• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stemningen

Started by Professoren, November 09, 2004, 20:50:37 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Professoren

At stemningen var enorm i første omgang er det ingen tvil om.
Men har litt vansker med å bli imponert i forhold til at vi var 20.000 og vant cupfinalen 4-1.
For det første var det mange som satt store deler av kampen. Jeg fikk beskjed om å sette meg av en bak meg, noe jeg gav grei beskjed om at ikke ble aktuelt. Det endte med at han stod hele kampen også

For det andre var det lite variasjon i sangene. Egentlig var det en del forkjellige sanger som ble startet, men bortsett fra byen e bergen, heia brann og sæternes scorer mål, var det ingen som tok skikkelig av. (litt klumsete formulert, men tror dere skjønner hva jeg mener)

Selv stod jeg i felt C og følte stemningen var bra der, men felt g og f som var plassert på midten synes jeg var dårlig. Registrerte imidlertid et visst lydnivå fra de nederst på midten.

Går ut i fra at de to punktene mine skyldes det store sponsor-antallet i forhold til totalen. Ellers vil jeg bare si jeg ble enormt imponert over antallet brann-supportere i oslo lørdag kveld, og brann-toget søndag. Jeg husket at det var stort også i 99, men årets må ha vært større

Christian

Hæ?

Kordan du klarte å separere lyden på felt G og F fra andre deler av Cola-svingen lurer eg på. Her må du jammen meg fordype. Cola-svingen kokte vel stort sett kampen igjennom.

At variasjonen av sanger ikkje var så stor er kanskje ikkje så rart, då en cupfinale involverer en hel masse mennesker som kanskje ikkje synger så mye til vanlig. Disse blir med på de mest kjente sangene og nynner kanskje med på resten. Helt naturlig.

Ellers bekrefter vel innlegget over at det alltid er noen som ikkje er fornøyd...

enavgutta

Stemningen var legendarisk i Cola-svingen! De som ikke imponert har ikke fulgt med i timen. Her var det alle mulige mennesker, eldre og gamle som sang som om det skulle være et eneste stort Store Stå i hele svingen.

BrannMann

Sto sjøl i Cola svingen.. og vi sang hele kampen igjennom.. så cupfinalen i opptak i dag, og stemningen var helt sinnsyk... til og med Trønderne hadde tårer i øynene..
jokomelk og brød og seriegull!!!

Ole Brom

Var det så at denne kampen skulle utgies på DVD ?

brannfrik

at dette var stort e det over hodet ingen tvil om!! håper bare at alle som har rukket å få igjen nåkke av stemmen sin stiller opp og skremmer vannet av svenskefaen på torsdag!!!!

grei

At folk vil sitte er vel ikke mer enn man må regne med. Det er tross alt sitteplasser. Det så da ut som alle i "Store stå"-seksjonen (dvs nedre Cola) sto?

Angående stemningen ellers så har du rett i at det var lite repetisjon og ikke så øredøvende som man skulle tro når man har 20000 feststemte mennesker. Men dette skyldes ikke et stort antall sponsorer. Når så du 20000 mennesker syngeen masse sanger på Stadion? Husk at kjernen av Brannmenigheten neppe er særlig større enn 7000 og av de er det kanskje 3000-4000 som stundom drister seg til andre sanger enn "Byen e Bergen".

I tillegg sto vi jo spredt over et ganske stort område (rundt hele Stadion) og med nøytrale folk litt innimellom. Dette førte til at vi aldri sang samme sang samtidig. Dette har en dårlig side og en god side. Den ene tingen er at stemningen aldri tok så av som den kunne gjort dersom alle sang samstemt. På den annen side ble det mye lyd og sanger som varte lengre, for det fungerte sånn at når noen sang andre verset av Byen er Bergen oppfattet andre det som det første verset og slang seg på osv. På denne måten levde sangene mye lengre enn de vanligvis gjør. Volummessig var det muligens høyere på det beste i 95 og 99, men jevnt over var nok dette langt bedre, med synging fra alle tribunene. Litt slapt enkelte perioder i andre omgang var det, men husk at spenningen var "ødelagt" allerede tidlig i første. Den beste samstemte syngingen hele helgen var vel kanskje Soma-ropene, Seier'n er vår og Sæternes scorer mål på Ullevaal i tillegg til syngingen i begynnelsen av Spektrum-showet.

