• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvor ble det av Steinar Tenden?

Started by enavgutta, November 29, 2004, 02:55:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

"Steinar debuterte for Brann med sitt innhopp på tampen av cupkampen mot Bryne på Stadion 15. august 2004. Sin seriedebut for Brann fikk han på Aspmyra 19. september med noen minutter som innbytter.

Steinar klarte ikke å etablere seg i Brann tilstrekkelig under oppholdet og returnerte ved sesongslutt til Stryn."

Dette var trist. Denne mannen hadde definitivt fysikk og scoringsteft. Det forundrer meg hvorfor han ikke fikk mer sjangsen ? Selv i periodene når Ystaas var på det jævligste, fikk han ikke muligheten. Innhoppet mot Bryne var meget bra, men han kom inn altfor sent !!

Samtidig velger klubben å satse på en talentløs fyr fra Australia som ikke har kondis til å følge treningstempoet i norsk fotball.

KennethS

Var på grunn av skade han fikk så lite spilletid.
tå på Brann

Xminator

Han og Dylan har spilt lite av samme grunn; skade.

Regner med det er en del som skal få hentet frem tråder neste år ja...

Sharpy

Hehe...

Både håper og tror jeg kan glede meg til å plukke fram endel tråder ala Winters-tråder fra halvannet år tilbake;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

andreas27

kunne jo trenge tenden ettar som dylan ska spille med nr10 på løv-ham te neste år!!!

men vist øddegaard kommar e det vel isje plass te han!

begynnar å bli mange som kan spille spiss i kluben no!

winters,dylan,sæternes,ystaas,walde,miller,lund(forsvinner noke som e synd) og kvisviken kan jo også spille!!

Go Up