• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

den 12. mann i salg på søndag

Started by paf, October 23, 2004, 08:56:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Ikke bare er CDen til den 12. mann klar, men fanzinen den 12. mann er også ute med sitt tredje nummer for året. Bladet selges blant annet før kampen mot Viking, og koster 20 kroner.
Vi er også stolt og kry!

GamleErik

Har nå sikret meg både Den tolvte mann's "Brenne for Brann" og den 12. mann på Brann Stadion i dag.

Gode kontakter er kjekke å ha :)
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

eksilbergenser

Noen som vet om cd'en er å få kjøpt på fotballpuben i kveld?
lt for Brann!

Ole Brom

Quote from: "eksilbergenser"Noen som vet om cd'en er å få kjøpt på fotballpuben i kveld?


De skulle ihvertfall ta med cd'en imorgen på pøbben !

Brann/Bergen

Ka koster denne cd`en? Vil gjerne skaffe meg denne cd`en eg og, har hørt litt av noen av sangene, høres ganske bra ut.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

howie

Tror det var snakk om 100kr. Og pengene skal gå til bataljonen.

Mener jeg leste dette i BA eller BT en dag... Men finner ikke igjen artikkelen på nettet...

paf

Quote from: "Brann/Bergen"Ka koster denne cd`en? Vil gjerne skaffe meg denne cd`en eg og, har hørt litt av noen av sangene, høres ganske bra ut.

CDen koster 100 kroner, bladet koster 20. Så her er det bare å ta med 120 kroner ekstra på kampen i dag.
CD-inntektene går til Brann og Bataljonen. Bladinntektene går uavkortet til nye utgivelser og videre til Branns ungdomsavdeling når vi en gang ikke gidder mer.

mbs

Quote from: "paf"
Quote from: "Brann/Bergen"Ka koster denne cd`en? Vil gjerne skaffe meg denne cd`en eg og, har hørt litt av noen av sangene, høres ganske bra ut.

CDen koster 100 kroner, bladet koster 20. Så her er det bare å ta med 120 kroner ekstra på kampen i dag.
CD-inntektene går til Brann og Bataljonen. Bladinntektene går uavkortet til nye utgivelser og videre til Branns ungdomsavdeling når vi en gang ikke gidder mer.


Begynner du å føle deg gammel PAF, siden du nå legger inn et forbehold?

enavgutta

Denne platen er obligatorisk å kjøpe inn. Men for de som ikke har kommet så langt ennå kan jeg opplyse at det er mulig å få tak i "Fotball laget Brann" på Kazaa.  God kamp folkens !

Vidarvalium

Kan denne bestilles noen vei...skulle gjerne hatt denne i bilen over fjellet.
Kan noen fortelle mer om cupfinaleshowet? gjesteartist? Ikke si det er Tor Endresen eller....El regn kan vi forvente å få litt av de?? De hadde vært ultrabra!

Go Up