eksilbergenser

Stemningen var elektrisk i cola-svingen!! Det var ikke mange opphold i syngingen, og trøkket var jevnt over veldig bra. Da seieren var et faktum ble det sterk kost for mange, selv kjente jeg at gledestårene presset på. Glemmer det ALDRI!!! :D
lt for Brann!

HaterRævBK

Stemningen var konge!
greit med trøkk og variasjon så som så...
men eg lurer på om d var 2-stemt av og til, kanskje 3,4, og 5- stemt spør du meg.
dette kan være grunnen  til at d ikke ble skikkelig trøkk pÃ¥ noen av sangene. husk at de pÃ¥ motsatt side av hvor sangen starter henger noen smÃ¥ hundredels sekunder etter....
men for å være i oslo så var d ganske bra av brann!
S slaur.....

Kai-Olai

Herregud! Stemningen var jo helt genial!! Har aldri vært med på noe lignende!! Problemet med at ikke alle sang hele tiden tror jeg først og fremst var at vi brukte opp mye av stemmen på lørdag...
Det var ihvertfall problemet for min del! Satt selv på felt O. (mellom Lynsvingen og langsiden) Og der var stemningen helt fantastisk! folk reiste seg, sang, klappet og hoppet hele kampen.. Så jeg tror nok de som klager på stemningen bare har drukket så mye at de ikke husker alt jeg!
Glemmer aldri denne kampen!!!

Henki

Synes det virker rimelig kravstort å klage på stemningen på kampen altså. Jeg hadde plass i øvre del av Cola og der var det fullt kjør hele veien og det hørtes da slettes ikke ut som det var noe annerledes andre steder. Begynner å lure litt på hva folk egentlig forventer når det gjelder stemning altså...
Ballen skal fremover!

jkippers

Quote from: "HaterRævBK"husk at de på motsatt side av hvor sangen starter henger noen små hundredels sekunder etter....


Dette har jeg mast om litt for mye, men det er altså ikke snakk om noen få hundredels sekund. 65 meter = 0,2 sekund (altså 20 100-deler). Returen fra motsatt side kommer da som et ekko 0,4 sekund senere tilbake. Forskjellen blir betydelig.

Problemet overvinnes kun ved så massiv synging at ingen egentlig bryr seg om ekkoet (som var tilfelle på cupfinalen) eller ved vekselsang (behørig omtalt i annen tråd under TIFO, sanger etc.)
Gull 09

Nixon

Foretrekker mye heller massiv synging enn vekselsang. Blir litt vel mye organisering etter min smak.
Rød makt på Hansa

Professoren

Det med felt f og g er at jeg visste at der gikk billettene først, og regnet med at der stod de mest ihuga supporterne.
Synes ikke stemningen var dårlig, for all del, men i forhold til antall og seier syns jeg ikke stemningen er bedre enn den skal være.
Får inntrykk av at en del av se som svarer ikke har gått lengre på stadion at de tror stemningen som lages på SS i dag er veldig bra. Med det samme antallet i 95, hadde vi laget like bra stemning om vi tapte 4-1

Nixon

Det er ikke slik at stemningen øker proposjonalt med antall tilskuere. Jeg var faktisk litt engstelig for at det skulle være rævva stemning på Ullevaal på søndag. Og ble positivt overrasket.
I 95 var vi ikke så mange Brann-supportere. Vi kunne også samle oss bedre i svingen da det var ståplasser. Noe som gjorde at sangen ble mer samstemt. Husker spesielt en "Byen e Bergen" som satt som en kule.
Rød makt på Hansa

fineste drakten er 1995

October 24, 2011, 10:32:11 AM #15 Last Edit: October 24, 2011, 10:36:26 AM by fineste drakten er 1995
Fant dette bildet på brann.no fra kampen 23.10.2011:

http://www.brann.no/supporter/bildegalleri/13288/?image=4

Hvor mange ser du som jubler ellevilt?

