• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettfordelingen...... Ny tråd.

Started by Thorleif, October 06, 2004, 18:39:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Quote from: "Jamme"Har ikke flere enn ca 300stk. partoutkort på ss?

Vil det i såfall si at de aller fleste med partoutkort er sikkret billett eller tar jeg helt feil?

Les artikkelen på forsida på bataljonen.no du....
Trur og det står før i denne tråden, som f.eks. på side 1....
Du har lov å orientera deg LITT....

megleren

Quote from: "paf"
Quote from: "megleren"og alle cirka 1500 medlemmer gir fullmakt til det sittende styret I BBB og representerer oss på årsmøte i sportsklubben.

Det er ikke lov å stemme med fullmakt - rent bortsett fra det synes jeg det er en utmerket ide å kuppe klubbens årsmøte. Du trenger ikke mer enn maks 150 mann til det.
Det tror jeg også. Men spørsmålet blir jo igjen hvordan bli medlem der da? Og det er jo bare å samle sammen gjengen og ha et møte før årsmøte og bli enig hvordan man stemmer.
r og blir et sittesvin på Hansa

Jamme

Takk for hyggelig svar 2rB :wink:

Står ingenting om antall personer med partoutkort på ss på her på forsiden. På brann.no stod det at det var registrert ca 300,noe  jeg ikke får til å stemme med at 285+ 31 hadde betalt rundt slutten av januar. Flere har vel kjøpt etter januar. Så mitt forsiktige spørsmål var om noen hadde de konkrete fakta på hvor mange og hvem som egentlig skal dele potten på 200 billetter. Er vi kommet til punkt 2 eller punkt 3 i bataljonens fordelingsnøkkel!

megleren

Quote from: "2rB"Dette hadde eg aldri trudd kom til å skje i denne saken, men her er LITT støtte til BRANN fra meg (som ikkje har bill. og heller ikkje partoutkort):

Ifølge artikler på brann.no var er det solgt over 5000 partoutkort + over 300 på SS i år.

D.v.s. at det er faktisk ikkje er så stor del av potten som går til sponsorer som eg først fryktet.

Linker:
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3300
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3294

Så minner eg igjen om at ordet LITT var utheva lengre oppe...
Men det som er saken her er at av cirka 6700 billetter går under halvparten til betalende supportere. Fordi etter Brann egne tall Betalte 2400 sittende partoukort før fristen og pluss cirka 300 på store stå og pluss 200 til BBB. Resten er vekk i Brann systemet og det er mye det. Tenk at Gaia alene får 400 billetter. Riktignok selger de hundre til noen utvalgte. Men allikevel er dette for dårlig. Brann har solgt seg som en gammel h***..
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "Jamme"Takk for hyggelig svar 2rB :wink:

Står ingenting om antall personer med partoutkort på ss på her på forsiden. På brann.no stod det at det var registrert ca 300,noe  jeg ikke får til å stemme med at 285+ 31 hadde betalt rundt slutten av januar. Flere har vel kjøpt etter januar. Så mitt forsiktige spørsmål var om noen hadde de konkrete fakta på hvor mange og hvem som egentlig skal dele potten på 200 billetter. Er vi kommet til punkt 2 eller punkt 3 i bataljonens fordelingsnøkkel!


Såvidt jeg kan skjønne har nå BBB oppfylt punkt 1 og 2 med de første 316 billettene. Så kommer de 200 billettene til punkt 3.
Rød makt på Hansa

el-diego

Quote from: "Jamme"Takk for hyggelig svar 2rB :wink:

Står ingenting om antall personer med partoutkort på ss på her på forsiden. På brann.no stod det at det var registrert ca 300,noe  jeg ikke får til å stemme med at 285+ 31 hadde betalt rundt slutten av januar. Flere har vel kjøpt etter januar. Så mitt forsiktige spørsmål var om noen hadde de konkrete fakta på hvor mange og hvem som egentlig skal dele potten på 200 billetter. Er vi kommet til punkt 2 eller punkt 3 i bataljonens fordelingsnøkkel!


