• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Anti NFF TIFO?

Started by 2rB, September 24, 2004, 16:45:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

2rB

Quote from: "Roffarne""Cupfinalebilett selges til høystbydene. Bill mrk: NFF"

brannsupporteren:-D

dette var en konge ide!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

BrannMann

Då er du ihvertfall sikret å komme på tv lol
jokomelk og brød og seriegull!!!

sekto

Morsom ide dette.. Vet ikke helt om det du skrev passer perfekt, men kan være en ide.. Skal prøve å tenke ut et annet forslag selv.. Spørsmålet er bare om det blir gjort..

Alexåsane

En banner lik den "brann-brage" som ble brukt mot rbk.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Arman

Helt konge ide,nff til helvete.
rman Bjørnson scorer mål,scorer måål!

sekto

Brann - Brage banneren var bra for den var ikke noe sånn helt idiotisk, eller for enkel. En banner med: Hater NFF! er liksom ikke like bra som en som vekker folk sin interesse og får oppmerksomhet fordi den er gjennomtenkt.

supporter

lukter en saftig bot av det forslaget...

BrannMann

Hvorfor lukter det bot?? er det ikke et fritt land med ytringsfrihet?
jokomelk og brød og seriegull!!!

Ole Brom

Quote from: "BrannMann"Hvorfor lukter det bot?? er det ikke et fritt land med ytringsfrihet?


Enig ! Hvorfor i svarte skal man få bot for dette da ! Er kun en ytringsmening. Latterlig om man fikk bot for slikt, MEN det er fan isje no bombe om nettopp Naziforbundet finner på å bøtelegge for dette !

grei

Det såkalte "naziforbundet" er da en demokratisk valgt forsamling. Klag på klubbene som ikke stemmer for annerledes billettfordeling på fotballtinget.

howie

Jeg vet ikke helt om det blir så bra banner, men og lage en banner eller lignende mot NFF er jeg med på!

Erik

Kan vi ikke til H...... drite i hele nff??? Faen vi er i finalen og det er BRANN vi skal støtte... nff kan vi drite ut en annen gang... dette er FINALEN og BRANN er laget vårt!!!!

Stoffi

Nei, dette er sjansen til Ã¥ vise NFF hva vi mener. Noe mÃ¥ gjøres en eller  annen gang. Vi kan forsøke Ã¥ bidra.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Joda.. dere få stå på... noe nff møl gidder ikke jeg... skal gi ALT for laget mitt!!!

Alexåsane

Quote from: "Erik"Kan vi ikke til H...... drite i hele nff??? Faen vi er i finalen og det er BRANN vi skal støtte... nff kan vi drite ut en annen gang... dette er FINALEN og BRANN er laget vårt!!!!


Kordan kan vi støtte brann i cupfinalen når vi ikke kommer oss inn på ullevåll. Nettop derfor vi gjør dette, vi VIL støtte brann men får ikke anledning til det. Bare det fåtallet av brann supportere som kommer inn!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

grei

Alle som virkelig vil kommer inn. Det kommer til å være mellom 10-15000 bergensere på tribunen i denne kampen.

Go Up