Personen over "g`en" på Eiendomsmegler- skiltet. Noen som kan finne flere?

hakhe

Ser ikke noen faktisk. Men så er ballen bare noen centimeter over linja og jeg velger å la "resten" få noen fler hundredeler til å reagere.
HÃ¥kon 5266

Torvanger

Tror virkelig Wathne, Skars og andre (endel representanter fra supportermiljøet at de kan dressere publikum til å hoppe når de sier hopp. På fotballkamp er man engasjert, ikke f om jeg lar meg diktere. Skars og spillerne får lære seg å takle at publikum ikke alltid er fornøyd. Name of the game.

monzilla

Syntes spillerne, klubben og ikke minst kapteinen bør ta innover seg at folk piper ikke bare for å pipe. Hvordan i alledager skal man ellers få gitt beskjed til klubben at vi rett og slett er misfornøyd med måten det spilles på?

Huff

Quote from: monzilla on October 24, 2011, 16:48:57 PM
Syntes spillerne, klubben og ikke minst kapteinen bør ta innover seg at folk piper ikke bare for å pipe. Hvordan i alledager skal man ellers få gitt beskjed til klubben at vi rett og slett er misfornøyd med måten det spilles på?


100 prosent enig. Nå ble dette en mediesak med en gang, det har vært snakkis på Tv og skrevetom i avisene, og en har endelig fått satt pekefingeren på at Brann spiller innforjævlig stygg fotball. Media har uheldigvis denne gangen, fått flyttet fokus over på dårlig supporterkultur, men dette er i allefall en begynnelse. Hva skulle vi ellers gjøre skrive et leserinnlegg i Bt?

Torvanger

October 24, 2011, 17:46:40 PM #20 Last Edit: October 24, 2011, 17:48:51 PM by Torvanger
Spillere og trenere er utbyttbare hester, de kommer og går. Det er ikke en selvfølge at de får spille i rødt og på Brann Stadion. Arven etter Kniksen skal forvaltes, ikke smusses til av regulær søppelfotball.

Lasaron

Quote from: Huff on October 24, 2011, 17:36:17 PM
Quote from: monzilla on October 24, 2011, 16:48:57 PM
Syntes spillerne, klubben og ikke minst kapteinen bør ta innover seg at folk piper ikke bare for å pipe. Hvordan i alledager skal man ellers få gitt beskjed til klubben at vi rett og slett er misfornøyd med måten det spilles på?


100 prosent enig. Nå ble dette en mediesak med en gang, det har vært snakkis på Tv og skrevetom i avisene, og en har endelig fått satt pekefingeren på at Brann spiller innforjævlig stygg fotball. Media har uheldigvis denne gangen, fått flyttet fokus over på dårlig supporterkultur, men dette er i allefall en begynnelse. Hva skulle vi ellers gjøre skrive et leserinnlegg i Bt?


Enig med dere begge.
Forøvrig hadde Tore Strand et sjeldent tilfelle av en god kommentar i BT i dag.
Tren på langskudd

Markmus

Quote from: monzilla on October 24, 2011, 16:48:57 PM
Syntes spillerne, klubben og ikke minst kapteinen bør ta innover seg at folk piper ikke bare for å pipe. Hvordan i alledager skal man ellers få gitt beskjed til klubben at vi rett og slett er misfornøyd med måten det spilles på?