Mener vi er på punkt 3 nå. Så nå kommer det an på når en betalte medlemskapet sitt og selvsagt betalte til BST ifjor
udere est facere

Nixon

Quote from: "megleren"Tenk at Gaia alene får 400 billetter. Riktignok selger de hundre til noen utvalgte.


Tror du ikke Gaia kommer til å selge flere turer enn de 100 med BBB?
Rød makt på Hansa

Yngve

Quote from: "Nixon"
Quote from: "megleren"Tenk at Gaia alene får 400 billetter. Riktignok selger de hundre til noen utvalgte.


Tror du ikke Gaia kommer til å selge flere turer enn de 100 med BBB?


Du må hugse på at gaia er eit selskap med over 1200 ansatte, så eg tippar dei vel å prioritera sine eigne ansatt og. og der er det jo ein del Brann suportarar og, så eg trur nok dei sender av garde ein del Brann tilhengarar, ikkje berre sponsorfolk i rette forstand av leiinga og deira vener.

megleren

Jeg vet at hos Gaia er der loddtrekning for de som jobber der for å få billetter og kan sikkert sjekke der hvor mange de deler ut til de  ansatte og skal selge til turer med de. Skal prøve å sjekke det til i morgen.
r og blir et sittesvin på Hansa

Ricky

Mitt forslag til boikott: Dropp å kjøp draktene/supportereffektene for neste sesong, og gjør holdningen kjent via media slik at alle får det med seg. Kan nærmest gjøre det til en uting å gå i 2005-drakt på Store Stå neste sesong...
Det er bare ett språk Brann-styret snakker, og det er penger. Og bortsett fra inngangspenger, så er det effektsalg Brann håver inn på. Styr unna Brann-butikken inntil videre, det er mitt råd. La markedsavdelingen brenne inne med haugevis av Cupfinalen 2004-gensere og -skjerf.

KjellMo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Jamme"Takk for hyggelig svar 2rB :wink:

Står ingenting om antall personer med partoutkort på ss på her på forsiden. På brann.no stod det at det var registrert ca 300,noe  jeg ikke får til å stemme med at 285+ 31 hadde betalt rundt slutten av januar. Flere har vel kjøpt etter januar. Så mitt forsiktige spørsmål var om noen hadde de konkrete fakta på hvor mange og hvem som egentlig skal dele potten på 200 billetter. Er vi kommet til punkt 2 eller punkt 3 i bataljonens fordelingsnøkkel!


Såvidt jeg kan skjønne har nå BBB oppfylt punkt 1 og 2 med de første 316 billettene. Så kommer de 200 billettene til punkt 3.



Dette stemmer. Alle 200 går til punkt 3 pluss at vi vil tilby bussturer med billett på punkt 3
GGG Travel

atlascopo

hva med oss som er medlem av bataljonen og har partoutkort på hansa. får ikke vi tilbud om billett. er ikke alle av oss som har betalt tidlig nok så vi får billett av brann. vi er jo medlemmer på lik linje med alle som står på storestå. synge like mye gjør vi faktisk også. samt at vi har partoutkort. dette burde sette oss foran alle som er medlem, og ikke har partoutkort. selv om de står på store stå.

Bombefar

Quote from: "atlascopo"hva med oss som er medlem av bataljonen og har partoutkort på hansa. får ikke vi tilbud om billett. er ikke alle av oss som har betalt tidlig nok så vi får billett av brann. vi er jo medlemmer på lik linje med alle som står på storestå. synge like mye gjør vi faktisk også. samt at vi har partoutkort. dette burde sette oss foran alle som er medlem, og ikke har partoutkort. selv om de står på store stå.


Slik jeg har forstått det har dere ikke noe førsterett nei.

Zander:)

Likte Erik sitt forslag godt !

