nixon

Quote from: "syma"Tror nok ikke det kan være snakk om noe overskudd på en tur med slike lave priser. Noen sponsorer inne i bildet eller?


Tipper Fjordline selger seg billig her. De forventer vel at supporterne skal legge igjen rikelig med penger ombord i båten.
Rød makt på Hansa

ole

Det er litt uklart hvor mye reisen koster. Prisen på hotell er klart , men er selve båtreisen, bussreisen gratis med unntag av eventuelt lugar på turen? Dere setter opp en tur til f.eks kr. 1990 .- ( max) + evt lugar fra 100-600 kroner. Er dette riktig?

GamleErik

Quote from: "ole"Det er litt uklart hvor mye reisen koster. Prisen på hotell er klart , men er selve båtreisen, bussreisen gratis med unntag av eventuelt lugar på turen? Dere setter opp en tur til f.eks kr. 1990 .- ( max) + evt lugar fra 100-600 kroner. Er dette riktig?


Jeg synes det står relativt klart hva turen koster. Inkludert i prisen er :

BÃ¥treise tur/retur Bergen - Hanstholm

Seng i 4-sengs utvendig lugar med dusj og wc (F4), eller seng i 2-sengs innvendig lugar med dusj og wc (T2)

Buss t/r København og buss t/r til Malmø kampdag

2 overnattinger , inkl. Frokost lørdag, på Cab Inn City eller Cab Inn Scandinavia (Tillegg for singelrom)

Så kommer eventuelle tillegg hvis du ønsker å oppgradere lugaren ombord på båten.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Det som er mest uklart er hvor mye lommepenger man bør ta med. Er redd for at det kommer til å stå folk fra Visa klar med saksen når båten kommer til Bergen...:)
Rød makt på Hansa

pusuren

noen som vet kor lang tid det tar og kjøre ned der?

eller kor mye det koster for bare båturen liksom. uten hotel?

Nixon

Quote from: "pusuren"eller kor mye det koster for bare båturen liksom. uten hotel?


Etter mye(!) detektivarbeid har jeg funnet frem til en nettside som kanskje kan gi deg svar: www.fjordline.no
Rød makt på Hansa

Willy Wonka

Quote
pusuren   
skrev:   
noen som vet kor lang tid det tar og kjøre ned der?



Jeg har kjørt Bergen-Køben på 14 timer, og det er ikke å anbefale.
Da var vi to som kjørte og vi hadde kun meget korte stopp.
I tillegg vil dette være februar og værforholdene på fjellet er uforutsigbare. I tillegg er det et helvete å kjøre i 120 på svenske motorveier uten veglys, når du har krysset Norge på tvers, og er sliten.

Det kan vel gå til nød om man er 3 eller flere til å rullere....

Willy Wonka

Det var flytur t/r Køben for småpene 1135,- i SAS julekalender.
Et dobbeltrom på Cab inn her i Køben koster 750,- på natt.

Overnatting hos Brann-supportere i Køben med god plass kan vurderes for litt smøring.

HÃ¥per det kommer bra med folk nedover.....dette lover jo meget bra!

Go Up