Akkurat. Hører også enkelt her og der si at slik får man ta opp etter kampen, men disse nissene har visst ikke skjønt at man da taler for lukkede ører. Tas det opp under kampen blir det tvunget fokus på det og man kan ikke bare skøfle det unna.
Ka du ve?

dudo

Erik Mjelde tar bladet fra munnen og klager også:
Quote from: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5782084.ece
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

Det finnes en utespiller som har "rett" til å gå ut med sånne kommentarer, og det er Austin. Alle andre bør gå i seg selv og heller spørre hvorfor vi piper.

Memelli


dudo

Spar meg. Pipingen på søndag var for å få laget til å legge fra seg den jævla defensive holdningen, og kanskje til og med sprudle litt mot landets dårligste lag. Noe som igjen ville gitt de offensive spillerne våre positive opplevelser.

Og det var INGEN som "får ballen og løper fremover på banen." som ble pepet på! Det var de latterlige støttepasningene for å hale ut tiden like før pause det ble pepet på.

Avslutningsvis så vil jeg si at flausen her er deg. Du aner jo åpenbart ikke hva det dreide seg om.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

bernu

Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:14:27 PM


Hvem i helvete er du som kaller andre medgangssupportere ??
Hva vet du om det ? Jeg betaler tusenvis av kroner i året for å følge Brann, da får de faen meg tåle at jeg sier ifra hva jeg mener om prestasjonen deres.... I går ble jobben gjort horribelt dårlig. Null innsats og guts. Når man tjener over dobbelt så mye som normale arbeidstakere får de værsågod gidde å legge ned en innsats.....
Jeg piper når jeg er misfornøyd med jobben de gjør, og du har overhodet ingenting med det å gjøre,...
HANSA - Z

Memelli

Jepp, jeg er flausen jeg som velger å støtte laget mitt selv i tykt og tynt, mens du som oppfører seg som hvilken som helst medgangssupporter er den store kongen. Er jo tydelig hvorfor man har dette problemet med piping blant Brann-supporterne når det er holdningen. Ta deg en bolle og tenk litt på hvorfor du er på Staddaen. Hvis du er der for å se førsteklasses fotball, så har du kommet til feil sted, men da kan jeg også forstå at du var forvirret nok oppi hodet ditt til å pipe. Hvis du derimot kaller deg en ekte Brann-supporter så har jeg null forståelse, for ingen som piper har rett til å kalle seg det. Det er skammelig.

Edit: dette innlegget kunne like så godt vært rettet mot deg også, bernu. Det er blant annet DEG jeg kaller medgangssupporter, for det er tydelig at du piper og da er det nettopp det du er! Jeg driter i hvor mye penger du betaler, faktum er at ingen ekte suppotere forsøker å dra sitt eget lag ned i gjørmen ved å pipe dem i senk.

Lasaron

Memeli: Jeg buet da Brann for n'te gang kom til innlegg uten at det var flere enn èn Brannspiller i boksen. Jeg var temmelig frustrert over at de ikke gadd løpe opp (eller orket, eller ville). Og det etter en rotten andreomgang mot elitereriens dårligste lag.

Så spør jeg deg, Memeli (og alle mine meningsmotstandere), var det galt av meg? Hvis ja, hva skulle jeg ellers gjort for å formidlet den misnøyen?
Tren på langskudd

dudo

Når taktikeren på benken så til de grader pisser på "arven" vår som et relativt angrepsvillig lag så tillater jeg meg å bue, ja. (jeg kan ikke pipe)

Hvorfor jeg er på stadion? Det har jeg spurt meg om mange ganger. Men det kvalifiserer iallefall ikke til merkelappen "medgangssupporter". Du høres derimot mer ut som en som kunne glidd rett inn blant pippipene.

For ordens skyld: Hvor mye piping mener du egentlig det var på stadion i går?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

monzilla

Vi som supportere har en fordømt plikt til å bi beskjed hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt.

Spelaren

Klubben tilsmusses av drit og logoen pisses på, og me skal liksom stå og hoppe, juble og klappe for det? Drit og bokstavelig talt dra.
GÃ¥ av.

eivhelle

Dette med piping mot eget lag kan man i grunne se på to måter. Har du betalt for billetten har du uten tvil din fulle rett til å pipe hvis du er misfornøyd og tror det hjelper.