Men må ha tifo angående billettfordelingen også.. Jeg lukter svær banner ! :P

2rB

Quote from: "megleren"Men det som er saken her er at av cirka 6700 billetter går under halvparten til betalende supportere. Fordi etter Brann egne tall Betalte 2400 sittende partoukort før fristen og pluss cirka 300 på store stå og pluss 200 til BBB. Resten er vekk i Brann systemet og det er mye det. Tenk at Gaia alene får 400 billetter. Riktignok selger de hundre til noen utvalgte. Men allikevel er dette for dårlig. Brann har solgt seg som en gammel h***..

Om dette er tilfelle at 2900 billetter er fordelt til supporterene, og ikkje 5300(+) som det var solgt partoutkort i heile tatt, så er eg sjølvsagt meir negativ med ein gang...

2rB

Quote from: "atlascopo"hva med oss som er medlem av bataljonen og har partoutkort på hansa. får ikke vi tilbud om billett. er ikke alle av oss som har betalt tidlig nok så vi får billett av brann. vi er jo medlemmer på lik linje med alle som står på storestå. synge like mye gjør vi faktisk også. samt at vi har partoutkort. dette burde sette oss foran alle som er medlem, og ikke har partoutkort. selv om de står på store stå.

Dette må du nok ta med Brann... Er dei som prioriterer BBB foran deg.
Men du stiller jo i køen likt med alle oss andre.

Christian

Quote from: "2rB"
Quote from: "megleren"Men det som er saken her er at av cirka 6700 billetter går under halvparten til betalende supportere. Fordi etter Brann egne tall Betalte 2400 sittende partoukort før fristen og pluss cirka 300 på store stå og pluss 200 til BBB. Resten er vekk i Brann systemet og det er mye det. Tenk at Gaia alene får 400 billetter. Riktignok selger de hundre til noen utvalgte. Men allikevel er dette for dårlig. Brann har solgt seg som en gammel h***..

Om dette er tilfelle at 2900 billetter er fordelt til supporterene, og ikkje 5300(+) som det var solgt partoutkort i heile tatt, så er eg sjølvsagt meir negativ med ein gang...


Her må det vel inn billetter til medlemmene i Brann og til spillerne, som eg syns må få lov å ta med sine nærmeste på cupfinalen. Er jo rimelig stort for de òg.

Straffe!!!

Selvsagt at spillere og aktive medlemmer i Brann skal få noen billetter.

Men at hver spiller skal ha 20 billetter? Da tror jeg vi strekker begrepet "sine nærmeste" en smule.

Forresten; flere jeg kjenner har skaffet seg billetter gjennom at de kjenner noen som kjenner en Brannspiller, så for dem er jo dette strålende.

Roffarne

Quote from: "megleren"Eller vi burde kanskje heller starte utdeling av flyveblad til siste kamp der vi oppfordrer til å snu ryggen til banen når de synger nystemten og ikke delta i sangen når den synges.


Dette må jo være noe av det dummeste...
Det skulle vært ganske trange kår før jeg sluttet å synge Nystemten på Stadda. Selv da FiskesuppeSulen dukket opp ble det sunget. Men nå, som da, kan man selvsagt synge med ryggen til.

Dog, i ett helhetlig bilde, er Brann sin fordeling langt fra ille.
5516 til Folket er ett bra tall forholdene tatt i betraktning.
Og dette komer fra en som per dags dato sitter uten billett.

Drunkie

Før kvartfinalen ble det oppfordret til å ta vare på billetten sin

Har dette noe å si iforhold til de 200 billettene. Og vis man da i tillegg da har semi billetten?

GamleErik

Quote from: "Roffarne"
Dog, i ett helhetlig bilde, er Brann sin fordeling langt fra ille.
5516 til Folket er ett bra tall forholdene tatt i betraktning.
Og dette komer fra en som per dags dato sitter uten billett.


5516 hadde jo vært greit, men dette er langt ifra tilfelle.

