• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�degÄrd klar i lÞpet av fredag?

Started by BrannMann, November 18, 2004, 21:00:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannMann

jokomelk og brĂžd og seriegull!!!

Ole Brom

Tviler sterkt pÄ det du. Han skal vel bare ha den samme samtalen som han hadde oppe i bartebyen hvor han prater med ledelsen og ser pÄ forholdene. HÄper Monsamjelden har overtalelsens-talen klar !

mr-bolstad

nÄ mÄ folk roe seg ned!
tenk deg kor irritert folk kan bli hvis det vi ikje vil skal skje, skjer!

saken med Þdegaard har eg bestemt meg for Ä prÞve Ä glemme for Ä si det sÄnn, bare sÄnn eg ikje gÄr og tror 100% sikkert at han signerer.

venter til eg leser pÄ brann.no at han har signert fÞr eg tÞr Ä juble!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

BrannMann

Jeg blir kanskje skuffet.. men jeg har en fĂžlelse av at han allerede er klar... og at det er spill for galleriet..

bare en magefĂžlelse jeg har.. blir som sagt skuffet om han reiser til barteland
jokomelk og brĂžd og seriegull!!!

Ole Brom

Quote from: "BrannMann"Jeg blir kanskje skuffet.. men jeg har en fĂžlelse av at han allerede er klar... og at det er spill for galleriet..

bare en magefĂžlelse jeg har.. blir som sagt skuffet om han reiser til barteland

Digg Jan

Quote from: "mr-bolstad"nÄ mÄ folk roe seg ned!
tenk deg kor irritert folk kan bli hvis det vi ikje vil skal skje, skjer!

saken med Þdegaard har eg bestemt meg for Ä prÞve Ä glemme for Ä si det sÄnn, bare sÄnn eg ikje gÄr og tror 100% sikkert at han signerer.

venter til eg leser pÄ brann.no at han har signert fÞr eg tÞr Ä juble!

Enig.. Eg gidd ikke og hÄpe pÄ noe. Eg venter i spenning og ser ka som kjer.
lutt og tull! I Ă„r blir det GULL!!!

Aam

Quote from: "Digg Jan"

Eg gidd ikke og hÄpe pÄ noe.


Alle hÄper, men alle vil ikke hÄpe! :D
et Ú en tilstand som gÄr utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Nixon

Quote from: "Ole Brom"Tviler sterkt pÄ det du. Han skal vel bare ha den samme samtalen som han hadde oppe i bartebyen hvor han prater med ledelsen og ser pÄ forholdene. HÄper Monsamjelden har overtalelsens-talen klar !


Vis videoen fra mottagelsen pÄ Torgalmenningen. Og spÞr han om han ikke vil oppleve dette ganger to nÄr Brann vinner serien. Hvem kan si nei til noe slikt?
RÞd makt pÄ Hansa

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Ole Brom"Tviler sterkt pÄ det du. Han skal vel bare ha den samme samtalen som han hadde oppe i bartebyen hvor han prater med ledelsen og ser pÄ forholdene. HÄper Monsamjelden har overtalelsens-talen klar !


Vis videoen fra mottagelsen pÄ Torgalmenningen. Og spÞr han om han ikke vil oppleve dette ganger to nÄr Brann vinner serien. Hvem kan si nei til noe slikt?


Bare Rbk ikkje viser videoen fra Arena1 der 6 rkb'ere feiret seriegullet i 2003.... Det ville garantert tippe i Rbk sin favĂžr :D
tÄ pÄ Brann



dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

BrannMann

Quote from: "dex1974"


Ja, var pÄ vestlandsrevyen det ble nevnt...
jokomelk og brĂžd og seriegull!!!

B.B.

Vent til noe er klart! Syns det e rimelig arrogant Ä tro at en spiller kommer til Ä velge Brann bare fordi han e i byen og ser pÄ forholdene..

NÄr det gjelder sportslige utfordringer sÄ ligger nok Bartene sju mil foran oss endÄ..! I tilegg e de vel ikkje gniten med lÞnningsposen?

Tror imidlertid Alex gÄr til utlandet, men, men.. Blir spennende Ä se!
n Brannspiller skal vĂŠre en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

FÞrst dÄ blir vi ett topplag!!


Nixon

RÞd makt pÄ Hansa

Nixon



Men har VI god tid? Blir helt sprÞ av Ä mÄtte vente mer pÄ dette. FÞler at alle andre aktuelle spillere blir pÄ en eller annen mÄte lagt pÄ is i pÄvente av at denne �degaard skal bestemme seg. Kan han ikke bare flippe en mynt og komme til en konklusjon?
RÞd makt pÄ Hansa

Lefty

Quote from: "Nixon"


Tror vi kan akkurat detkunfor mye opp i denne karen! Det finnes andre rundt omkring som ogsÄ er interessante!

Lefty

Snorri

I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

Xminator

De vil vel ha det klart fÞr neste RL kamp tenker jeg. Og litt nÊrmere kampen sÄ det blir litt skriving og ett par ekstra tusen som kommer.

Go Up