• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bilder & Film

Started by BL, November 08, 2004, 17:57:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

noen som har bilder og kanskje film fra tribunelivet igår???
sitter og ser på opptak av kampen no og det går kaldt nedover ryggen min til tider   :D
Hansa-
Felt Z

jkippers

Quote from: "BL"noen som har bilder og kanskje film fra tribunelivet igår???
sitter og ser på opptak av kampen no og det går kaldt nedover ryggen min til tider   :D


Kanskje BBB kan opprette en slags mailbox eller et eller annet der man kan sende inn stoff, og så publiserer de det beste, litt tematisk organisert? F.eks.; Karl Johan, Spektrum, marsjen mot Ullevål, kampen, tribunen, gullutdelingen, Flesland, Torvallmenningen

Mange sitter nok på mange godbiter. Selv har jeg et rel. bra bilde av skjerf-havet i Cola-svingen. Men har selvsagt ingen bilder av NOrskt Tipping tribunen hvor jeg satt.
Gull 09

sekto

Jeg har nok noen bilder fra i går, selv om min posisjon ikke var den ypperste til å få noe bra bilder, men uansett, de kommer ut på nettet i løpet av kvelden.

Da bare linker jeg her på siden, så kan de som vil ta en titt..

TcK

Dersom det er noen folk her i forumene som har tilgang til bredbånd, ftp-server plass på en del MB, samt en god hånd når det kommer til videoredigering, så har jeg opptak av kampen og diverse klipp fra sportsnyheter på søndag. Tror det er flere enn meg som kunne tenkt meg en video med høydepunkter og feiring... Dette må redigeres og krydres med rett musikk osv osv...

Ellers fikk jeg tilbud fra BST tilsendt på mail da jeg bodde i Afrika for en stund tilbake.. Det gjaldt video med Brann-Stabæk 8-1 tror jeg... Er det aktuelt å gi ut en DVD med finalen samt stoff og bilder fra festen/toget/alt annet som hører med? Tenker BBB noe på dette?

tck.
Jesus elsker alle barna

BrannMann

Jeg har hauger med film og bilder... så hvis noen har en server kan jeg legge opp litt godsaker....

endelig hjemme igjen...

Sæternes scorer mål, scorer mål, scorer mååål
jokomelk og brød og seriegull!!!

GamleErik

Videoredigering har jeg ingen erfaring med men enklere bildebehandling og publisering går greit.

Bilder kan sendes til webmaster@bataljonen.no så kan det publiseres på samme måte som de bildene webred allerede har lagt ut og holder på å publisere.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

sekto

Går det greit om jeg bare sender en link til den mailen, så kan dere laste ned bildene derifra?

Kanksje lettere enn om jeg skal sende flere mail, og slite med vedlegg osv?

GamleErik

Det burde fungere greit, bare man er litt tålmodig slik at jeg som fortsatt sitter i svartediksområdet ikke blir helt utslitt :)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

pusuren

håper noen legger ut på dc++ eller at bataljonen med samarbeid me brann kan lage en film om kossn d var i oslo og kampen me supportere og sånt.

loland

Quote from: "pusuren"håper noen legger ut på dc++ eller at bataljonen med samarbeid me brann kan lage en film om kossn d var i oslo og kampen me supportere og sånt.


helt enig. håper noen gjør det også

R.I.P.Super-ray

Hei.

Er det noen der ute som sitter på Brann - Lyn fra cupfinalen, med NRK lyd, og er villig til å selge til meg?
7 SUPER RAY - LEGENDE

chris_henrik

Med fare for å bli anklaget for å gjøre dette om til et data-forum.....

Har en dobbel dvd som jeg kan legge ut på bit-torrent dersom det er stor interesse.
<BRANN> ..... DKFM

R.I.P.Super-ray

Skjønner ikke noe av det der.. Kunne du brent den til meg?
7 SUPER RAY - LEGENDE

chris_henrik

Er fremdeles i så godt humør etter søndag at kan sikkert brenne ut en til deg og ta med på neste hjemmekamp(AaFK). Unner alle å ha et eksemplar av denne gyldne DVD.
<BRANN> ..... DKFM

erik1

er helt enig, hade vert gøyt med en sånn dvd eller noe ja! jeg har også en kjapp liten film fra cup finalen som e tatt på ullevaal som e tatt med digital camra hvor jeg satt på Norsk tiping tribunen! eller kunne gått ann å laget  en hjemme side så noen kan ornet opp å at folk kune de på mail så kun e lagt deg inn der eller?bare spør jeg om noen som vet om det går eller hva?mhv,,,
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Go Up