Det er ikke snakk om 5000 sitte-partoutkort-innehavere, men ca 2 400.

Så "folket" får da under 3000.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

P-K

De andre patourkortene innehas av sponsorer. Disse skal helt klart behandles likt. Når det i tillegg har seg slik at bedrifter gjerne betaler til forfall så får de flere.

Tyve billetter til hver av spillerne er ikke for mye. Det bør være så mye at en fotballspiller som opplever å få spille cupfinale ikke skal måtte fortelle venner ofg familie at de dessverre ikke kan komme å se ham spille fordi han ikke får tak i billetter. De fleste har vel en familie pluss nære venner som overstiger tyve personer.

Det som må gjøres, og burde vært gjort for mange år siden er at Brann tar til orde for en annen fordeling av billettene enn den gjeldende.

Hvorfor har de ikke gjort det tidligere? Bare Brann kan svare på det...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Quote from: "GamleErik"
Quote from: "Roffarne"
Dog, i ett helhetlig bilde, er Brann sin fordeling langt fra ille.
5516 til Folket er ett bra tall forholdene tatt i betraktning.
Og dette komer fra en som per dags dato sitter uten billett.


5516 hadde jo vært greit, men dette er langt ifra tilfelle.

Det er ikke snakk om 5000 sitte-partoutkort-innehavere, men ca 2 400.

Så "folket" får da under 3000.


Da stiller det seg straks i ett annet lys.
Ett ganske dårlig lys i så måte.
40% av billettene fra NFF går til deltagerne.
40% av disse igjen går til supporterne.
Inte bra alls.

Men i bunn og grunn er det Brann som sitter med bukten og begge endene. Litt lobbyvirksomhet før neste generalforsamlig i NFF, så skulle de vel klare å manne ett flertall for å ende fordelingsnøkkelen.
Men spørsmålet er jo om de har lyst.
Bjørn Dahl har vel lyst å gå på alle cupfinalene, gjerne med samtlige familiemedlemmer. Så hvis Brann ender opp med 15 istedet for 40 billetter til en fremtidig finale uten Brann, må vel kanskje Bjørn ligge på sofaen noen dager dersom han var delaktig i det.
Huff, nei.

Nixon

Det blir litt feil å hele tiden henge ut NFF for billettfordelingen når alle klubbene, inkludert Brann, har bestemt at cupfinalen skal være en fest for HELE fotballnorge. Og ikke bare de to lagene som spiller.

Dersom Brann sammen med f.eks. RBK, VIF, FFK, Lillestrøm og Viking går sammen på neste fotballting kan det skje noe som kan endre dette.

Og kanskje skulle BBB melde seg inn i NSA? Det er jo denne organisasjonen som først og fremst fronter denne saken på vegne av supporterene opp mot forbundet.
Rød makt på Hansa

Straffe!!!

Nå ble det jo vedtatt på sist årsmøte at vi skulle melde oss ut av NSA, nettopp fordi de i løpet av de siste årene etter sigende ikke har fått til særlig mye og i realiteten ikke har hatt noen innflytelse på aktuelle saker. Såvidt jeg husker var det bare 2-3 av hele årsmøtet som stemte for å være medlem av NSA, og en ny innmelding bør vel i så måte tas opp på neste årsmøte.

Interessant dersom vinden har snudd så til de grader på disse drøye 9 månedene, men jeg håper ikke det faktum at noen få skarve billetter til finalen er utslagsgivende for denne endringen. Vi får ta diskusjonen rundt den reele innflytelsen til NSA og hvilke fordeler BBB kan dra av dette, og så ta en avgjørelse ved neste årsmøte på nyåret.

Nixon

Quote from: "Straffe!!!"Nå ble det jo vedtatt på sist årsmøte at vi skulle melde oss ut av NSA, nettopp fordi de i løpet av de siste årene etter sigende ikke har fått til særlig mye og i realiteten ikke har hatt noen innflytelse på aktuelle saker. Såvidt jeg husker var det bare 2-3 av hele årsmøtet som stemte for å være medlem av NSA, og en ny innmelding bør vel i så måte tas opp på neste årsmøte.

