• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Charlie Miller!

Started by anders millar, November 10, 2004, 17:39:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

anders millar

Charlie Miller er misfornøyd med at han ikke fikk starte cupfinalen og agenten hans sier at han ønsker seg vekk!Arberdeen har allerede vist interesse...Tror ikke vi kommer til å ha to skotter i Bergen så veldig lenge...Håper vi får en pen sum for han da!
Brann, må ha det bare må ha det..

KennethS

Dette har blit diskutert lenge under tråden Haugen spiller - miller på benken.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "anders millar"Charlie Miller er misfornøyd med at han ikke fikk starte cupfinalen og agenten hans sier at han ønsker seg vekk!Arberdeen har allerede vist interesse...Tror ikke vi kommer til å ha to skotter i Bergen så veldig lenge...Håper vi får en pen sum for han da!


Vi kommer nok til å ha to skotter ihvertfall i 2 år fremover det tror jeg. Agenter er et eget folkeslag som kun tenker penger penger og penger.

pusuren

tror bare dette e agentens forsøk på og prøve og presse mons til og la han spille.. leste også i ba for en stund siden at arbedeen eller ka di heter. ik vil ha han..

Per Ove

Noen som hvet ca hvor mye vi ville fått for Charlie Miller vist noen hadde kjøpt han til "vanlig" pris?
ruk Penga Fornuftig!!

brann-mann

To burgere og en pakke chips kanskje:)
oma é vår mann!

pusuren


Odd

Quote from: "Per Ove"Noen som hvet ca hvor mye vi ville fått for Charlie Miller vist noen hadde kjøpt han til "vanlig" pris?

sikkert ikke så altfor mye i forhold til hvor mye han har igjen av kontrakten, osv.

jeg tipper bare 3 (maks 4) mill, Brann sier nei, Miller fortsetter i Brann og blir Branns nye Tommy Knarvik.

Men... jeg håper at alt ordner seg rundt Miller. Misliker at han viser såpass dårlig laginnstilling som han gjør, men det virker som om det kanskje bare er kommunikasjonen de bør jobbe litt med. Per Ove virket positiv til å ta tak i dette så snart som mulig (i en artikkel i BT i dag).

_owenz_

Nå viser det seg at Miller ikke har snakket med Viola i det hele tatt, Miller er skuffet som alle andre, men har ingen planer om å forlate Brann. Dette er noe Viola har funnet opp selv! Foreslår banner neste kamp: "Shut the F*ck up Viola!"  :) lol



owenz

Go Up