Derimot har jeg aldri opplevd noen gang at piping mot eget lag faktisk hjelper. Så hvis du synes at laget ditt spiller elendig og vil sikre deg at de fortsetter slik er det bare å pipe. Jeg tror for så vidt ikke at det hjelper mye å klappe høflig og si at de er flinke når du egentlig mener at de stinker. Men derimot å synge taktfast om klubben i ditt hjerte kan kanskje minne spillerene om at det faktisk er tilskuere her som bryr seg om klubben og at de derfor burde blø for drakten og gi alt.

bernu

Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:25:18 PM
Jepp, jeg er flausen jeg som velger å støtte laget mitt selv i tykt og tynt, mens du som oppfører seg som hvilken som helst medgangssupporter er den store kongen. Er jo tydelig hvorfor man har dette problemet med piping blant Brann-supporterne når det er holdningen. Ta deg en bolle og tenk litt på hvorfor du er på Staddaen. Hvis du er der for å se førsteklasses fotball, så har du kommet til feil sted, men da kan jeg også forstå at du var forvirret nok oppi hodet ditt til å pipe. Hvis du derimot kaller deg en ekte Brann-supporter så har jeg null forståelse, for ingen som piper har rett til å kalle seg det. Det er skammelig.

Edit: dette innlegget kunne like så godt vært rettet mot deg også, bernu. Det er blant annet DEG jeg kaller medgangssupporter, for det er tydelig at du piper og da er det nettopp det du er! Jeg driter i hvor mye penger du betaler, faktum er at ingen ekte suppotere forsøker å dra sitt eget lag ned i gjørmen ved å pipe dem i senk.


Jeg er på stadion for å se fotball. Om det er dårlig eller bra driter jeg i. Men INNSATS forventer jeg hver kamp!!!
I går var det flaut å se et lag stå å dra ut tida for å få pause i en kamp mot et lag som var skandaløst dårlige... At vi da ikke gidder å prøve å spille fotball gjør meg sint og forbanna.
Brann er INGENTING uten supporterne side, da bør de pokker meg prøve å spille på en måte som gjør at vi gidder å komme.

Hvorfor tror du egentlig at det bare kommer 9-10 000 på stadion i år ? Og kalle oss som fremdeles møter opp medgangssupportere blir bare patetisk....
HANSA - Z

Klaus_Brann

Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:14:27 PM

Hva er det dere som piper tror? At dere ved å gjøre det kommer til å oppnå at Erik Mjelde plutselig får selvtilliten og ferdighetene til å dra av 2 mann og banke ballen i noten? At det kommer til å føre til at Guastavino endelig sentrer når han burde istedetfor å drible? At Hassan magisk nok blir rask og klarer å ta kjappere spillere i løpsdueller?

Dere lever i en jævla drømmeverden. Piping kommer aldri til å hjelpe, det gjør kun ting verre. Se for deg å være fotballspiller. Du spiller på hjemmebane foran egne fans. Laget ditt leder, til tross for at dere har spilt en dårlig kamp og du får ballen og løper fremover på banen. Plutselig blir du truffet av en massiv piping. Fra egne fans. Det gjør ikke noe annet enn å bryte deg ned og senke selvtilliten enda mer.


Jeg tror at det hjelper de til å forstå at det ikke er greit å trille ball på egen halvdel for å safe inn 1-0 til pause på hjemmebane mot seriens desidert dårligste lag.
Jeg tror at det hjelper de til å forstå at det ikke er greit å tusle uinteressert opp mot motstanders boks når vi angriper eller har fått corner, og at det ikke er greit å fremstå som om man helst skulle sluppet å spille 2. omgang i går.