Interessant dersom vinden har snudd så til de grader på disse drøye 9 månedene, men jeg håper ikke det faktum at noen få skarve billetter til finalen er utslagsgivende for denne endringen. Vi får ta diskusjonen rundt den reele innflytelsen til NSA og hvilke fordeler BBB kan dra av dette, og så ta en avgjørelse ved neste årsmøte på nyåret.


Nå meldte BBB seg vel ikke ut av NSA da de aldri har vært medlem...

Jeg stiller bare et spørsmå og har ikke fanget opp noen steder at vinden har snudd. På årsmøtet var jo oppfatningen at NSA først og fremst var opptatt av landslaget hvis jeg ikke husker helt feil. Er enig at dette er en årsmøtesak som bør tas opp til debatt.

Når det gjelder innflytelse er jo dette avhengig av makten som ligger bak en organisasjon. Og med BBB på laget blir i alle fall ikke NSA svekket for å si det slik.

Et moment er jo at med medlemskap i NSA hadde BBB innkassert omtrent 100 billetter ekstra til sine medlemmer. Hadde vært kjekt å ha i disse dager!
Rød makt på Hansa

Blææ

Ja så kan vi alle bli Fairfans og kose oss på pub med Jansen.
Hvem faen trenger NSA,det er vår egen klubb som svikter oss.
ont follow me,Im lost too

mr-bolstad

det med å snu ryggen til og ikje synge under nystemten ser eg på som respektløst for byen!

stemmer heller for et stort banner med skandale på eller noe lignende og etter det tømme tribunen i 5-10 minutter!

det hadde funket!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

el-diego

Har lekt meg litt med prosentregning her og det ser ikke bra ut.    Slik jeg ser det får BBB bare 200 billetter av Brann . (de 316 som har betalt paroutkort før fristen mener jeg SK Brann skal dekke og ikke fra BBB sin pott)
Ullevåll tar 25 272 tilskuere og vi får  0,79 % av disse (200).  Forsvinnende lite.
Brann får 6745 billetter og vi får skarve 2,96 % av disse.  

BBB får ikke engang 3% av Brann sine billetter!!!!!   Betyr vi så lite.
udere est facere

villaksen

tømme tribunen i 5 min hadde sikkert vært greit, men vi kommer til å bruke en halvtime før alle er på plass igjen. Alle skal vel sjekkes før de skal inn igjen.
Kan heller sitte oss ned og holde kjefte i 5 min. hvis folk klarer det.

BANNER è et must.

XPen

Jeg tror jeg har en god løsning på protesten!

Det blir laget et stort banner med teksten
"Kor e billetten min /billettene våre"???

Den blir hengt opp på veggen bak store stå. Flere ganger under kampen trykker SS seg sammen nede med gjerdet evt. ligger seg ned/ evt. sitter seg ned lengst fremme. Slik at SS ser noenlunde tom ut, så kommer banneret godt synlig frem!
Det kommer hele stadion til å se!! (bortsett fra de som sitter bak SS)

Karsten

De 200 får brev i posten, er det slik?

el-diego

udere est facere

Blizz

Er sjelden innom disse sidene, men tror det blir oftere i fremtiden. Har fått meg en god latter etter å ha lest alle innleggene i disse billettfordelingstrådene. Så mye sinne og frustrasjon, så mange morrosamme innlegg. Men en ting som slår meg er Bataljonens amatørmessige håndtering av denne saken.

