• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder fra cupfinalehelgen

Started by GamleErik, November 08, 2004, 21:14:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GamleErik

Da har vi lagt ut 166 bilder fra cupfinalehelgen i bildegalleriene våre.

Bildene er lagt i 5 ulike gallerier (Buekorpstog på lørdag, festen i Spectrum, toget til Ullevaal, selve kampen og mottagelsen på torgalmenningen)

Sjekk forsiden eller http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=333
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

ThomasC

http://www.bataljonen.no/visgbilde.php?id=1944#bld

QuoteBildekommentar: Scharner fikk hard medfart foran scoringen, så uten å se situasjonen forstår vi godt at det skulle vært blåst frispark til Brann og at en eller annen Lyn-spiller skulle vært utvist, men ka bryr du oss med? Vi e jo best for det


Et aldri så lite Dagbladet-syndrom å spore? Eventuelt seiersrus...Er Haugen som ligger nede, Scharner står jo med ryggen til bildet...:)

Thomas.

GamleErik

Ka bryr du oss med? Vi e jo best for det.

Hadde inntrykk fra kampen at det gikk hardt ut over Scharner både i den ene og andre duellen, men har selvfølgelig korrigert denne og en annen feil som jeg ble tipset om tidligere.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Nixon

Ikke bry deg om det GamleErik! Strålende jobb i helgen!
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

Bildekommentar: Gunn og Hans Tveit løfter pokalen sammen.

har vi fått nye spillere?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"Bildekommentar: Gunn og Hans Tveit løfter pokalen sammen.

har vi fått nye spillere?


Tydelig at noen ikke har vært med så lenge...
Rød makt på Hansa

Kruxleiven

Ikke nok med det. Den ene av spillerne er hunkjønn. Gunn Tveit var vel noe Barten kom med i forbindelse med deres Big Barten på hjemmesidene deres.

dex1974

Gunn Tveit har jeg hørt lenge men Hans Tveit var ny.
I og med Sosial og helsedirektorotets forbud om Hansa på drakten var det en i østgjengen som foreslo at vi heretter bør kalle Erlend for Hansatveit :wink:
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Go Up