Det var da ingen som pep når Brann løper fremover på banen??? Langt mindre enn massiv piping.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: eivhelle on October 24, 2011, 19:35:55 PM
Dette med piping mot eget lag kan man i grunne se på to måter. Har du betalt for billetten har du uten tvil din fulle rett til å pipe hvis du er misfornøyd og tror det hjelper.

Derimot har jeg aldri opplevd noen gang at piping mot eget lag faktisk hjelper. Så hvis du synes at laget ditt spiller elendig og vil sikre deg at de fortsetter slik er det bare å pipe. Jeg tror for så vidt ikke at det hjelper mye å klappe høflig og si at de er flinke når du egentlig mener at de stinker. Men derimot å synge taktfast om klubben i ditt hjerte kan kanskje minne spillerene om at det faktisk er tilskuere her som bryr seg om klubben og at de derfor burde blø for drakten og gi alt.


Spiller de elendig, men prøver og samtidig viser innsats, ser du ikke meg pipe.
Men som en annen her påpekte prøvde de ikke i går, de virket lite interesserte, og det var sjelden vi sendte mer enn Ojo frem i 2. omgang i går.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: bernu on October 24, 2011, 19:37:09 PM
Hvorfor tror du egentlig at det bare kommer 9-10 000 på stadion i år ? Og kalle oss som fremdeles møter opp medgangssupportere blir bare patetisk....


Touché.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Memelli

eivhelle har skjønt noe. For ordens skyld; selvfølgelig har alle som har betalt for billetten sin "rett" til å pipe så mye de vil, det er ikke det jeg sier. Det jeg dog reagerer på er at det er mange av disse som kaller seg hardbarkede og ekte Brann-supportere. Der skurrer det veldig for meg. For meg er piperne og buerne like lite verdt som tullingene som kun skal ha billett når vi skal feire gull og spiller Cupfinale.

Noen spurte hvor mye piping jeg mener det var i går og svaret på det er; for mye. Hva er for mye? Det minste snev av piping er for mye. Piping er noe som ikke bør forekomme, rett og slett. Hvis noen har lyst til å vise misnøye med hvordan spillerne og treneren fremstår på banen, så møt opp på trening neste dag. Mens kampen pågår bør alt fokus være på å løfte guttene frem til seier og piping hjelper ikke med det; det kommer det aldri til å gjøre.

Og Spelaren, jeg mener da faen ikke at vi skal hoppe og juble, tenk litt før du svarer da. Jeg mener at vi skal vise støtte. Hvis den eneste måten du vet å vise støtte på er å hoppe opp og ned mens du klapper i hendene, så foreslår jeg at du søker hjelp.

Wow, skandale at man prøver å safe inn en ledelse til pause. Vet ikke om folk har sett de siste kampene jeg, men Brann-laget har fremstått som ribbet for selvtillit og form og det å i det hele tatt få en seier betydde enormt mye igår. Det er ikke uvanlig at man prøver sitt for å unngå å få en i trynet før pause, for et allerede selvtillitsribbet lag er det noe av det verste som kan skje.

Lasaron

Det kan jo tenkes at Memeli ikke var på stadion i går, eller at han ikke klarer å skille mellom det å pipe på rotten innsats og defensiv spillestil og det å pipe på enkeltspillere som ikke lykkes.

Ellers er det godt tenkes, som Eivhelle er inne på, at spillerne ville ha hevet seg hvis hele stadion hadde respondert med å heie noe helt sinnsykt, men det ville krevd en enorm viljestyrke.

Det er naturlig å tenke seg at en såkalt ekte supporter vil kunne bli rasende hvis laget har rotten innsats. Da er det meget imponerende hvis den ekte supporteren klarer å heie og juble. Det er flott, Memeli, at du klarer det. Seriøst, det er egentlig beundringsverdig. Ja, for jeg regner med du også ble sint, Memeli.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:46:42 PM
Og Spelaren, jeg mener da faen ikke at vi skal hoppe og juble, tenk litt før du svarer da. Jeg mener at vi skal vise støtte. Hvis den eneste måten du vet å vise støtte på er å hoppe opp og ned mens du klapper i hendene, så foreslår jeg at du søker hjelp.