29/9 blir et innlegg postet med to helt klare og lett svarbare spørsmål rettet mot styret i Bataljonen. Samme dag får denne kongen på Felt H svar fra styret i Bataljonen. Dvs styremedlemmet svarer bare på ett av spørsmålene.
Han blir raskt gjort oppmerksom på dette av både Felt H mannen, som skrev det opprinnelige innlegget, og av andre. Svaret disse da får fra styret er kort sagt fantastisk. Et sint svar hvor styremedlemmet faktisk nekter å svare! Ikke rart folk fortsetter å stille spørsmål. Neste dag kommer så nok et svar fra det samme styremedlemmet i fanklubben. Dette svaret er faktisk enda mer fantastisk enn det forrige han skrev.

(Må få påpeke nok en gang at jeg sjelden er innom her og har ikke lest så mange andre tråder. Vet altså ikke hvilket saklighetsnivå som er vanlig. Men uansett saklighetsnivå vil jeg mene at hvis det er noen som har det største ansvaret for å holde et visst nivå på innleggene så er det nettopp styret i fanklubben. Og jeg vil også mene at man bør svare på slike spørsmål som her blir stilt. Det er nærmest en plikt at man svarer og selvfølgelig svarer på en normal måte.)

Dette svaret er som sagt helt ekstraordinært. Det lukter nærmest surt og bittert. Og det er veldig usaklig. Mulig vedkommende hadde en dårlig dag og angrer innlegget i dag. Men uansett så gir han omsider et svar til de av klubbmedlemmene som måtte lure. Nå stopper vel denne saken? Neida, til i hvert fall min forlystelse, så gjør den ikke det. En del finner svaret ikke særlig avklarende. Etter dette tar det helt av med spydige innlegg.

(Mulig dette er sjargongen innpå her. Dette er uansett bare moro for oss utenforstående. Det jeg imidlertid reagerer mest på er hvordan styret i fanklubben henvender seg til sine medlemmer på. Det at ting man lurer på, ting som tydeligvis er særdeles viktig for en, blir møtt med en særdeles ovenfra og ned holdning.)

Uansett, nå gidder jeg ikke skrive mer.

Oppsummert: Det tok 7 dager og 9 sider med frustrerte innlegg før en i styret i Bataljonen klarte å svare på disse spørsmålene rundt dette punkt 2. Helt fantastisk og ganske så morsomt. For både spørsmål og svar er banalt enkle. Og enkelte trenger å stresse ned. Og tilsynelatende så trenger styret i Bataljonen utskiftninger og nytt blod.

Nixon

Quote from: "Blizz"...Og enkelte trenger å stresse ned. Og tilsynelatende så trenger styret i Bataljonen utskiftninger og nytt blod.


Hvis du har lest disse trådene har du vel sett at noen og enhver trenger å stresse litt ned. Og det blir ganske så tåpelig og dømme styret etter denne ordvekslingen. Selvsagt var ikke svaret helt slik det burde vært. Men styret i BBB har gjort og gjør en stor og viktig jobb for oss Brannsupportere.
Rød makt på Hansa

espen

Tifo forslag> etter nystemten sitter alle paa SS seg ned og holder kjeft i 15 minutter med ett banner hvor vi utrykker vaar misnoeye!

Dette burde ikke gaatt stille forbi

Geir

POL og BD skummer vel muligens gjennom disse sidene av og til, så hvis dere leser dette, gutter, så tar vi gjerne imot et innlegg fra en av dere der dere enten forsvarer tallene deres eller legger dere flate.
Kun også vært moro å vite fordelingen på resten av Branns billetter og hvor mange billetter som gis til fetre og kusiner og slikt til de som jobber på Stadion.
ndelig SERIEMESTER

mr-bolstad

Quote from: "espen"Tifo forslag> etter nystemten sitter alle paa SS seg ned og holder kjeft i 15 minutter med ett banner hvor vi utrykker vaar misnoeye!

