• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller historisk?

Started by Bergen Sin Gutt, November 12, 2004, 04:32:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bergen Sin Gutt

Scoret Charlien det første målet noensinne i Royal League?

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

HaterRævBK

hehe... Det e jo konge!
Bare til å gratulere han då.
S slaur.....

Ole Brom


Aam

å nesten 2-3 til på volley! :P
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

brann-mann

då tror jeg Ystass er historisk og... som den dårligste spilleren i Royal league hittil. når dyllan kommer tilbake vil jeg tro han inntar toppen!
oma é vår mann!

Ole Brom

Quote from: "brann-mann"då tror jeg Ystass er historisk og... som den dårligste spilleren i Royal league hittil. når dyllan kommer tilbake vil jeg tro han inntar toppen!


Hehe den var bra :) Mon tro om de har spillerbørs i RL ala Vg børsen ? Hadde vært artig lesning !

HaterRævBK

Quote from: "brann-mann"då tror jeg Ystass er historisk og... som den dårligste spilleren i Royal league hittil. når dyllan kommer tilbake vil jeg tro han inntar toppen!


slike som deg kan ikke kalles Brann suporter en gang!
når du sitter her og forventer at spillerene skal prestere dårlig.
hvis du ikke har noe mer fornuftig å si enn at Ystaas e historiens dårligste RL spiller men at Dyllan vil gjøre det enda dårligere så kan du heller dra til h**** og ikke skrive mer her!!!

og dette har ingenting med at Miller e historisk, du kan heller si noe fornuftig, muligens positivt om denne mannen som faktisk har jobbet ganske hardt for å finne formen!
S slaur.....

kabelmann

Rent fysisk scoret han vel det første målet - men det er kun pga at RBK - DIF startet senere. Brattpakk puttet vel etter 13 min?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Straffe!!!

Betyr bare at Brattbakk har scoret det tidligste/raskeste målet.

Faktum er og blir at Miller er historisk som første målscorer i RL.

HURRA!

Go Up