Piping er absolutt på sin plass ved enkelte tilfeller. Brann passerte i går den magiske bonusgrensen med ein latterlig framtoning mot eit nedrykket lag. Branns verdier er bl.a entusiasme, men den greien er jo godt gløymt no - og klubben vil heller syte over dette, sist no ved vår "kaptein" til BA. Velbekomme om du vil leke kanarifugl, tromme får du på Hagstrøm.
GÃ¥ av.

monzilla

Jeg er stolt av å heie på en klubb der spillerne vet at de får tyn hvis de går utpå banen og presterer som de gjorde i går.

Memelli, kall meg det du vil, ranger meg der du måtte finne det hensiktsmessig i dette latterlige supporterhierarkiet ditt. Er helt sikker på at Mjelde hadde elsket hvis hele stadion var fulle av sånne som deg.

eivhelle

Vi så ganske klare eksempler på hvordan spillerene resonderte på pipingen i går. De unge og uerfarne som Haugen og Larsen ble veldig forsiktige og valgte kun sikre løsninger i stedet for å vise hva de egentlig er gode for. Ojo fikk plutselig det for seg at han måtte gjøre alt selv i stedet for å spille til bedre plasserte medspillere. Det virket plutselig som at spillerene ikke lenger stolte på hverken lagkammeratene eller seg selv.

Lasaron

Quote from: Spelaren on October 24, 2011, 19:55:48 PM
Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:46:42 PM
Og Spelaren, jeg mener da faen ikke at vi skal hoppe og juble, tenk litt før du svarer da. Jeg mener at vi skal vise støtte. Hvis den eneste måten du vet å vise støtte på er å hoppe opp og ned mens du klapper i hendene, så foreslår jeg at du søker hjelp.


Piping er absolutt på sin plass ved enkelte tilfeller. Brann passerte i går den magiske bonusgrensen med ein latterlig framtoning mot eit nedrykket lag. Branns verdier er bl.a entusiasme, men den greien er jo godt gløymt no - og klubben vil heller syte over dette, sist no ved vår "kaptein" til BA. Velbekomme om du vil leke kanarifugl, tromme får du på Hagstrøm.


Memeli kommer nok ikke med tromme, for ekte supportere bruker jo ikke trommer  :D
Tren på langskudd

krøvel vellevold

Det må da kunne gå an å vise at man ikke syns noe om at Brann skal spille feigt på hjemmebane mot eliteseriens desidert dårligste lag! Det må da kunne gå an å vise at man ikke tolererer dårlig innsats! Dette kan ikke sammenlignes med å pipe på spillere som forsøker - men ikke får det til.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: Spelaren on October 24, 2011, 19:33:33 PM
Klubben tilsmusses av drit og logoen pisses på, og me skal liksom stå og hoppe, juble og klappe for det? Drit og bokstavelig talt dra.
Ka du ve?

kabelmann

Quote from: Memelli on October 24, 2011, 19:14:27 PM... ekte supporter...


Så mange ganger som du har brukt dette uttrykket i de siste innleggene dine, mistenker jeg deg for å være han fyren ii Summetonen som alltid signerer med "ekte Brann-supporter". Dog synes jeg "nikkedukke" hadde vært en bedre signatur.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

SK


monzilla

Jeg mener forøvrig at hva man betaler er irrelevant. De som får gratisbilletter gjennom jobb eller andre kanaler, har ikke de rett til å pipe?

bernu

Quote from: monzilla on October 24, 2011, 20:42:46 PM
Jeg mener forøvrig at hva man betaler er irrelevant. De som får gratisbilletter gjennom jobb eller andre kanaler, har ikke de rett til å pipe?


Jo da... men ikke så høyt som oss med partoutkort... ;)
Bare plystring og ikke buing...
HANSA - Z

Go Up