Dette burde ikke gaatt stille forbi



ganske enkelt genialt

eg sier få dette organisert!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Nixon

Nå er det vel ikke så uvanlig at det er stille i 15 minutter på SS i løpet av en litt dårlig kamp?:)
Rød makt på Hansa

Nemesis

Hva med en STOR tifo som dekker hele SS, hvor det står, "ute for å kjøpe billetter, straks tilbake". evt. noen av de andre forslagene. Hvis den bindes i hjørene så kan folk sitte under tifoen de 5-10 minuttene aksjonen varer, så slipper vi alt stresset med å gå inn og ut.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

el-diego

Quote from: "Nemesis"Hva med en STOR tifo som dekker hele SS, hvor det står, "ute for å kjøpe billetter, straks tilbake". evt. noen av de andre forslagene. Hvis den bindes i hjørene så kan folk sitte under tifoen de 5-10 minuttene aksjonen varer, så slipper vi alt stresset med å gå inn og ut.
udere est facere

enavgutta

Kjør på folkens ! Vi skal ha ALT av billetter. Rubbel og bit ! Send dem til Bergen ! Ullevaal skal svøpes i Brann. Skal bli tidenes Brannstemning i Cupfinalen !

Sharpy

Quote from: "el-diego"
Quote from: "Nemesis"Hva med en STOR tifo som dekker hele SS, hvor det står, "ute for å kjøpe billetter, straks tilbake". evt. noen av de andre forslagene. Hvis den bindes i hjørene så kan folk sitte under tifoen de 5-10 minuttene aksjonen varer, så slipper vi alt stresset med å gå inn og ut.



Dette synes jeg er et godt forslag, og støtter det selv om jeg ikke kommer til å være på kampen selv. Det som er viktig er det visuelle, og det oppnår man ikke i samme grad ved kun å sette seg ned. Området bør virke folketomt, og hvis folk ikke klarer å organisere det ved å gå helt ut av stadion, må man ha noe som dekker menneskene som er på SS. Og banneren nevnt over har sting og humor.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Enig! Banner med svartebørstekst vil være noe som vil vekke oppmerksomhet. Mye bedre enn å organisere utmarsj og andre sprell. Det enkle er ofte det beste!
Rød makt på Hansa

hjallisen

Er faen med det samme som skjedde i 95 og 99-lærer dåkkar aldri?

Korfor i gamperæven kjøper ikke dere billetter før garantien om en evt cupfinalebillett går ut??

Sitter her og småler av patetiske forslag (les: ikke synge nystemten, snu oss på SS) Herregud-grow up and pay in time-dumbasses!!!

Er det samme hvergang cupfinalen nærmer seg-når lærer vi?
ed beina plantet på bakken

Nixon

Jeg har billett. Men klarer faktisk å identifisere meg med de som ikke har fått billett. Men skjønner at ikke alle klarer det...
Rød makt på Hansa

grei

Quote from: "hjallisen"

Korfor i gamperæven kjøper ikke dere billetter før garantien om en evt cupfinalebillett går ut??

Du forstår ikke problemet her. Dette er visst vanskelig å forstå for enkelte, så tenk nøye gjennom dette:

Dersom alle hadde kjøpt billett før "garantien hadde gått ut", som tydeligvis er det du mener folk bør gjøre, hadde man ikke vært i nøyaktig samme situasjon som nå? Denne løsningen din (betale før) bare utsetter problemet. Tidspunkt for betaling/innmelding har ingenting med antall billetter til Brannsupportere får å gjøre.

PornoPung

Grei, dette blir aldri ett problem fordi folk lærer aldri å gjøre nemlig akkurat det der. Om du hadde stilt spørsmålet i dag om folk ville betalt innen fristen neste år, så sier 100% ja. Men når det kommer til stykket så er det bare de samme som gjør det alikevel. Kanskje til neste år er andelen som gjør det stor, men så forsvinner folk fra etterhvert som Brann ikke kommer til Cupfinalen..

megleren

Jeg sier bare til alle som ikke betaler innen fristen neste år. Meld dere inn i Brann for medlemmer der får jo tilbud om billett etter hva jeg har forstått. Og dess flere vi er så kan vi påvirke og få sagt vår mening i de rette fora der. Og en viss innflytelse og påvirkning er ikke å forakte.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up